onsdag 29 februari 2012

iPhone 5 2012-02-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

potato burgare!!

Hej bloggen sitter i matsalenoch äter äckel päckel potatis burgare! Nu har Maja fåt.sin present så jag kan berätta vad det e! Ett presentkort på 200 kr som hon kan...
Läs mer

Länge sen nu

Tjaaa har inte skrivit sen i onsdags, fy elin!! Har iallafall börjat jobba nu vilket har lett till att jag har köpt min lilla älskling som jag bloggar från nu, iphone 4s, puss p...
Läs mer

Awkward

Min vän berättade en rolig sak för ett tag sen. Hon var på jobbet och skulle visa sin jobbarkompis en rolig bild på sin iPhone. När jobbarkompisen tar mobilen för a...
Läs mer

Hiss Diss

HISS.   Kurvor! Jag tycker personligen en kvinna ska ha kurvor, blir så arg när folk klankar på blondinbella och säger att hon är tjock? vafan hon är inte fet 24...
Läs mer

Fysiklektion

Sitter på lektion, sjukt jäkla tråkigt med pojkvännen sitter utanför så förhoppningsvis har han inte gått när jag kommit ut :) Vår lärare har f...
Läs mer

jag svarar

Anonym om: hej är du typ 15 år och fjortiz Jag svarar: nej jag är 11 år...   Denna fråga fick jag av en som läser min blogg och har mig som vän på msp s...
Läs mer

Bloggat från min mobil

Hej, sitter just nu och kollar film som ni redan vet :) Igår va vi i stan och då köpte jag en blus och ett iPhone skal!
Läs mer

Dayen

God Morgon! Fick denna morgon skjutsa Älskling till tåget, men sen när jag kom hem så lade jag mig en stund till. Det var nämligen 06.30 som jag skjutsade henne. Ligger fort...
Läs mer

God morgon Sälen

Bilder från igår tagna med min iPhone. FEEEET LÄNK till Mathildas blogg, min underbara vän.
Läs mer

Så skönt! Så glad!

Hejsan bloggen, gissa om jag skriver från min nya fina vita iPhone 4s eller hehe den kom igår det tog inte alla lika lång tid som jag hade förväntat mig så himla kul och...
Läs mer

Hey, I heard you were a wild one?

Hello boyzgirlz! The one and only Drottningen Äbier är här för att härska över ett inlägg... so you better bow down bitches.  Derya är ute och fe...
Läs mer

Mitt liv som popstjärna

Åååh jag nöter massor med tonårsfilmer, :)  Älskar dem så himla mycket!!! Men nu ska jag stänga av tvn och datorn och krypa ner i sängen och spela li...
Läs mer

Dåliga dagar

Åh vad jobbigt mitt liv är ibland, igår när min telefon äntligen hade kommit så kunde jag inte använda den.. Sen bestämde sig min dator dör att gå s...
Läs mer

Antarksent

God Kväll Nu är man hemma igen. Det blev mycket på jobbet ett tag men det blev tillslut mycket lugnare:) skönt! Tittar nu på BB<3 alltid lika bra. Hawaii vs Antarktis....
Läs mer

Dagens mat osv osv..

Första dagen på www.nattstad.se och den har gått rätt bra anser jag själv inte över förväntningarna men ändå helt okej så det är bara till...
Läs mer

Skoterkarta i mobilen

För er som är både Android-ägare och skoterägare, kan ni få in skoterkartorna direkt i en app. För er iPhone-ägare, får ni nöja er med att surfa via...
Läs mer

iphone !

heeeejsaaan ! jag har precis köpt en iphone fyra vit :D yääääääääää är happy ! men iaf, sitter här och gör lite tyska lä...
Läs mer

Trätt på allt--

var hemma från skolan idag. Men imon blir det skola. Har bara tagit det lungt, men inte orkat uppdatera. Tycker det är fett tråkigt att uppdatera just nu, trött på desigen oc...
Läs mer

Mobil-bloggar för 1.à gången:)

... Haha, nu fattar ja hur man mobil-bloggar ifrån min iphone!Typ ca 100 år senare, haha ;p"mina kännslor" inlägget kommer att komma upp nu under kvällen ist f246...
Läs mer

Är din webbplats anpassad för mobilsurfare?

Antalet nedladdade mobilappar beräknas öka med 66 miljarder till 2014. Från 10.9 miljarder år 2011 till 76.9 miljarder år 2014, enligt en rapport av International Data Corpor...
Läs mer