måndag 6 februari 2012

iPhone 5 2012-02-06

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

iPhone 4 läderskal

Om du har iPhone 4/4S och letar efter ett motsvarande skydd, men också efter ett snyggt sätt att försäkra din telefon, är läder skal en perfekt lösning för dig...
Läs mer

Samsungs Super Bowl-reklam för Galaxy Note regisserad av Bobby Farrelly, värd sina miljoner? [Notis]

Super Bowl Sunday, finalmatchen i den nationella ligan för amerikansk fotboll, är en mycket stor sporthändelse i USA. Matchen brukar vara den mest sedda amerikanska TV-sändningen...
Läs mer

bwin inför pokerspel för iPhone med ny app

bwin låter dig nu ta del av pokeraction på din iPhone. Poker i mobilen har sedan ett tag förutspåtts vara nästa trend och med denna uppdatering finns nu stöd för b...
Läs mer

Apple-fenomen

Vad icke-Apple-användare än säger så var det Appel som fick hela marknaden att följa efter. Allt annat är bara kopior av vad man själv lyckats få fram med iPho...
Läs mer

#454

Tjo å folk ! Har ni haft det kallt i helgen? Här i Göteborg har det varit lite si och så, lägsta kom jag ner i -13c .. det är ju inget emot vad dom hade uppe i Norrland....
Läs mer

Skämmig chey

Chacha! Jag o jojo e årets skämmigste människor (; alla i klassen blev as chockade xd föressten vad bra vänner man har. Alla skämms o vistas med oss? Skit mobbade, kan...
Läs mer

Åfan, är det verkligen ett montage!

Jag trodde verkligen att de var så där oproportionerliga, huller om buller med krattiga kanter mitt ute i vattnet! Skickat från min iPhone
Läs mer

Bara för att prova

Har äntligen fått ordning på min iPhone så nu känner jag mig som ett litet barn på julafton när jag sitter här och leker!Förövrigt är jag sjuk i...
Läs mer

De första kvartalen för iPod, iPhone och iPad.

Asymco har här gjort en graf över hur många iPod, iPhone och iPad som såldes under de sju första kvartalen. Som ni ser och kanske minns så var det inte direkt någon...
Läs mer

Två veckor gratis online yoga

Det finns numera vetenskapliga bevis för att yoga är den träningsform som minskar oro och ångest mest. Yoga finns idag i ungefär 200 former och har hundratals miljoner ut24...
Läs mer

IPHONE UPDATE!

Jag har vart hemma hos mamma hela dagen och fixatdonat-ni får veta med vad när jag har bilder!;) -de kommer bli sååå jäkla snyggt!!
Läs mer

I'm sorry

Får sådan flipp på nattstad. Gjorde ett inlägg men det laddade väldigt länge och sedan försvann det. Blir så arg!! Hatar applikationen på iPhone. Den st...
Läs mer

Två nya humörhöjande

projekt: Festival Och Pleiades Mer om detta imorgon från sjuklingen - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Mobilkampen i Sverige, Europa och världen

Det är inte riktigt samma lika Vi har tidigare visat upp statistik från tjänsten Statcounter och även om det inte är superexakt visar det helt klart t…
Läs mer

Grattis Mamma!

Förlåt, vart lite kass på uppdatering på bloggen, men har haft fult upp med att arangera mammas 40 års fest plus inköp av hennes presenter. Pappa håller inte rikti...
Läs mer

Glad tjej.

Efter skolan idag följde Sofia och Vanja med mig hem en stund. Sedan åkte Sofia hem och så tog jag och Vanja bussen till Allum och satt på franskan en stund. Senare så m246...
Läs mer

dusch

ska ta och hoppa in i en dusch nu, och sen är det dags att dejta kudden! och baby så klart så gosigt! sen sitter jag och funderar på om jag ska beställa en iphone på...
Läs mer

Sätt fart på fläsket

Okej, nurååå. Dax att börjar med dethär igen. Har ju egenligen inte så mycket annat för mig än att sitta vid min finfina skoldator, så kan väl passa...
Läs mer

En hederlig tysk

Jag tror på karma. What goes around, comes around. Och någonstans i söderort finns en herre av tyskt ursprung som jag är övertygad kommer att ha ett ganska bra liv. Om inte r...
Läs mer

oj hehe, bloggpaus :$

Toodles!! Har verkligen inte orkat blogga det senaste, mitt liv är inte så himla roligt att följa anyway.. ;) Sportlov på fredag, något att se fram emot! Men innan det, mat...
Läs mer