torsdag 16 februari 2012

iPhone 5 2012-02-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Bug Games – Musik, pussel, bokstäver och siffror

”Bug Games” är en engelsk lek och lär-app med fyra pedagogiska spelKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Protective Matte Screen Protector Guard for iPhone 4 / 4S

Beställ Protective Matte Screen Protector Guard for iPhone 4 / 4S redan idag. Protective Matte Screen Protector Guard for iPhone 4 / 4S för endast $1.50 USD. Vill ni se vad det blir i...
Läs mer

Protective Crystal Screen Protector Guard for iPhone 4 / 4S – Transparent

Beställ Protective Crystal Screen Protector Guard for iPhone 4 / 4S – Transparent redan idag. Protective Crystal Screen Protector Guard for iPhone 4 / 4S – Transparent för endast $1.40 U...
Läs mer

Solar / USB Powered 1250mAh Silicone External Battery Back Case for iPhone 4 / 4S – White

Beställ Solar / USB Powered 1250mAh Silicone External Battery Back Case for iPhone 4 / 4S – White redan idag. Solar / USB Powered 1250mAh Silicone External Battery Back Case for iPhone 4 / 4S...
Läs mer

1800mAh External Mobile Emergency Power Charger for iPhone 4 / 4S – Grey

Beställ 1800mAh External Mobile Emergency Power Charger for iPhone 4 / 4S – Grey redan idag. 1800mAh External Mobile Emergency Power Charger for iPhone 4 / 4S – Grey för endast $17.40 US...
Läs mer

1800mAh External Mobile Emergency Power Charger for iPhone 4 / 4S – Black

Beställ 1800mAh External Mobile Emergency Power Charger for iPhone 4 / 4S – Black redan idag. 1800mAh External Mobile Emergency Power Charger for iPhone 4 / 4S – Black för endast $17.40...
Läs mer

1800mAh External Mobile Emergency Power Charger for iPhone 4 / 4S – White

Beställ 1800mAh External Mobile Emergency Power Charger for iPhone 4 / 4S – White redan idag. 1800mAh External Mobile Emergency Power Charger for iPhone 4 / 4S – White för endast $17.40...
Läs mer

56.

Som ni kanske märkt är ju bilderna inte av högsta kvalitet, vilket beror på att en viss person fick mig att inte uppgradera mig till Iphone 4s (med 8 megapixelkamera) innan jag dr...
Läs mer

fuck min iphone laddare

godnatt älsklingar, vi hörs imorgon ! puss
Läs mer

Natt inlägget! ^^

Hej alla som läser detta just nu! ;) Nu kommer ett litet natt inlägg...haha!!<3 just nu sitter jag vid datan och chattar med min älskade syster jenny och dunkar musik... lite i...
Läs mer

3 perfekta iPhone-spel för bilresan

Där jag bor är det sportlov nästa vecka, och det är därför väldigt många familjer som kommer åka iväg på skidsemester de kommande dagarna. Detta...
Läs mer

Hemma<3

Heej! Nu har jag ÄNTLIGEN kommit hem! Jag slutade klockan två idag, då gick jag hem. När jag kom hem var det låst och jag hade ingen nyckel, så jag plingade på...
Läs mer

Min kära dator

Skulle sätta mig igår och starta upp min dator. Hade åkt och köpt skivor så jag kunde fixa allt från början. Sen när jag trycker på startknappen så s...
Läs mer

gillar...

.. texten måste bara skriva ner den så ni får se :) Du får inte knacka på min dörr Om du inte är beredd att komma in Du får  inte göra om mitt nam...
Läs mer

Frågestund del 3

Går du någon sport just nu? Svar: Just nu går jag i tennis. Vad är din favorit outfit? kan du vissa den också? Svar: I don't know Hur ofta tvättar du håret? Sv...
Läs mer

Helt ny fabrik olåst Apple iPhone 4S 64GB till salu

Helt ny fabrik olåst Apple iPhone 4S 64GB till salu Beställ 2 enhet och få 1 freeBrand nytt Beställ 5 enhet och få 2 gratis Factory Olåst Apple iPhone 4S 64GB ………...
Läs mer

trollungen tränar

Hej Vill egentligen bara tipsa om några jättebra träningsappar för Android och iPhone. De heter Daily Cardio som tränar kondis, Daily Leg Workout för benen, Daily Ar...
Läs mer

Linnea häääär

Köpte nyss ett skal till min iphone . Mitt som jag har nu är lite slitet för att jag använder det hela tiiden. Vill inte att det ska gå sönder så köpte ett s...
Läs mer

Thursday

Hello! Är så jävla frussen eftersom jag gått med skinnjacka idag, vill bara lägga mig under täcket och ligga kvar där hela kvällen. Men ska antagligen trä...
Läs mer

Nuduschad och fräsch + lite idéer

Har duschat, målat naglarna, skrubbat kroppen, haft på ansiktsmask, hårinpackning och sånt ni vet? Fräscht , imorgon ska jag upp klockan 8 och springa, sen ska jag vara med J...
Läs mer

Andra inlägget av Dennis

Hehe :) ska bara se om det funkar !:)Hoppas att alla får en trevlig utlandspraktik :) testar också en bild om det funkar med iPhone ;)Med vänlig hälsning, DT
Läs mer

fluminlägg

precis det som jag va orolig för innan gör jag nu iaf, för jag är så jäkla bloggsugen efter att ha läst en massa bloggar med en massa random saker. och vet ni vad 9...
Läs mer

BAROMETERN RULLAR UT RÖDA MATTAN

I dagens tidning av Barometern gör man ett stort nummer av att det inte har något som helst med etnicitet att sju av tio inblandade i mordbranden vid Bergacentrum. Givetvis har man talat me...
Läs mer

iPhone en raring

En ny nalle igen. Vi började med en telefon som man fick beställa sina samtal. Sen kom den tiden när man kunde själv rulla nummerskivan. Det var ett härligt framsteg och b2...
Läs mer

En förhandstitt på OS X Mountain Lion

Nästa version av OS X till Mac kommer heta Mountain Lion och få versionsnummer 10.8. Nu visar Apple upp några funktioner och finesser som kommer att vara del av Mountain Lion. Mycket v...
Läs mer

I Got No Iphone..

Och lika glad för det är jag, men ogladast är nog apple. Eftersom de inte tjänar några pengar på mig. Jag har inte ens en android så.. Men jag antar att jag kommer...
Läs mer