tisdag 7 februari 2012

iPhone 5 2012-02-07

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

bowla

Är på star bowling med klassen typ, fast jag bowlar inte för jag är för cool för sånt, hihi. Ska följa med Alex och köpa en iphone, vilken stolleeee.. Ja...
Läs mer

Nike Blast – dag 1

Som tur var hade jag checkat in och fått min armband dagen innan så jag kunde gå raka vägen från hotellet och in i ingång 1 utan att behöva köa. Jättesk...
Läs mer

Få mobil sport bonus hos Bet365

100% Startbonus för mobil upp till 500 kr Prova mobiltjänst för första gången så ger de dig en odds bonus på 100%, oavsett om du är helt ny eller redan spela...
Läs mer

24-7 för endast 199:-

Fram till den 18:e februari finns säsongsabonnemanget av 24-7 tillgängligt för endast 199:- (ordinarie pris 299:-). Du kan antingen betala med kort eller faktura. Nyheter denna sä...
Läs mer

Smarta konsumenter kan nu handla mat ännu smartare

MatHem har nu en smart funktionsapp för iPhone och Android där du scanna streckkoden på t ex ett mjölkpaket innan du slänger det och på så sätt få mj246...
Läs mer

Samsung Galaxy S III den 22 mars?

Übertunn med sina sju millimeter Att Samsung inte vill visa upp deras nya flaggskepp Galaxy S III på MWC har vi redan hört. De vill göra det på en ege…
Läs mer

Första inlägget

Hejhej bloggen. Det här är mitt första inlägget jag gör.Är i skolan och väntar på att matten ska börja :)Efter skolan ska jag kanske vara med dalina, det...
Läs mer

Obalans

Champinjonen hemma från ”daddjis” pga hostig, snorig och lätt febrig idag: Emma är fri från hostan men har numera gått med i snorklubben. Jag själv har knappt sovit i...
Läs mer

Iphone skal <3

Jag älskar iphone skal så har plockat ut de allra bästa för er.. <3 Imorgon har vi hemstudiedag i skolan så man gör uppgifter hemma så första uppgiften var...
Läs mer

Telefonbyte ikväll!

Godmorgon mina fina! Hoppas ni alla mår bra för det gör jag :) Var och klippte mig igår efter jobbet blev helt okej ändå var tvungen och klippa bort det slitna. Sen p2...
Läs mer

Sjuk

Min iPhone har fått en sjukdom. Det är som om den återställer sig själv ibland, ändrar både ring och sms signal. Och nu har texten på inkorgen blivit baota. N...
Läs mer

Ännu en gitarr-pedel för iPhone

Dock med en liten annan idé Förstora klippet Vi har sett…
Läs mer

Imorgon är den här kanske min!

Har pratat med pappa i en vecka nu om att jag vill skaffa abonnemang. Ett sådant som man får med en mobil till. Så imorgon beställer vi nog denna! <3 Iphone 4S, har l228...
Läs mer

Vad sysslar ni med tjejer?

2 kg foundation tills huden blir rena porslinen, rouge som om man sprungit maraton och klumpig mascara som om det vore uttorkade blommor.. Vad är detta? De flesta dagens tjejers "sk2...
Läs mer

den 7 februari 2012

Ohej på er allihopa som läser, alla som i Alex bara. Haha! TRÖTT. Idag har jag mest tittat på tv, hämtat mamma och handlat lite nudlar och ris, och vart med Nicole.  J...
Läs mer

I got 99 problems but a bitch ain't one

Sov hos mormor ullabulla inatt, vaknade med feber och skit, inte kul någonstans. Vid två tiden åkte jag hem och sen har jag bara haft fett tråkigt hela dagen och suttit vid datorn...
Läs mer

Bada med baby

Hej jag och baby har precis gjort små pannkakor. Nu ska vi in och bada lite :) Men annars har dagen varit bra. Min pappa köpte en iphone till min mamma för hon fyller år i helge...
Läs mer

WHY DO I ALWAYS CHOOSE WRONG?

Hej Sitter och glor på tv, måste verkligen plugga franska och so men det är så tråkigt! Pallar verkligen inte. Fuck that shit typ. Pissläxor usch. Ae nu ska vi inte klag...
Läs mer