söndag 30 juni 2013

iPhone 5 2013-06-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Rauk'n'Roll och semester

Äntligen är det semester. Eller ja, Johne ska jobba en sväng i natt. Men annars så är det semester. 8 härliga veckor tillsammans. Planen är en vecka hemma, 2 veck...
Läs mer

It is just like living in paradise and I dont wanna go home :(

Va på en sjukt mysig hamn i förrgår också haha! Igår va de typ 36 grader och strålande sol så vi va på stranden hela dagen. Dock när vi "snorkladequ...
Läs mer

Natten mot måndag..

Hej och hallå!     Inte kunnat sova inatt heller. Fattar inte vad det är för fel på mig egentligen. Men ska försöka ta och lägga mig igen och se om...
Läs mer

Spikade planer för morgondagen!

Är så förbannat trött och har somnat runt 4 halv 5 dom senaste nätterna, så nu ska jag fan somna och försöka att inte sova bort hela dagen imorrn  Om det...
Läs mer

Mycket aktivitet.....

.....här på Almvägen i helgen. Fullt med folk mest hela tiden, mycket fika och alldeles underbart! Vi har satt upp några nya hängrännor och stuprör, lagt plat...
Läs mer

60 sanningar om mig o lite annat

1. När jag hittat en ny låt lyssnar jag sönder den tills jag tröttnat sen så lyssnar jag på den efter ett bra tag. 2. Denna sommaren har varit den tråkigaste sommar...
Läs mer

Semestertider

Oj det var ett tag sen man var aktiv här ;) Sambon har haft sin enda veckas semester denna vecka så har passat på o njuta :) Visserligen har vi farit och flängt varje dag sen l...
Läs mer

Festivaltrött ......

..... kan lugnt konstatera att festival sliter på kroppen ;o Efter tre dagar (torsdag - lördag) på Bråvalla med mer än 36 timmar musik är man mör i hela kroppen. Mu...
Läs mer

GRÄSMATTOR OCH JÄMSTÄLLDHET

Transplanterar tillsammans med H, och en jävla massa Myggor och Bromsar, en Ormbunke från skogen till Norrväggen vid boningshuset. Operationen framgångsrik och utan andra komplika...
Läs mer