måndag 24 juni 2013

iPhone 5 2013-06-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Not Like Others Del 5 - En död mobil

Tidigare: "Hallå?" frågade jag. "Är det här typ bakvägen?" "Ja, har ni biljetter?" frågade den stor mannen lite stelt och hårt. Ellino...
Läs mer

Ladda MacBookpro från 12V batteri?

Jag har just köpt en husbåt och vill kunna sitta där och jobba ibland. Båten har solceller och 3 st 12V bilbatterier. Problemet är Apple inte har någon billaddare f246...
Läs mer

Multiladdare för iPhone via USB laddar det mesta! – MyNewsdesk (pressmeddelande)

Multiladdare för iPhone via USB laddar det mesta!MyNewsdesk (pressmeddelande)Med den kan du ladda men den vanliga iPhone/iPad/iPod kontakten, med mini usb och men iPhone 5 uttag. Kabeln viras au...
Läs mer

24 juni mätning och vägning

Efter en sjukvecka med noll rörelse och en himla massa skit in så var resultatet inte så förvånande. Har alltid varit så att jag går upp av att vara sjuk. Inte fr...
Läs mer

Konstiga drömmar ÄNNU EN GÅNG

I förrgår natt drömde jag att min kompis var gravid med tvillingar och att hon var på toa och skrek och hade sig, så jag gick dit och frågade hur det var fatt. Hon skrek...
Läs mer

Nedräkning

2 veckor kvar.. 8 arbetsdagar. Sen är de 5 veckor ledigt. Först 2 veckor själv med barnen och sen går Johan på semester.. Längtar!! Men nu, sista rycket på jobbet....
Läs mer

Spara tid med kortkommandon

Det finns en kraftig produktivitetshöjare när det kommer till att arbeta i datormiljö: kortkommandon. Du arbetar förmodligen då och då i kontorsprogram som exempelvis Wo...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Måndag

Igår Hejsvej! Allt bra? Jag mår prima. Idag vaknade jag vid halv tio. Hade ställt klockan för att jag skulle hämta ut nya piller. Trodde de var slut. De skrev ut ett år...
Läs mer

Panik!!!

Min iPhone fucka ur nyss! Den bah stannade mitt upp i allt. De gick inte å ringa på den, inte stänga av den och inte trycka på hemåtknappen eller vad de nu heter. Fick lite s...
Läs mer

ny design

som ni ser så har jag gjort om min blogg lite. böt header och design! kände att nu när jag kommit igång med bloggandet igen så känns det bra att göra bloggen f...
Läs mer