fredag 10 februari 2012

iPhone 5 2012-02-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Karneval dax

Å vår juvel var fast bestämd att vara Hanna Montana, så på med H.M kostymen leta fram en gitarr. Hon är strålande nöjd!! Jag däremot hade velat lag...
Läs mer

iPhone vs. Android så här långt

En kompis bad om köprekommendation avseende smartphone och ungefär såhär sa jag. Det är inget som helst ingående test utan bara lite spontana kommentarer utifrån ”v...
Läs mer

Mina "bild" appar

Tänkte visa er vad jag använder för appar när jag redigerar bilder på min iphone. på bilden nedan ser ni, sök upp dem på appstore och ladda ner vetja!
Läs mer

Rechargeable 1900mAh External Battery Back Case for iPhone 4 / 4s – Black

Beställ Rechargeable 1900mAh External Battery Back Case for iPhone 4 / 4s – Black redan idag. Rechargeable 1900mAh External Battery Back Case for iPhone 4 / 4s – Black för endast $16.00...
Läs mer

Startupkulturen i Silicon Valley: Y Combinator och AngelList: är handelshögskolornas dagar räknade?

Klicka på Angellist. Startupkulturen här i Silico Valley utvecklas med ljusets hastighet just nu, snabbare kan det inte gå, eller kan det. Så sent som kring millennieskiftet kr...
Läs mer

Beautynet.se tävling

Imorgon klockan ett ska jag sätta in nya extensions! Missa inte årets tävling med BeautyNet.se Där de just nu tävlar ut 2 stycken Iphone 4S plus presentkort. Tävli...
Läs mer

FREDAG

Har inget att skriva om, här får ni några iPhone bilder från förra veckan. nåjo, ni ska ha de bra!
Läs mer

Telefonen stals – nu laddar någon upp självporträtt på hans bildkonto

Johan Rünow var i Karlstad när han plötsligt förlorade sin Iphone. Någon stal den och Johan Rünow bytte direkt alla lösenord till de tjänster han hade loggat i...
Läs mer

Nu har jag Jailbreakat min iphone !

Såja, nu har jag jailbreakat min iphone 4:a ! Nu kan jag ändra vad jag vill, ha teman och göra vad jag med den. Om ni vill veta hur man gör så bara hotta en kommentar s22...
Läs mer

Ny mobil

Då har äntligen min iPhone kommit! Är så sjukt glad! Kan blogga från den och allt, just love it!! Kom hem från Uddevalla för ett tag sen. Men nu ska jag äta l...
Läs mer

En riktig shoppingdag

Hittade min filt i dag på Media Makert i Länna, ett riktigt fynd pris 599:-. Man kan ha den på 9 olika temperaturer och stänger av sig självSå nu skall jag inte frysa me...
Läs mer

hemma hos jimmy

Hej jag och baby sitter hemma hos Jimmy nu och laddar ner lite ska uppdatera min Iphone. Men annars idag har inte mycket hänt har bara tagit de lugnt. Idag blev de tacos nomnom. Jag får se...
Läs mer

Finally friday

Här sitter jag med ett glas rött och har jobbat färdigt för veckan. Skulle egentligen träffat fina Stina idag men jag var helt slutkörd efter gårdagens Stockholmres...
Läs mer

Kvittar – version 1.1 är här!

För ett par dagar sedan släpptes Kvittar version 1.1 för iPhone lös på svenska App Storen med ett par nya funktioner och buggfixar och stabilitetsförbättringar. Nyt...
Läs mer

day 6

En ny bild på dig och "10" faktan 1. när man känner mig kan jag inte sluta prata 2. jag älskar thatmat och all annan mat, nästan 3. bästa serien är Vam...
Läs mer

Fredag (den 13?)

Men jiiiiises, snacka om att jag är allt annat än van vid att jobba! Vet inte om jag är snurrig, tankspridd eller bara allmänt dum i huvudet! En sak jag vet är att jag efter...
Läs mer

Ett porträtt av Burma sett genom en iPhone

Ett porträtt av Burma sett genom en iPhone, a set on Flickr. Här är en samling av några av min favoritbilder från det senaste året i Burma/Myanmar. Alla bilder är...
Läs mer

Jens Olsson (www.jensolsson.se)

Jens Olsson, Stockholm, crystal code, iphone, android, windows phone Jens Olsson (http://www.jensolsson.se) är medlem på länkkatalogen SvenskaSajter.com. Jens Olsson får d...
Läs mer

Fortsättning på min historia

I somras var jag på internationell feriepraktik i Spanien med tretton andra från Gävle. Sista arbetsdagen gick och vi skulle fira med fest! Vi åkte in till Las palmas på en n...
Läs mer

Bettingappar - Sveriges bästa sajt om BettingAppar (www.bettingappar.se)

Vi listar de bästa bettingapparna för din iPhone, Android, iPad eller annan surfplatta. Bettingappar - Sveriges bästa sajt om BettingAppar (http://www.bettingappar.se) är medle...
Läs mer

sattsar man inte ska man inte förvänta sig nåt stort

sattsar på bloggen ? måste ersänn att det är sjukt lätt att få läsare på nattstad (?)  MEN .. vad vill ni se på denna blogg ? Släng in en ko...
Läs mer

tävlingar

är du intresserad av att vara med i tävlingar? man kan vinna iphone 4s, presentkort, resor, kläder osv.. gå då in på denna sidan http://www.blienvinnare.com/?gclid...
Läs mer