söndag 23 juni 2013

iPhone 5 2013-06-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Midsommarafton på Emporia

Jag fick en ryggsäck av Mr T i midsommarpresent, som han kallade det. I torsdags och en dag i förväg alltså... Jag har pillat på den ett tag och nu tyckte han tydligen jag sk...
Läs mer

Bada nuuuu !

Hallå där ! Jag ska snart iväg och bada sen så ska vi åka hem från Fredros ! Idag så har jag fiskat med mamma , Daniel och Melker :D Vi fick massa abrorrar :D sen n...
Läs mer

Svar på frågestunden

1. Godis eller chips? Godis 2. Justin Bieber eller one direction? Justin Bieber 3. Sommarlov eller skola? Sommarlov 4. Vad heter du? Jag vill inte berätta mitt namn 5. Happy jump eller happy fal...
Läs mer

Shoppat med mamma!

Hej! Hoppas ni har haft en skön söndag. Idag har jag varigt och shoppat med mamma. Just nu är jag hemma. Klockan 5 ska jag, min familj och Hanna åka iväg och träna, ja...
Läs mer

SöndagsFactor

Nu är snapsen ur kroppen hoppas jag! :) Partnerpass med Elisabeth! 20 min Cindy 5 chins 10 armhävningar 15 squats Jag hann 14 hela varv. Sofia, jag och Bettan! :) - Pos...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

TIDSINSTÄLLT - 100 FRÅGOR OCH 100 SVAR

1. Hur gammal är du om fem år?  23, fyller 24, herregud! 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Detta är ju tidsinställt, men antagligen Kajsa ;) ...
Läs mer

Söndag.

God morgon! Jag ligger nerbäddad i sängen på jobbet och väntar på att få starta dagen med jobb! Skulle slutat 18 idag, men får jobba in till 22 för att jag va...
Läs mer

100 frågor och svar om mig själv

1. Hur gammal är du om fem år? 24 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ingen dagen har precis börjat. 3. Hur lång är du? 1.68 tror jag 4. Vilken är...
Läs mer

Bra natt

Pontus sovit 21:00-06:15 och vaknat till 2 gånger så jag fått bädda ner honom ge vatten. Själv hade jag svårt att somna och låg ca en timme innan jag somna. U...
Läs mer

Så tänkte jag ändra taktik

Eftersom jag är så duktig på att trycka ned mig själv så tänkte jag ändra taktik. Istället för att kasta skit på mig själv så tänkte j...
Läs mer

Ny mobil

Har börjat kolla lite på en ny mobil då äntligen mitt abonnemang går ut nu i sommar. Jag har redan bestämt mig för att köpa en Iphone 5 men frågan ...
Läs mer

50 frågor om mig!

1. Vad heter du?  Emma 2. Hur gammal är du? 16 3. Vart bor du? Vårgårda -.- 4. Hårfärg? Brunt 5. Ögonfärg? brunaaa 6. Hur lång är du? 173 t...
Läs mer