måndag 3 juni 2013

iPhone 5 2013-06-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 5

New phone! Har fått en iPhone 5 av mamma bara sådär impulsivt, undrar varför?  haha men jag klagar inte alls!
Läs mer

API Måndag – Jönköping, Heroku, Amazon

Världen behöver mer öppen data och det får vi denna vecka från Jönköpings län. Om världen behöver fler plattforms-APIer eller fler sätt att logg...
Läs mer

40frågor

1. Vad heter du? Maria 2. Hur gammal är du? 21 3. Hårfärg? Brunett, så hett xD 4. Ögonfärg? Blåa 5. Hur lång är du? 1.66 6. Kär? Maybe (A om...
Läs mer

Test: Jawbone Up

Ett armband som loggar hur mycket du rör på dig, hur du sover och som hjälper dig att hålla koll på hur mycket (o)nyttigheter du stoppar i dig. Kan det vara något? Efter...
Läs mer

Ny dag, ny vecka.

Godmorgon världen! Jag vaknade nyss, är fortfarande ganska trött. Ska gå upp och äta frukost och sätta mig på balkongen, sen ska jag gå och köpa en ny lad...
Läs mer

Lördagen..

Jani, i lördags fick jag reda på att min pojkvän (som bor vid Jönköping) var på Liseberg i lördags, klart som fan att jag ville dit! And so I did, jag åkte dit...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

tipsar - PS express

Måste dela med mig om den bästa fotoappen jag har använt. PS express heter den, photoshop för mobilen dvs. Tycker ändå att iPhone 5 kameran är helt okej m...
Läs mer

Då nu...

I alla år har jag alltid fått höra: "Hur hinner du med allt du gör framförallt hur orkar du?" "Hur många timmar på dygnet har du hur m2...
Läs mer

Födelsedag i förtid

Igår firade My big family mig. Det var sjukt kul fick min tårta smashad i ansiktet 3 gånger av min mamma och min lillebror..love them. Fick en über gullig klänning, pengar (d...
Läs mer

40 questions about me

1.Vad heter du? - Robin Bo Nordh 2. Hur gammal är du? - 18 3. Hårfärg? - Svart (egentligen platinablond) 4. Ögonfärg? Bruna 5. Hur lång är du? 193 cm...
Läs mer

Grafiskt i Grekland

Hej alla…. Hmmm…ja vad ska jag kunna visa upp idag.? Jo…Nu när vi var på semester på Kos så hittade jag en riktigt grafisk trappa som jag tog en hel del bilder på. Tänk...
Läs mer

Utomhusträning

Satt fast på kontoret till efter tio och gymmet hann stänga. Då bestämde jag och mina två PTs Martin och Agnes (iförsig min ide...) att köra utomhus. Blev en mass...
Läs mer