lördag 4 februari 2012

iPhone 5 2012-02-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Protective Plastic Case with Belt Clip for iPhone 4 / 4S – Black

Beställ Protective Plastic Case with Belt Clip for iPhone 4 / 4S – Black redan idag. Protective Plastic Case with Belt Clip for iPhone 4 / 4S – Black för endast $3.80 USD. Vill ni se v...
Läs mer

15 år! ;D

hihi, nu är det min födelsedaag! ;D och jag fyller 15 :) Buusigt :D Vet inte riktigt vad jag kan skriva ;p Men hemma hos Saga, imon blire sånt släkt sak.. Får också min...
Läs mer

FÅTT PAKET!! :D

Mina fina iPhone skal har kommit nu! Tack så jätte mycket för att du la upp tipset på din blogg Linnea!  Beställde som sagt då två skal och för att var...
Läs mer

Fjortis Elin;)<3333

Hej alla trogna läsare ;)Just nu sitter jag hos Elin i Norrland och vi väntar på alla människor som ska komma :DDet blir nämligen fest hos the one and only Elin Guldemo som j...
Läs mer

Nike+ FuelBand vs. Jawbone UP

Till våren lanseras två stycken armband som mäter bland annat fysisk aktivitet, sömn och kostintag; Nike+ FuelBand och UP by Jawbone. Men vad skiljer dem egentligen åt? Om d...
Läs mer

Ikväll börjar Melodifestivalen – här är spektaklet på Twitter

Det är den tiden på året igen, dags för Melodifestivalen med tillhörande allt annat än kvalitativa musik. Oavsett om du gillar spektaklet eller ej så är det sv...
Läs mer

Lördag

Igår blev det chill och film, riktigt skönt att inte festa faktiskt. Melvin var med och han har nog aldrig varit lugnare haha. Stella löper ju så han har det riktigt jobbigt hemma...
Läs mer

Kallaste dagen

Idag är det hur kallt som helst, när jag steg upp imorse visade termometaren -21,6. Så brrr Kan lova att det eldas idag för fullt! Snart dags att lasta in barnen i bilen och 2...
Läs mer

Hej alla läsare

Nå er vi plantet hos Bea och Magnus i änglarnas holm. Har just vårit i staden. Jeg har utrolig nog, den beste sängen - sofaen. Nå skal vi spise pasta. Emilie, Cc og Buna er...
Läs mer

Vinn iphone 4S

Tävla om nya olåsta iphone 4S med nymobil.se Antal vinnare den 29/2 avgörs av antalet FB-gillare 150 000 fans = 49 st iPhone 4S 95 000 = 16 st iPhone 4S 85 000 = 7 st iPhone 4Shelli...
Läs mer

Hemlig destination

Ja då är det lördag igen.....Om en Vecka åker jag till ÅRE, TAGGAD SOM FAAAN! Ska hitta kläder och sedan sminka mig. Sedan blir det att gå ner till bussen mot en he...
Läs mer

När ögonen bara säckar ihop

Tacos med massor av fräscha grönsaker och uppfriskande limevatten att dricka till Hej lördag! Vi firade in helgen igår kväll med fredagsmys i vanlig ordning. Det blev tacos...
Läs mer

EFIT-dag 2012-02-04

EFIT – Ett foto i timmen: Använt min iPhone 4S till att ta bilderna . OBS! Bilderna är klickbara….. - Skrivet med min iPhone 4s via appen blogpress. Liknade inlägg: EFIT-Dag 2009-06-10...
Läs mer

Riktigt gammalt UFO

Skall bli en Lehmus… mitt mönster är på finska! Hm… syns inte mycket där inte! Jag tröttnade på min Baktus när jag insåg att det måste bli fyra nystan...
Läs mer

BELLAAAA

Tjena mittenbena!<3                                                   ...
Läs mer

Beklagansvärda veton

Som väntat lade Ryssland och Kina in sina veton mot den resolution som presenterats för FN:s säkerhetsråd i kväll. Resolutionen syftade till att försöka förm...
Läs mer

Lördag i mitt hjärta

Förlåt för sådär helkass update ! tänker inte ens prata om hur det gick med heddan i fredas, älskar henne ändå .. dåliga dagar har vi alla ! ...
Läs mer

Chapter 3.

Lucy's perspektiv. Han gick vidare. Han verkade inte bry sig, han hade verkligen förändrats sen sist. Det sårade mig att han inte trodde mig och gick bara därifrån. Han ku...
Läs mer

Svensson semester

Jag vill som ni säkert märkt VERKLIGEN åka utomlands, jag är så taggad! Det är sportlov snart men vart kan man åka i februari där det är varmt? kollade ny...
Läs mer

Hos älskling !

Hej bloggen ! Idag har jag inte gjort så värst mycket , vaknade typ kvart i elva åt lite sen drog jag hem t älskling , här var husse , adam (fast han sov) och kevins lillebro...
Läs mer

mellolördag

Ursäkta min brist på uppdatering idag, har inte suttit vid datorn något idag och min mobil är seg att uppdater med... god send me a iphone... now please! Men jag kämpar p2...
Läs mer