lördag 25 februari 2012

iPhone 5 2012-02-25

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Att uppgradera Snow Leopard Server till Lion Server

Det är inte helt utan en viss nervositet som man startar App Store och laddar ned OS X Lion till sin Snow Leopard Server. Hur processen ser ut för att uppgradera en vanlig Snow Leopard-mask...
Läs mer

Handhold Sound Recording Condenser Microphone for iPhone / iPad – Black

Beställ Handhold Sound Recording Condenser Microphone for iPhone / iPad – Black redan idag. Handhold Sound Recording Condenser Microphone for iPhone / iPad – Black för endast $53.90 USD....
Läs mer

Portable Folding Bluetooth V2.0 80-Key Keyboard w/ Holder for iPad / iPad 2 / iPhone 4S

Beställ Portable Folding Bluetooth V2.0 80-Key Keyboard w/ Holder for iPad / iPad 2 / iPhone 4S redan idag. Portable Folding Bluetooth V2.0 80-Key Keyboard w/ Holder for iPad / iPad 2 / iPhone...
Läs mer

BMW Logo Car Cigarette Powered Charger with Data/Charging Cable for iPhone 4 / 4S – Black + Silver

Beställ BMW Logo Car Cigarette Powered Charger with Data/Charging Cable for iPhone 4 / 4S – Black + Silver redan idag. BMW Logo Car Cigarette Powered Charger with Data/Charging Cable for iPhon...
Läs mer

VW Volkswagen Logo Car Cigarette Powered Charger with Data/Charging Cable for iPhone 4 / 4S – Black

Beställ VW Volkswagen Logo Car Cigarette Powered Charger with Data/Charging Cable for iPhone 4 / 4S – Black redan idag. VW Volkswagen Logo Car Cigarette Powered Charger with Data/Charging Cabl...
Läs mer

Kända bloggare – Hanna Widerstedt

Kända bloggare – Hur långt är man beredd att gå för att bli känd? En kompis visade youtube-klipp från det nya stjärnskottet Hanna Widerstedt på sin iPhone...
Läs mer

Poker i Mobilen

Unibet Poker i Mobilen VANLIGA FRÅGOR Hur laddar jag ner applikationen? Programmet kan laddas ner från unibet hemsida – Klicka här Du kan också skanna QR-koden som finns p22...
Läs mer

Whatafack

Shoos!! Ser att de har uppdaterat nattstad och blogg.se för iPhone, TUNGT blev det på blogg.se för nu kan man kategorisera inläggen, gick ej förut, nattstad har man kunnat ka...
Läs mer

Heeeeej! Äntligen..!

SORRY för usel uppdatering, men det blev nåt vajsing på mottagningen i min Iphone, så jag kunde varken blogga från mobilen eller via datorn. Eftersom jag ännu inte insta...
Läs mer

Skype med bästa wille!

Skypar just nu med bästa wille, vi har skypar ungefär i 30 minuter. Skitintressant inlägg i kniw! 👍👍 (om ni undrar varför det e fyrkanter så är drt emoij smilisar som...
Läs mer

heejsan bloggen/Yasmin

hejsan jag är hos min pappa jag hjälper min lilla syster hon spelar på pappas iPhone det är ett spel hon inte förstog hur man spelade men orkar inte blogga mer så hejd...
Läs mer

iPhone toppar listan på flest sålda telefoner i USA

Apples iPhone var de tre mest populära smartphones i USA för hela 2011, enligt comScore. NPD rapporterat liknande resultat för månaderna oktober och november, då iPhone...
Läs mer

"Love You Like a Love Song" finns att köpa i ansökan magiska Piano!

"Love You Like a Love Song" finns tillgänglig för försäljning på ansökan iPhone / iPad magi Piano ! För att ladda ner programet beh2...
Läs mer

Like Crazy

Kom nyss hem från affärn med papi min <3 Blev ett par nya hörlurar till min iphone och massa gott :) Eftersom jag inte har nå bättre för mig medans jag väntar p...
Läs mer

OMG SÅ JÄVLA GLAD!

Min mamma ringde nyss och sa att hon och min pappa hade köpt en Iphone till mig!!! Så jävla glad just nu hihi :D:D:D:D:D
Läs mer

Fullt upp !

Förlåt för väldigt dålig uppdatering.. Har egentligen inte gjort någonting på sportlovet? Har varit med kompisar, tränat, slappat, pluggat och lite så22...
Läs mer

Rubrik saknas

Ja jag måste ta nya egobilder. Dom här är ju riktigt gamla nu :) Dagens humör: Det kunde inte vara bättre! Dagens mående: Är lite trött men det f229...
Läs mer

Segt

asså jag typ dör? tänkte igår att jag skulle skriva om när vi var i Luxemburg lite så, lägg ut bilderna... men nej, det gick inte som jag ville... hata...
Läs mer

Pärlan ♥

iPhone bild... Men hoppa kan hon allafall <
Läs mer

Forstättning min dag

Nu väntar jag på att böj klippt! Liten fix bara, uppfräschning för fy vad tråkig man är nu. Sen lite shopping! Ja just det fixade ny lur precis, woop woop! En vit i...
Läs mer

Hemma igen

Har nyligen kommit hem efter en trevlig fest för Micke! Men småförälder som man är kände jag hur ögonlocken ville falla ner redan vid 23 men höll ut till strax...
Läs mer

Tilda sover här!

Hej alla ! Först och främst förlåt för att jag inte vart så bra på Uppdatera . Idag så sover Tilda är hos mig så fett najs ! Men i alla fall min i...
Läs mer

Suddig iPhone bild..

Suddig bild, men hon hoppar super på denna bilden! (Y)
Läs mer

Världens goaste ettåring just nu.

Hemma på Flatön igen efter stadsresa. Hjärtat varmt av dagens händelser. Vilken tur att Iphonen alltid är med och kan fånga ögonblicken. Först gick vi en prom...
Läs mer

HAR INGEN ORK TILL NÅGOT.

Jag vill så mycket just nu men jag orkar inte , just nu vill jag inte ngt alls för mår inte bra . Känner mig yr och illamående, sen blir jag jätte varm sen kall och frys...
Läs mer

•••

haluhalu! är på hotellet, nu igen. vaa ju då o gick runt lite i olika butiker, köpt ett par helt awesome skor från någon random butik. h1h1h1. Meen, nu ska ja börja...
Läs mer