tisdag 18 juni 2013

iPhone 5 2013-06-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Studentveckor!

Student veckor och nostalgi till tusen! Min lillasyster har precis avslutat sina studentveckor! Shit vilka bra veckor hon haft! Med Skattjakt, sweden rock, karneval, utgångar, bal, och Sj22...
Läs mer

Tisdag

Hej! Längesen jag skrev nu igen :) men igår va Jag mamma och Nour i Jönköping och shoppade lite, jag köpte inget speciellt mer än lite nagelglitter. Och så skaffad...
Läs mer

Låna med BankID och e-legitimation

BankID är en tjänst som gör det väldigt enkelt att identifiera sig på nätet. Nu har även lånesajter börjat erbjuda privatpersoner möjligheten till an...
Läs mer

15 gigabyte på Googles tjänster

Nu har du tillgång till 15 gigabyte lagringsutrymme på samtliga av Googles tjänster. Tidigare var dessutom kvoten uppdelad på olika tjänster, men nu har Google slagit samman...
Läs mer

Brun lunch

Skickat från min iPhone
Läs mer

Lär dig använda din systemkamera på ett bra sätt

Heeejåhå !!  Nu på förmiddagen har jag baaara precis legat och latat mig ! :P Så, nu ska jag göra lunch åt mig och sen sticka ut och fota. Bilder kommer!...
Läs mer

bloggpaus?

Igår tappade jag min älskad iphone 5 i toan och den funkar tyvärr ej längre.. Så jag har inte någon mobil för tillfället. Så jag kommer inte blogga lika...
Läs mer

Härlig dag igår!

Hej blog läsare! Hoppas ni har haft en underbar dag det har iallafall jag haft. Jag och Ebba stack till emporia för att köpa present till Felix, vi köpte en Hollister tröja o...
Läs mer

ÄNTLIGEN

Nu åker jag och pappa till Allum för att fixa iPhone 5 till mig och Max 😃😃💕
Läs mer