torsdag 2 februari 2012

iPhone 5 2012-02-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Första bilderna på Sparrow för iPhone

Den populära e-postklienten Sparrow är på väg till iPhone, och tack vare ett tips till 9to5Mac har vi nu ett par bilder av den kommande appen. Enligt artikeln – som 9to5Mac nu ha...
Läs mer

Du är det finaste jag vet,korta år blir långa när jag säger att jag älskar dej.

Gooomorgon habibisar! Sitter och dunkar musik nu ska till skolan om ca en halvtimme :) Har typ skit krulligt hår nu för att jag sovde med en hårknut,så asso gash.. M229...
Läs mer

NILLKIN Protective Case with Screen Protector / Cleaning Cloth for iPhone 4 – Black

Beställ NILLKIN Protective Case with Screen Protector / Cleaning Cloth for iPhone 4 – Black redan idag. NILLKIN Protective Case with Screen Protector / Cleaning Cloth for iPhone 4 – Black f2...
Läs mer

Protective PC Back Case for iPhone 4 / 4S – Blue

Beställ Protective PC Back Case for iPhone 4 / 4S – Blue redan idag. Protective PC Back Case for iPhone 4 / 4S – Blue för endast $6.20 USD. Vill ni se vad det blir i dagens valutakurs...
Läs mer

3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Red + Black

Beställ 3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Red + Black redan idag. 3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Red + Black för endast $7.10 U...
Läs mer

3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Black

Beställ 3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Black redan idag. 3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Black för endast $7.10 USD. Vill n...
Läs mer

3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – White + Black

Beställ 3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – White + Black redan idag. 3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – White + Black för endast $7.1...
Läs mer

3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Golden + Black

Beställ 3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Golden + Black redan idag. 3D Snake Skin Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Golden + Black för endast $7...
Läs mer

3D Leopard Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Coffee + Black

Beställ 3D Leopard Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Coffee + Black redan idag. 3D Leopard Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Coffee + Black för endast $7.10 U...
Läs mer

3D Leopard Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Red + Silver

Beställ 3D Leopard Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Red + Silver redan idag. 3D Leopard Style Protective PU Leather Case for iPhone 4 – Red + Silver för endast $7.10 USD....
Läs mer

Gästbloggare !

Hej svejs , Julia här ! Just nu så sitter Amanda och jag i soffan och gästbloggar varandra FiSkEn00.bloggplatsen.se, men vi har precis ätit mellis ( Billys pizza och varm choklad)...
Läs mer

snö kanon ?

hallu :) kom nyss hem ifrån praktiken , ganska rolig dag idag faktiskt : ) dock tappa ja min vante idag så det var inte alls lyckat. iaf , ja fick inte köra idag pga det faliga god...
Läs mer

Var tydligen lite trött

God Dag! Efter den tidiga maten så blev jag trött, efter disken rättare sagt. Jag vilade till nu, typ 1,5 timme blev det. Nu blir det att göra sig i ordning för motionssim...
Läs mer

Apple nu världens 3:e största mobiltillverkare

Det går bra nu Apple själva har ju presenterat lite siffror som visar att de säljer mobiler som bara den (för att bara nämna ett område) men nu kommer…
Läs mer

Mass Effect 3 till Ios, Wii-U handhållna enheter?

Frågan är om man ens kan göra ME3 rättvist på säg Iphone 4/5 och Ipad 2 3? Det är som bekant inte långt kvar tills att Mass effect 3 har release nu. S2...
Läs mer

byter blogg plats

Nu så har jag sovit på saken och det ska bli byta av blogg plats. Lättare att blogga från min iphone, min ipad och min dator på den nya bloggen. Den heter På andra sida...
Läs mer

Iphone..Iphone..IPHONE!

Öhh nu har typ alla Iphones det är störande   Jag fick en ny kamera igår 18 x Optisk zoom!!! Jag va borta från skolan i tisdas spydde liksom...tror det va för...
Läs mer

2 Februari ♥

heej! ;) Bästa dagen idag !! Känns de som! Den var sjukt skojjj dag! Eller de är det ju alltid! Men idag vere EXTRA! Det var sjuukt kuul i klassrummet! tänkte säga skrattumm...
Läs mer

Mina 5 i topp appar

Jag själv tycker alltid det är kul att läsa om olika appar till iphone, jag får iallfall inspiration och vill också ladda ner, så jag tänkte att jag delar med mig a...
Läs mer

Skuld?

15.36 Mamma tycker att jag är svart under ögonen. Frågade om jag sover nåt på nätterna men jag vet inte...jag vaknar somnar om, vaknar så fortsätte...
Läs mer

Satan i gatan på all teknik!

JAG! Orkar snart inte mer! Jag blir så in i bombens trött på alla mina teknik problem..   Jag är ingen teknik fantast visst det kan jag erkänna men jag har såda...
Läs mer

LG Optimus 2X

Mobilen kom hem till mig idag..den kostade endast 3200 kronor..Man kan inte vara mer nöjd än såhär..denna mobil har allting man vill ha..eller någonsin skulle kunna önsk...
Läs mer

bli inte förvirrad mellan min personlighet och min attityd. min personlighet är vem jag är och min

hej alla söta, jag är  på så jävla dåligt humör just nu så detta inlägg kommer bli fuckt men what ever.  vakna typ två idag kasst I know m...
Läs mer

Mitt allt.

HAHA. Alltså... söt, älskling. Så...igår såg jag Asking Alexandria för första gången, och Chelsea Grin och Blessthefall. Min röst har nog aldrig spru...
Läs mer

Fixa Home-knappen på Din iPhone!

Jag äger inte själv någon iPhone men tydligen händer det att Home-knappen kärvar?! Enligt subtraction.com så fixar ett sprut med WD-40 vanligen bekymmer med Home-knappe...
Läs mer

TEMPLE RUN

Har haft en så jäkla mysig dag med pauline och älsklingen. Känndes som förr när man var yngre.. Hängde på rummet och låg i sängen, ha ha. Fast vi h...
Läs mer