fredag 3 februari 2012

iPhone 5 2012-02-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

02:55 pip

Jag blir så trött på att jag är pigg. Satt uppe alldeles för länge och stickade på en pippitröja till Iphonen. När jag väl kom till sängen s...
Läs mer

SHES GOT THE LOOK

Dagens facelook taget med min iPhone. Körde på en rosa/brons sminkning, lätt sotade ögon till en blek hy med rosiga kinder och neutralt målade läppar. Hade ni velat vet...
Läs mer

Spelnyheter på App Store

Kort och gott! Furmins från finska Housemarque finns nu på App Store. Det här är en gullig fysikpusslare där du skall hjälpa Furmins, små håriga…
Läs mer

Mitt i natten

Hallå därute i natten! Hur är det med er?    Jag vet att det har varit dålig update, men jag har inte suttit så mycket vid datorn på ett tag. Vad har ni haft...
Läs mer

Jag är glad

Tjaaaa! Håller på och fixar med min nya telefon, haha sweet. Söta föräldrar man har, pappa hade beställt 2 Iphones 4S, en till han och en till mamma. Men mamma sa att ja...
Läs mer

kärlek vid sista ögonkastet

ja vi alla vet att det är -30 grader idag, förmodligen ingen som har missat det? var iallafall på skolan idag, slutade 20 över 1 så var inte speciellt ansträngande. efte...
Läs mer

Heh

Haaj! 8D <33 Gollan häär ;) Bloggar på min iphone just nu :8 Har handlat precis, när jag kommer hemSka jag göra klart min So läxa. Bloggar nogmer sen ;*Juste jag kan...
Läs mer

Pappa ! Here I come !

Hope stod framför spegeln och granskade sig själv , hon blev nöjd med sin outfit och spände snabbt till tofsen i sitt hår innan hon tog sin iphone och stoppade ner det i sin...
Läs mer

I'd sell my soul for you, baby

Godmorgon mina fina! eller a inte morgon längre. Finally fredag, fysatan vad skönt! Känner mig fortfarande rätt dålig.   Sitter nu i köket med musik oc...
Läs mer

Fakta om Jennifer Holmstedt

Namn: Jennifer Andranamn: Johanna, Alicia och Ella Efternamn: Holmstedt Ålder: 13 år Vikt: 46 kg Längd: 1.78 Familj: två systrar, skilda föräldrar BFF: Bea, Cilla...
Läs mer

TRUE

Hello , nu har jag börjat med bloggen igen! känner att jag inte har mycket att göra på dagarna så varför bara inte ta det chill med en blogg ?   AJJA,  ...
Läs mer

Fira helgen

God Dag Nu har man duschat och är nu ute på en promenad med Mangan. Tidigare så bjöd jag Hubbi på: semla:) för att välkomna helgen. Troligen blir det ingen...
Läs mer

min iphone byter kön

om cirka två veckor byter min iphone kön till en lady. tobias är så super att han ska fixa min iphone från svart, till... ROSA såklart. vad annars? ;)
Läs mer

Iphone fodral

Hej alla bloggläsare jag vet inte vilken iphone fodral jag ska kanske köpa kan ni hjälpa mig
Läs mer

svar på frågorna!

Är du född 97?! Svar: Yesss!   Är det viktigt för dig att du/dina kompisar har snygga/märkes kläder? Svara ärligt Svar: Klart att jag bryr mig om vad (JAG) har...
Läs mer

Galna äventyr annat 2011 del 2

Sara har tjatat på mig om detta så får väl ta tag i detta nu. Så nu kommer en bit till av året... Får se när jag pallar med resten =P   28 februari – Da...
Läs mer

Dead By April presenterar growl-app

Imorgon lördag ställer sig metalbandet Dead By April på Vida Arena i Växjö där de framför sin låt ”Mystery” i första delfinalen av årets Melodifestiv...
Läs mer

QuizMe

Updated Liga-funktion: Utmana dina vänner i en liga där alla mäter alla i ett tabellsystem. Mindre bugg-fixar och design-förbättringar.
Läs mer

vad jag har i min väska

mössa | iphone | plånbok | ipren | mascara | hörlurar | nycklar | tuggummi | halsduk
Läs mer

Vuxenpoäng till mig;)!

Ikväll var det skönt att duscha nu när duschen äntligen är fixad:). Ikväll har vi styrt med Internetet också, Telia säker surf installation och shit. Tror in...
Läs mer