tisdag 21 februari 2012

iPhone 5 2012-02-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

pojkvän raderade sms på iphone

Ja. Den här rubriken var lite tragisk. Möjligheterna är några stycken. Eller kanske bara två, tre egentligen. 1. Pojkvännen raderade ett sms från sin egen telefon i...
Läs mer

Nokia gör comeback på Smartphonetoppen i januari

Apple, med iPhone 4 och 4S, fortsatte segertåget på Smartphonetoppen även i januari. Men för första gången på åtta månader är Nokia åter på...
Läs mer

Härliga sportlov

Hej alla!Igår bloggade jag inget för att jag gick liksom upp kvart i sju, oxh la mig tolv....Det var iaf läger igår. Berättar mer om det sen när jag har en dator. Blogga...
Läs mer

Det märks inte

God Morgon Nu är frukosten nere i maga. Det blev fibergröt och surdegsbröd gott och mättande. Det kommer dock att bli effekt i magen tror jag. Brödet har ju den kraften....
Läs mer

Resultat v 26

Vikt: -0,2kg Totalt: -26,0kg Det är ju inget bra resultat alls, men ja blev ändå glad för jag hade räknat med plus, med tanke på att ja åt både på alla...
Läs mer

Applikation från App Store ger oss ett jailbreak?

i0n1c meddelade för några dagar sedan att man inte ska ladda ner en applikation vid namn KakaoTalk Messenger. Kort efter detta lite konstiga meddelande twittrade han att det absolut1...
Läs mer

Isabella 3 år!

Grattis världens finaste Isabella på din 3-årsdag! <3 Jag älskar dig underbara tjej! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Cars in sandbox – problemlösning med fordon i sandlådan

I väntan på riktig sandlådelek finns nu ”Cars in sandbox” med en massa olika fordon som man löser olika uppgifter medKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Känner mig lite snuvad på känslan.

Mn älskade Iphone har en liten tid haft det lite svårt och eftersom jag är en av dom som lever med sin mobil och har allt där i så kan jag helt enkelt inte leva utan en. S2...
Läs mer

Längesen med gymbild nu...

Färdigtränad. Nu jobb, sen plugg =) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Justin bieber

Om snak om honom.rana låt mig inte bäreta värds saningen,men det var ju sund att jag fyller år samma månad+samma dag (inte år och klart inte samma tid!)Okej!jag ville s...
Läs mer

gekås

chaoooo, idag har jag varit i gekås även om jag mår skit:/ Mitt köp: Låtsas one piece , grå med svarta stjärnor 200kr rosa blus 90 kr vit bandeau bh 40 kr lila linn...
Läs mer

“Semlelycka” av Henrik

via Instagram http://instagr.am/p/HRtOBvqA6e/
Läs mer

Sjukt snygga iPhone skal!

Hej mina fina bloggläsare! Har nyss checkat lite snygga iPhone skal på den grymma hemsidan http://www.mirabling.se! Har börjat sammarbeta med dem nu så snart blir det lite...
Läs mer

Gäst blogg!<33

heejheej saara här! alltså denice kompis hihi jag väntar på att denice ska äta klart och just nu är jag helt galen i Temple Run haha de är ett spel som finns p22...
Läs mer

hey i just met you and this is crazy but heres my number so call me maybe

heeeej passar på att blogga för jag sitter och väntar på att top model sverige ska börja och jag har absolut inget att göra. är skit trött och sur och t...
Läs mer

I´m bout too lose my mind

Varit på stan med mina tjejer och Linnéa fick visst med sig en Iphone 4 hem, som hon längtat!   Det var världens finaste väder ute när vi gick på stan men sen...
Läs mer

VvVVv

Visste du.. att jag vill ha - Frihet att min senaste kyss - var mmm att jag lyssnar mest på - musik att jag pratar - som en kung att jag inte gillar - Fisk att jag avskyr när f…
Läs mer

Varning!

God Kväll Nu är man hemma igen. Väntar på middag (ströbakad fisk med couscous) och under den låååånga väntan så blir det att titta på:...
Läs mer

Iphone ....

Iphone är dom så dåliga som vissa säger ? Eller är dom bra ? Det är lite förvirrande , för vissa säger att den är skit bra , och vissa säger att...
Läs mer

Fibblar med iPhonen..

Nu har jag hållt på och fibblat med min iPhone 4s stort sett hela kvällen. Men en sak jag inte förstår är iMessages?? För att när jag SMSar mina vän...
Läs mer

Praktiskt iPhone-fordral


Läs mer

Fueron los días más felices para mí

Fotade mest hus och landskap och sånt i Bilbao, men här är i alla fall en bild från fannys iphone som vi tog under någon lång bussresa någonstans. Till Lekeito elle...
Läs mer