torsdag 23 februari 2012

iPhone 5 2012-02-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

4 gratis iPhone appar för hemmafixare!

Mio Mios app hjälper dig framförallt att se hur en viss produkt ser ut i ditt eget hem. Genom att klicka på kamerasymbolen kan du sedan ändra storlek, vända och placera den...
Läs mer

@arlanda

Vinkat av min älskade pappa och sitter nu på gaten. Är ganska tidig, men det är tur att jag har min älskade iPhone, vad skulle jag göra utan min bebis ;) hoppas mellanla...
Läs mer

Nu är det dags!

Hemma igen efter het nyhetsnatt på redaktionen. Denna gång var det klassiskt fot- och lagarbete som gjorde att Aftonbladet var första tidning att berätta om att kronprinsessan Vi...
Läs mer

QuizMe

Updated Möjlighet att slumpa motståndare samt direkt utmana någon av de senaste man spelat mot utan att behöva söka upp dem.
Läs mer

En introduktion till att skapa appar för iOS

Nyfiken på att skapa appar? Apple har lagt ut en bra sida om utveckling av appar för iOS. Här hittar du det du behöver veta för att komma igång. Glad =D ? Likgiltig =|?...
Läs mer

tlött

Kan verkligen inte somna, usch. Ska till läkaren imorgon och lämna lite prover. Sjukt drygt, kanske skulle passa på och sola lite efter det?  Kikade in på bloggerskan Fokis...
Läs mer

House of Metal 2012 - Schema

Tillhör du kanske de som inte orkar att vänta tills festivalen publicerar ett officiellt spelschema för HOUSE OF METAL 2012? Du kanske helt enkelt vill kunna plugga in schemat timma f...
Läs mer

AppTips: Prime Quiz

Kan du nå toppen av berget genom att svara rätt på olika frågor i en mängd olika kategorier? Prime quiz är ett helt vanligt frågespel för upp till 6 personer...
Läs mer

Stavfel

Ps. Vill skylla på min iPhone eftersom det är många stavfel i tidigare inlägg! Nattinatti :)
Läs mer

Samsung visar upp Ace 2 och Mini 2

En vanlig och en liten För ett tag sedan visade Samsung upp Galaxy Ace Plus, en lur som var lite lik en iPhone 3GS och som bara skulle säljas i Ryssla…
Läs mer

blogg app

dem har tydligen uppdaterat blogg appen som hör till iphone nu. Jippi så nu ska man tydligen kunna välja bildstorlek även där. så nu behöver det inte bli inläg...
Läs mer

Dagens fråga

VILKET MOBIL-ABONNEMANG ÄR BÄST? Det är ju rätt så olika åsikter om vilket abonnemang som är bäst..men nu vill  jag veta vilket abonnemang som NI anser ...
Läs mer

OS X Mountain Lion – Apples kommande uppgradering

Är ni redo för Apples OS X Mountain Lion? Apple lanserade den 16 februari nästa stora uppgradering till OS X som fått namnet OS X 10.8 Mountain Lion. Den är i en första...
Läs mer

Magkänslans svar

God Eftermiddag! Tidigare skulle ni få gissa vilken middag som jag kommer att äta idag och nu ska jag berätta att jag sitter i soffan och kollar på BB och är jättem22...
Läs mer

Lep´s World – välgjord Mario-klon

“Varför uppfinna hjulet på nytt?” tänkte antagligen utvecklarna bakom iPhone-spelet Lep´s World när de satte sig för att planera upp sitt spel. Resultatet blev mycket ri...
Läs mer

Mina åsikter om iphone

Hejsan. Tycker att temainlägg är jätte kul att skriva om, men tycker att dom borde ha fler teman att välja på. Men detta inlägget kommer att handla om iphone 4s och vanl...
Läs mer

Mina åsikter om iphone

Hejsan. Tycker att temainlägg är jätte kul att skriva om, men tycker att dom borde ha fler teman att välja på. Men detta inlägget kommer att handla om iphone 4s och vanl...
Läs mer

tråkar ur .

Vad heter du? Allma Gashi Hur gammal är du? 14. Vilket stjärntecken är du? Fisk tror jag. Vad är ditt/dina intressen? Vara med vänner, ute , chilla osv. Vem/vilka ...
Läs mer

HEJ !

Hallå där, nu har jag ju fått en iphone ha ha!
Läs mer

Test av Joors – reklamfinansierat mobilt bredband [Tävling]

Gratistjänster är något som hittar sig in i allt fler hem. Den kanske mest kända gratismodellen för tillfället står Spotify för, där man i utbyte emot ett...
Läs mer

Gör en egen QR-kod för din webbsida

Förra veckan lanserade jag en ny sajt, SkapaQRkod.se, som gör det enkelt att göra en egen QR-kod för sin webbsida. Du kanske vill skapa en QR-kod för din webbutik, blogg elle...
Läs mer