fredag 17 februari 2012

iPhone 5 2012-02-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Apptips: När hände vad? – Schlager Quiz 2012

Har du alltid velat skylta med dina schlagerkunskaper inför dina vänner? Då har jag hittat rätt app för dig!   När hände vad? – Schlager Quiz 2012 för...
Läs mer

Apple har sålt fler iOS-prylar under 2011 än Mac-datorer de senaste 28 åren

Det är ju inte en rättvis jämförelse någonstans, men att Apple sålt fler iOS-produkter under 2011 än Mac-datorer de senaste 28 åren är imponerande än...
Läs mer

Träningsappar – del 5

”Fitness Pro” – GRATIS ”Fitness Pro” är en sån där tyst och icke-rörlig app. Men den är så pass intressant att den finns kvar på min iPhone och jag bläddrar...
Läs mer

Grand Theft Auto 3 till reapriser i appstore

Nu finns Grand Theft Auto 3 ute i appstore för endast sju kronor styck. Kan rapportera att det är läge att inhandla ett exemplar då det är kanske det bästa spelet till i...
Läs mer

Fler sålda iPhones på fyra år än Mac-datorer någonsin

Galet! Asymcos blad vi ser här till höger visar att iPhone, iPads och andra iOS-maskiner är det som säljer överlägset bäst av Apples produkter. Faktum…
Läs mer

PowerMe850 850mAh Travel Mobile Power Battery Pack for iPhone/iPod – Black

Beställ PowerMe850 850mAh Travel Mobile Power Battery Pack for iPhone/iPod – Black redan idag. PowerMe850 850mAh Travel Mobile Power Battery Pack for iPhone/iPod – Black för endast $30.60...
Läs mer

Portable Mini Emergency 1200mAh Battery Pack for iPhone/iPod – Silver + White

Beställ Portable Mini Emergency 1200mAh Battery Pack for iPhone/iPod – Silver + White redan idag. Portable Mini Emergency 1200mAh Battery Pack for iPhone/iPod – Silver + White för endast...
Läs mer

Att ha olika musiksmak

Småkillarna har lite olika musiksmak och när båda sitter med varsin iphone och poppar på högsta musik….då kan det bli lite jobbigt! Speciellt om klockan är 6 p22...
Läs mer

Semlor

Fick för mig att baka semlor som den andra halvan av bloggvärlden igår! Mumsigt blev det iPhone 4s + Instagram (@karolinaaarvidsson)
Läs mer

Om äpplen och klåfingriga barn

Äldsta dottern har en iPod Touch som hon fick i födelsedagspresent förra året. Här om kvällen kom hon med den och sa att något hade hänt, det gick inte att ko...
Läs mer

Artikel i KvP: En avgörande tillväxtinjektion i det skuldkristyngda Europa

Publicerad fredag 17 februari 2012. Mer än hälften av alla bredbandsuppkopplingar inom EU är i dag mobila. 2014 beräknas siffran vara 80 procent. Internettrafiken över de mo...
Läs mer

Jag kanske ska bli en nattuggla ?

Jag brukar ju kalla alla människor för nattugglor som läst min blogg under natten. Men eftersom jag inte  kan sova så tar jag till mig det namnet med ? Man ska visst inte f...
Läs mer

föööööööörlåt bloggen!

tja! har tänkt att lägga mig om snart så ska jalla mig lite!  men har inte orkat blogga men ska förbättra mig nu o nu har ja lov med :)  Så nu kommer bloggn...
Läs mer

Livet är inte alltid rättvist..

Hej mina läsare. nu ligger jag i min säng och surar haha thats true. Jag och pappa kollde nyss på en film och efter filmen sa jag: ''jag vill värkligen ha en ipad nu'' .. Han bar...
Läs mer

Saw 1

Kvällen blev inte riktigt som planerat men jäkligt bra ändå! Jag var jätte taggad på utgång och sen så var det inte en endaste på hela MH som skulle ut. K...
Läs mer

Nu finns WinZip för iOS helt gratis

Nu finns det välkända programmet WinZip till iOS. WinZip är ett program för Windows som låter dig packa upp filer. WinZip för iOS är helt gratis och finns att ladd...
Läs mer

Gottis

Fredagsmyset fortsätter, kolla här vad som åkte fram, jag valde en LITEN bild så ni inte blir allt för sugna hihi. I eftermiddags blev de en liten tur till stan för a...
Läs mer

Testing testing

Efter jobbet fick en ny telefon följa med mig hem:) det fick bli en iPhone 4 , dock begagnad med ett litet skönhetsfel men den fungerar utmärkt änsålänge:p och gud vilke...
Läs mer

Fuck Iphone.. Iphone suck!

Samsung Galaxy S2     Mina damer och herrar jag köpte nyss Samsung Galaxy S2 på internet...   Taaackar!
Läs mer

@ GÅRDAGENS KÖP: iPhone skal blått

Köpt (igår fredag 17 februar): iPhone skal, med blå droppar på. Från Teknikmagasinet kostade 80 kronor.
Läs mer

skypar ♥

skypar just nu med två kompisar från stallet , haha , asroligt! men på tisdag kommer en efterlängtad kompis som stannar till onsdag ,sen på onsdag blir det övernattni...
Läs mer