lördag 8 juni 2013

iPhone 5 2013-06-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Glada Nöjda

Oj hej nu var det nog ett tag sen ! Här sitter vi och snart så ska elvira på studentfest , igår så blev jag överlycklig för att min iPhone 5 kom . Igår var b...
Läs mer

Nytt

Ny telefon (iPhone 5) och nya skor!!!!!!! Äntligen säger jag bara.. Fick dock beslutsångest i affären för vilken färg jag skulle ha men de blev svarta iallafall! Så...
Läs mer

Är nu en lycklig ägare till..

En iphone 5! Blev väldigt överraskad idag av mamma och pappa. Älskar er!
Läs mer

Lördag

Igår var jag med Pelle och Tobbe vi åt grillat och tog några kalla. Sen stack vi till Tobbe och satt och prata och lyssnade på musik. Sen gick ja hem till min underbara säng...
Läs mer

ny mobil ....

JIPPIE HAR ÄNTLIGEN FÅTT EN IPHONE 5 AHHHH DÖR SNART FICK DEN FÖR 2 DAGAR SEN ÄR VERKLIGEN JÄTTE NÖJD.....ville bara säga det -.- men AHH SUPER DUPER NÖJD...
Läs mer

LITE OM MIG

Hur lång är du? -jag är 171,5 En sak du aldrig skulle kunna vara utan? -min mobil och vänner tror jag Vart skulle du resa om du bara fick resa till ett ställe? -Miami Vad har...
Läs mer

Förväntningarna på iOS7 – ge mig allt det här!

Jag älskar iOS. Eller ja, jag tycker i alla fall i prylsammanhang väldigt mycket om det. Ett lättanvänt och logiskt gränssnitt som flyter på bra och gör det man vil...
Läs mer

100+100+100

Har fotbollsmatch idag så ville inte springa på morgonen och gymmet hade inte öppnat. Så jag gick ut i parken och körde samma sak som jag, Agnes och Martin körde i m22...
Läs mer

Jag svarar!

Här kommer lite random svar på allt möjligt, HERE WE go;) 1. Hur många bloggar har du haft? Svar: 2, jag har haft 2 olika bloggportaler. Har haft Blogg.se nu devote.se. Ja...
Läs mer

Planering

Hej gott folk, hoppas ni har de finfint. Här är allt bra. Köpt ny mobil, eller köpt o köpt mitt abonnemang på  Iphone 5 e slut såleldes "fick" jag e...
Läs mer

THE JUNE WANT-LIST

Snabbplockade ihop Junifavoriter! Nummer ett på listan är viktigast för mig. Här händer det grejer ska ni veta. En rastlös själ och konstant drömmande driftare...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Bilder-appen l iOS klarar inte att visa ansikten med å,ä,ö i rätt ordning?

På mina två Macar (Mac Mini och MacBook Pro Retina med OSX 10.8.4) ligger alla ansikten i iPhoto (senaste version) på rätt ställe, dvs de namn som börjar på å,...
Läs mer