tisdag 28 februari 2012

iPhone 5 2012-02-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Apples termosmugg – snygg men kunde varit bättre

Så här när i väntans tider, allts när jag väntar på något nytt att testa från Apple så, så får man ta vad man har. Så här har ni...
Läs mer

Nutramigen.

Nu börjar vi med Nutramigen 1 LGG Lipil till Lilo. "Komplett modersmjölkersättning från första levnadsveckan eller som en del av det totala näringsintaget till 2...
Läs mer

Greken på Hörnet

Igår firade vi mig på Greken på Hörnet : ) god mat trevligt sällskap! Lägger upp mer bilder senare.
Läs mer

Kyliga appar

Coolare mangeter får man leta efter! Jag klickade hem dem till Simon förra veckan. Men jag måste säga att jag är lika fäst vid magneterna som magneterna är f228...
Läs mer

En hyllning till brädspel

Jag måste bara ge tummen upp för traditionella brädspel, så här i datorns/TV:ns och iphonens tidsålder. Jag själv är visserligen nästan en dator/iphone-fr...
Läs mer

Svarar

Madde undrade om jag inte kunde länka tävlingen hos HR, men jag bloggar från en iphone så det blir lite svårt. Jag fattar iaf inte hur man gör här ifrån :3Men...
Läs mer

Tips: Lyssna på YouTube-spår utan att visa video

Det finns flera olika knep och genvägar i iPhone och iPad som inte är allt för uppenbara. Att lyssna på YouTube-musik utan att behöva spela upp video samtidigt är ett av...
Läs mer

Synkronisera

God Morgon! Då är man vaken. Låg och drog mig till klockan 08.00 för att sedan titta på Bossens uppträdande inatt men hittar inte en fungerande videolänk någo...
Läs mer

Mobila tekniknyheter: ”Padd-telefonen” lanserad

Asus ”Padd-telefon” lanserad http://www.mobil.se/nyheter/asus-padfone-lanserad-1.502553.html Asus något udda men intressanta hybridlösning mellan en mobiltelefon och en surfplatta har 22...
Läs mer

Hej igen, Hipstamatic

För ganska många år sedan, runt 1996-97 någon gång, blev jag intresserad av lomografi, det vill säga skjuta-från-höften-fotografering med den gamla ryska Lomo-...
Läs mer

- Hur kan man inte hata sin mamma i bland ? =)

Just när man inte har en mobil och varit utan i två veckors tid, sen när man hittat en Iphone och morsan säger ja, sen när killen svarar på mailet säger hon nej ?...
Läs mer

DAGENS FRÅGOR!

dagens humör: Glad dagens mående: Bra dagens borde: Bloggat mer  dagens frisyr: Utsläppt, Plattat dagens smink: Mascara Eyeliner dagens klädsel...
Läs mer

Dagen (iPhone)

Bra dag. Bra träning. Spinning + styrke. Efter det blev det hockey med pappsen. Vinst 7-2!
Läs mer

iphone 4

Hej,hej  idag fick jag en iphone jag blev skit glad ! sen va jag ju på bandy med Bästa Emilia !.... jah ont i magen så orkar inte skriva ! byebye .
Läs mer

tuesday 28th

Efter skolan blev det att köpa biljetter till candy club och sen en runda på stan. Mys med alice och sofia. Nu på kvällen lagade jag mat till mamma och pappa. Gormet . Och som ta...
Läs mer

Min dag i bilder

Sitter i sängen och glor big brother! Jag tittar ändas för att hannah är med, sjuk brud. Min dag får bilden förklara , väntar på min fruktdrink som min mammi...
Läs mer

Börjar på ny kula!

Har verkligen varit värdelös på bloggningen dom senaste dagarna, har varit totalt omotiverad och upptagen! Men det ska det bli ändring på, kör på en ny fräsh s...
Läs mer

TJUGOÅTTONDEFEBRUARI

Ligger i sängen just nu och tittar på BB. Känner mig helt misshandlad efter skridskoåkningen *duktigt*.  Kom hem för typ en timme sen efter att ha varit på lä...
Läs mer

bloggtorka !!

ojj har inte bloggat på jätte länge, jag tycker det är jobbigt att blogga eftersom jag inte har någon iphone eller någon anna mobil som man iallafall kan blogga p...
Läs mer

Sängen next!

Hej! Jag ska sova om några minuter, har skola imorgon och är riktigt trött. Den här dagen var nog den absoluta favoriten. Har köpt ett nytt skal också till min iPhone!,
Läs mer