onsdag 26 juni 2013

iPhone 5 2013-06-26

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Morgonbloggning

Nu sitter jag här igen, i en soffa en tid på dygnet jag borde sova och bloggar om hur jag inte bloggat något alls. Jag måste säga att den här gången har jag faktis...
Läs mer

vvcvcv

Kom hem för en liten stund sen, har varit med Isabella så träffade vi Emil typ satt på ett dagis och snacka. Sen stack jag och Bella till ica och köpte en massa kakor oc...
Läs mer

10 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har två systrar 2. Jag gick i gymnastik när jag var mindre 3. Jag hatar bananer 4. Heter Cathrine i mellannamn 5. ska åka till Cypern 27/6-2013 6. Fyller år 10 mars 7. Har...
Läs mer

En efterbliven cphone och två bra pass.

Igår så vart det ingen update pga av att min dumma iphone krånglade, den vill inte bli laddad ibland. Har provat flera olika laddare och till och med eluttag men ibland är den int...
Läs mer

So happy

Det blev en löprunda ikväll i ursvik! Benen var grymt tunga till en början. Då frågade jag faktiskt mig själv lite kritiskt hur lång vägen tillbaka till formen...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

It's my birthday

Bild 1 - frukost som bestod av juice , glas men hallon, yoghurt och müsli. Mini muffins o två kakot den serverades halv 7 på morgonen kul va? Bild 2- fina blommor jag fick Bild 3 - ro...
Läs mer

New in!

Har varit i Kristianstad och shoppat lite. Köpte ett par skor med nitar i storlek 36. (bild1) (bild2) Och en parfym "Madonna tattoo" (bild3) En skorta vit (bild4) Ett iPhone 5 sk...
Läs mer

SNABBT SVAR

Hur gör man så de står "hög volym" som på sista bilden då Det blir så automatiskt när man går över en speciell "gräns" f2...
Läs mer

Jailbreak themes

Här är bah lite bilder på min jailbreak! :D Hur soparna snurrar heter : barrel Namnet längst upp: fakecarrier Batteriet: battery color Om ni vill veta mer, fråga eller ko...
Läs mer

GLAD

Trodde denna dag skulle gå sjukt segt men den har faktiskt gått rätt fort. Jag följde med mamma till centrum och vi gick i affärer. Vi köpte en klänning till mig so...
Läs mer