fredag 14 juni 2013

iPhone 5 2013-06-14

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Vision – Passion – Motivation

Vision, passion och motivation. Det är ett kämpande att hitta och bibehålla känslan hela tiden och inte tappa den passion och motivation man har och känner. Ibland måste...
Läs mer

APPAR SOM JAG ANVÄNDER

1   1. Instagram- Ett måste alltså. Använder det väldigt flitigt. Tycker det är mycket bättre än facebook!  2. Twitter-   Roligt tidsf...
Läs mer

INSTA LOVE ♥

Här är veckans bilder från Instagram och det är som vanligt en mix av bilder från min vardag! Jag har hunnit bära ett par riktigt somriga outfits, köpt nytt mobilsk...
Läs mer

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

On my Ebay denna veckan

Denna veckan kan ni fynda dessa godbitar på Ebay. Klicka bara på länkarna nedanför för att komma direkt till dom olika sakerna. Happy Shopping. ♥   1.Chanel Fake tj...
Läs mer

Igår!lt;3 :D

Hej!!!...Igår hade vi skolavslutning och vi sjöng och sånt och sen gick vi på sommarlov! Efter det så åkte Jag (Edvin hem till Emma och vi hoppade studsmatta medans det...
Läs mer

Apple varnar

Fy för ”utomäktenskapliga förbindelser”. Så resonerar Apple och i den nya versionen av operativsystemet Ios så varnas man som användare, om man kopplar in något som...
Läs mer

Viktigt

Till alla mina nära och kära! Jag fick min iPhone 5 igår och svarar bara på vanliga sms på grund av att vi har inte fixat så jag kan ladda ner appar än, men det ko...
Läs mer

Zcooly släpper gratis spelapp

Nu lanserar den Skövdebaserade utvecklingsstudion ius information sin sjunde spelapp under varumärket Zcooly. Spelappen heter Gruvan och här tränar barn mellan årskurs 2 och...
Läs mer

RIP MIN ÄLSKLING

Buhuuu! Mitt liv suger just nu jag tappade min mobil i en vattenpöl igår och den fick en spricka i skörmen och slutade fungera! Så nu har pappa blockat isär den i massa oli...
Läs mer

Rostig

Har ont typ i hela kroppen haha. Mår sådär kan man ju säga, är ganska trött nu också! Idag har varit en helt okej dag. Vakna upp bredvid min älskling och s2...
Läs mer

jag är ganska trög som svarar på detta istället för att sova, vad gör du PAULINA ??

1. Vad heter du? Paulina  2. Hur gammal är du? 17 3. Vart bor du? i ett land som kallas Sverige 4. Hårfärg? blond 5. Ögonfärg? Blå  6. Hur lång är du...
Läs mer

Vill ha!

Ååh kollat mobilskal, kläder, skor o allt möjligt nu…. Vill ha massor får pengar i juli ska då fixa mer kläder, köpa nytt skal till mobilen och så...
Läs mer

En väldigt bra dag!

Det har verkligen varit en toppen dag! Beställt mig en Iphone 5 , wiii!! Den kommer någon gång till veckan , så jag är super nöjd kan jag lova! :D Sen har vi skämt...
Läs mer

OTURSVECKA

Ja veckan började ju med att jag repade bilen och den slutade med att jag förstörde mobilen...   Det finns en lucka i taket på jobbet och tydligen var inte den riktigt st22...
Läs mer

Chaoo

Holisss, idag har jag packat + beställt biljett imorn åker jag till Stockholm som egentligen skulle bli av på söndag, men nä det får bli av imorn istället vad...
Läs mer

Well godnight

Well hello,dagen har varit ganska seg har kanske bara solat 1h eftersom har varit trött och haft en fruktansvärld halsont och hosta vet dock inte vars jag kan ha fått det ifr229...
Läs mer

då var det dags igen, iphone nummer tre i ordningen..

Som sagt så blev min telefon förstörd igår, den slutade bara fungera och efter ett besök på LAN-master över natten så kom man fram till att den var fuktskadad...
Läs mer