måndag 10 juni 2013

iPhone 5 2013-06-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Sanningen om varför jag förändrades, sanningen om beefen mellan mig malin.

Tänkte skriva hela sanningen om vad som hänt, och berätta så att ni har lite mer förståelse för mina utbrott på statusar, eller tillexempel varför ja...
Läs mer

Prom part 1

Kom precis hem från balen, vilken faktiskt var roligare och bättre än jag hade trott. Vi åkte ut med en buss till ett läckert ställe i Särö där vi åt...
Läs mer

Allt om nya iOS 7

Idag visades som förväntat nya iOS 7 upp och trots att ryktena om ett nytt utseende kryllat de senaste månaderna var det nog få som förväntade sig en förändrin...
Läs mer

Ett styrkebesked från Apple

Kvällens keynote från WWDC var inte bara en uppvisning i hur man slår tillbaka mot kritiker och andra som dödförklarat företaget. Det var också ett styrkebesked och...
Läs mer

some iphone photos

1.egoo 2.jag i göteborg med mamma carro  clara 3,danny min älskling på rixfm festivalen i jönköping 4.de jag hade på mig på rixfm festivalen 5.nattba...
Läs mer

Apple ger MacBook Air batteritid som räcker hela dagen

Apple uppdaterar MacBook Air med batteritid som räcker hela dagen, fjärde generationens Intel Core-processorer med snabbare grafik, Wi-Fi-standarden 802.11ac och flashlagring...
Läs mer

Apple släpper en förhandsversion för utvecklare av OS X Mavericks

Apple släppte i dag en förhandsversion för utvecklare av OS X Mavericks  Det är den tionde större versionen som lanseras av världens mest avancerade...
Läs mer

Gotta love

Älskar kameran på iPhone 5. Så bra! Blir bra bilder utomhus på kvällen utan blixt. Asso för att bara va mobilkamera. Har ni inte smakat Loka strawberry icecream borde ni...
Läs mer

Das Bench

Igår kväll bjöd Jens med mig till Västra Hamnen för att avnjuta en glass i solnedgången, eller man kan nästan säga att det var jag som tog med honom för h...
Läs mer