tisdag 25 juni 2013

iPhone 5 2013-06-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

God Morgon!

Hejsan! Gick upp klockan nio och tog en dusch! Riktigt skönt! Sen åt jag frukost och tittade på tv. Nu sitter jag bara i sängen, har smsat Victoria, väntar på svar om vi...
Läs mer

Hejdå Umeå!

Hej, sitter just nu och lyssnar på musik! Ska snart dra till stockholm, vi åker typ vid 3 men vi ska först och handla och sånt, så vi har nått att äta påv228...
Läs mer

Jobba..

Hej! Ber verkligen om den extremt dåliga uppdateringen! Men som sagt så har jag fortfarande ingen iPhone som jag kan blogga från och så sommar jobba jag just nu med. Får en...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

iPhone 5S – Här är några läckta bilder

MacRumors har fått tag på några bilder som påstås vara en prototyp av iPhone 5S.       På bilderna får vi bland annat se telefonens processor, s...
Läs mer

Anki Drive – robotleksaksbilar med artificiell intelligens

Under Apples utvecklarkonferens WWDC 2013 tidigare denna månad visade ett par robotutvecklare upp Anki Drive – en uppsättning leksaksbilar med artificiell intelligens som helt autonomt k2...
Läs mer

Varför blir jag aldrig nöjd?

Slänger in ett inlägg lite snabbt innan jag ska hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen. Började min dag med ett frisör besök på  stan klockan 11, d2...
Läs mer

30 snabba

1. Är du kär? Nej 2. Gillar du någon? Nja. Ibland typ. Är väl typ rädd att bli sårad så jag skulle nog säga vet inte. :) 3. Spelar du något instrumen...
Läs mer

100 frågor

1. Vad heter du? - Ellinor Anna Bolyki 2. Vad kallas du? - Ibland Elle men oftast bara Ellinor 3. Vad vill du bli kallad? - Ellinor 4. Födelsedatum? - 29 Mars 5. Stjärntecken? - haha...
Läs mer

Allt har ett pris!

Alltså, idag blev jag o Plusset inlurade till en såndär telefonförsäljare. På ett ställe som heter Mobilizera. Han hävdade att eftersom jag var telenorkund s...
Läs mer

Bebisbad

Ikväll igen har Alex hjälpt min familj med deras hästlastbil så då passade jag och Collin på att bada ihop. Super mysigt och han hade jätte kul en bra stund innan h...
Läs mer

ajphone

När jag blir förbannad så drar jag och köper en iphone. Seems legit. När jag jävlats med den ca 5 timmar så blir jag ännu mer förbannad än innan. Sti...
Läs mer

Äntligen löning!

Hade jag tänkt... Om det inte va så att jag måste hämta ett utbetalningskort i Gnesta för att sen hämta ut min lön på ett Nordea kontor -.- och att jag dessuto...
Läs mer

New in!

Har varit i Kristianstad och shoppat lite. Köpte ett par skor med nitar i storlek 36. (bild1) (bild2) Och en parfym "Madonna tattoo" (bild3) En skorta vit (bild4) Ett iPhone 5 sk...
Läs mer