söndag 12 februari 2012

iPhone 5 2012-02-12

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Är vilse :(

Har gått vilse i Partille med Fanny, tur man har en iPhone haha! (tills vidare iaf)
Läs mer

Min iPhone kommer spärras

Fick ju den av Andreas i 18årspresent så han står ju för abonnemanget, men nu har vi bråkat ganska mycket så han ska tydligen spärra skiten för att jävlas...
Läs mer

Someone like you

Hej, sitter här med Elin och Jossi och vi är typ jättesociala. Jossi och Elin vid en dator, och jag vid en annan. MTV är på tvn och där spelas Adele.Förut kolla vi...
Läs mer

Ny mobil!

Hej på er! allt bra? med mig är det helt okej, kom hem från piteå för ungefär en timme sedan. Jag sov inte speciellt bra i natt, vaknade flera gånger och så....
Läs mer

JAG VILL HA!

Iphone 4 white 16 GB   Skulle vilja haft denna mobil men jag får väl vänta ett bra tag med de! För just nu har jag inga pengar, och det kommer ta lång tid innan jag k...
Läs mer

Har lyckats…

Ganska bra faktiskt – har just beställt nytt headset till min gamla mobil. Är sugen på en Iphone nu, måste ju hänga med i utvecklingen! Eller en Ipad kanske? Fast de fattar...
Läs mer

Tråkigt <3

Heejj igen :D , jag har verkligen jätte tråkigt ! , pratde nyss med dade nu e hon på väg -.-' hon somna , men men nu sitter jag ba vid datan chattar o sånt ! :) , tr2...
Läs mer

Vad ni KANSKE inte visste om mig

1. Jag hatar att gå barfota i smutsiga rum 2. Jag har ingen Iphone 3. Jag SKA flytta till stockholm när jag är 18 4. Sova är något av det bästa som finns 5. Jag har...
Läs mer

Hade sjukt kul!<3333

Heej bloggen! Nu e jag hemma och känner mej helt död  ... Jag sitter typ med en laptop iphone och tv..:/ Hämtade nyss lite fil och musli :)´<3 jag hade ju en liten...
Läs mer

Susanne testar - Playman.se

Skaffade mig en röd handväska för ett tag sedan och ville gärna matcha min iPhone så nånting i rött har jag varit på jakt efter ett tag nu. Gissa om jag blev...
Läs mer

Sweet memories.

Och snön faller denna söndagförmiddag. Det första riktiga snöfallet. Här. Där jag bor. Denna vinter. Jag tog mig ut, gick en lång promenad. Fyllde lungorna med...
Läs mer

Svaren till frågestunden

Tack för alla frågor till frågestunden. Fick så otroligt många, fler än vad jag trodde. Så här kommer svaren : Om du skulle va pojk för en dag. Vad skulle...
Läs mer

Apple eskalerar kriget mot Android, vill förbjuda Galaxy Nexus i USA

Efter att ha försökt stoppa Samsung Galaxy Nexus i Tyskland vill nu Apple även förbjuda Googles flaggskeppsmobil i USA. Apple är sannolikt inte främst ute efter att stop...
Läs mer

Dag 2 och 3 - En bild på din telefon

2 och 3 var nästan samma. Jag har en iPhone 4 svart.   Ser ungefär ut så, har ingen egen bild tyvär.
Läs mer

Steve Jobs Pattern 5000mAh Emergency Mobile Charger w/ 9 Charging Adapters for iPhone / Cell Phone

Beställ Steve Jobs Pattern 5000mAh Emergency Mobile Charger w/ 9 Charging Adapters for iPhone / Cell Phone redan idag. Steve Jobs Pattern 5000mAh Emergency Mobile Charger w/ 9 Charging Adapter...
Läs mer

fuck life

vet inte riktigt vad jag ska säga om denna dagen.. allt har varit bra förutom två saker typ. ska skriva bibel nu om min dag.. träffade emma i stan vid 14, sen så fick vi inte...
Läs mer

Reason to Love Squats

Source: tumblr Fullkomligt älskar Nike appen på min iphone. Här om dagen hade jag sådan träningsvärk i röven efter att ha gjort squats med tyngder att jag knappt ku...
Läs mer