torsdag 9 februari 2012

iPhone 5 2012-02-09

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Svettig morgon

Just nu utnyttjar jag varje tillgänglig morgon till styrketräning och flyter på den positiva vågen jag har just nu. Det son funkar bäst i dagsläget är att ha en pla...
Läs mer

Torsdag 9/2

Idag började man morgonen kl 07.00 för att tvätt, nu är man däremot klar! Skönt nu har man massa rena kläder att välja mellan till utgången i morgon. Idag...
Läs mer

dagen efter

Mycket riktigt. Jag kan inte röra mig. Undrar hur det blir när jag lyckas ta mig upp ur sängen. Om. Tur att bebisen tydligen också kände för sovmorgon. - Posted usin...
Läs mer

Untz untz

Alma hade 40 graders feber igår och svinkoppor (tror vi). Jag halkade omkring på möten i jobbet och hann förbi en vän på lunchen. Kickar inneskor på jobbet och k2...
Läs mer

Hejjjjj

Godmorgon bloggen gissa vem som är här.... jo Gabbi.Just nu sitter jag bara och tittar på tv. Jag ska precis äta frukost någon macka med ost elr nåt sånt. Idag 22...
Läs mer

Skala upp din iPhone 4 med stil

Med iPhone 4 introducerades kass mottagning och idiotiskt vassa kanter som gjorde telefonen kass att använda och obekväm att hålla. Detta vet vi dock sedan tidigare att ett skal r229...
Läs mer

Kallt ute!

Det är kallt ute som ni kan se på bilden. - Skrivet med min iPhone 4s via appen blogpress. Liknade inlägg: En ny bebis… Liknade inlägg: En ny bebis…
Läs mer

yes!

Har ingen feber idag heller, så det blir skola för min del :) Härligt att få komma ut lite. Men klär på mig lite extra för säkerhetens skull haha. Blir inte mk...
Läs mer

DT-Ulrika

Hej! Vilken ära att få ett DT-uppdrag bland dessa duktiga tjejer! Ny i gänget sedan januari 2011, och kommer här med en presentation. Jag är en 41-årig scrappande...
Läs mer

Inspirerande torsdagsmorgon

Vaknade nät älskling gick till jobbet imorse kl 7!!! Jag är ingen morgonmänniska så jag klappar mig själv på axeln och säger bra gjort! Dags att sätta sig...
Läs mer

det är så jag säger godnatt.

♥fullständigt namn – emma kristina karlden ♥födelsedag - tjugonionde april ♥är du svensk? - ja ♥vem ringde dig senast? - mammsen ♥vem smsade dig senast? - alexsandra♥ ♥vem kramade du s...
Läs mer

Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.

Tagna med min Iphone så inte så bra kvalle.. Kom nyss hem från Ikea, var där med bror och far, vi kika lite och köpte mest småsaker bara. Nu ligger jag och ska kolla...
Läs mer

Sorry!!!!!!!

Hej förlåt för jag inte har boggat på länge har liksom inte orkat XD. Idag på svenska så fick vi reda på att vi ska göra en uppsatts med överskrif...
Läs mer

Enkelt men dödligt!!

Behöver du inspiration till hur du på ett enkelt sätt kan totalt slakta dina ben? Jag bjuder på ett enkelt men dödligt recept! Enjoy 3xBenslakt!! - Em bloggar i iPhone!
Läs mer

TORSDAG .

Hejsan Torsdag bloggen! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra. Ännu en lugn dag idag, inget planerat överhuvudtaget. Det enda jag planerat är väl att jag...
Läs mer

www.merskal.se

Hittade en sida på en persons blogg där dem har jävligt snygga iphone skal till jätte bra pris! Spana in sidan ni kommer verkligen bli chockade! håller på att klicka hem...
Läs mer

iphone XD

Iphone, i marknadsföringssammanhang skrivet iPhone, är en smartphone som utvecklats av Apple. Telefonen saknar ett fysiskt tangentbord, istället finns ett virtuellt tangentbord på...
Läs mer

Jag testar CallControl för fullt!

Hej! Har nu använt CallControl i min iPhone 4 ett tag och måste säga att den är inte alls dum. Enkel att använda och har redan fått förfrågan från fle...
Läs mer

Ny mobil !

Eftersom inte min mobil fungerade blev jag så himla trött på allt, så jag gick och köpte ett helt nytt abonnemang! Nu har jag iPhone 4S och allt verkar super! Det fanns till...
Läs mer

kalas

hemma från mammas kalas.. MUMS så gott det va med italiensk buffé och sen en trippelchokladtårta! smaskens ;D Och mamma va sååå fin som vanligt, ser ut som 50 fast...
Läs mer

save cash?

sålde precis min trasiga iphone på tradera för 2000 spän helt okej. trodde inte jag skulle få så mycket för den, trasig och allt. men det var bra behövde ju av...
Läs mer

dagen!

Dagen börjar med begravning, så dygnade sen igår för att jag skulle orka upp kl 8, sen åker vi 8.20 ungefär till vaksala kyrka (tror jag det hette) och fixade ljudet, f...
Läs mer

Vila i frid du vita MacBook

Share this on Facebook Push this on Pusha Tweet This! Email this to a friend? Get Shareaholic Nu är slutet nått för den vita MacBooken. Nu är det officiellt, nu är den vita M...
Läs mer