lördag 11 februari 2012

iPhone 5 2012-02-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Syrien, Kina, Nord Korea, DDR och det nya kalla kriget i globaliseringen och den mobila webbens skugga

Koryolink, Nord Koreas interna mobilnät Precis som vi har haft två världskrig har vi nu fått det andra kalla kriget. Det första Kalla Kriget började vid slutet av Andr...
Läs mer

Hejsan svejsan!!

Jag är ju inte så jätte aktiv på denna blogg, men desto mer aktiv är jag på twitter. Det passar mig just nu för att twitter har jag i mobilen och jag kan verkligen...
Läs mer

iPhone stulen

Hej, har inte bloggar idag så mycket för förut när jag skulle träffa Frida i allum så blev min mobil stulen! :'( jag är så ledsen.. Saknar min lilla iPhone :(...
Läs mer

Ojojoj!!!!!

Ojojoj vart tog tiden vägen??? Idag har jag träffat mr j och hjälpt han med telefonen som han har köpt en iPhone 4 så det tog ett tag...haha Sen får jag tacka honom f...
Läs mer

Just nu

Har vart och handlat med min far, tyvärr så blev det vaken data eller objektiv.. utan ett par iphone hörlurar ._. haha! Objektivet var slut och de ringer oss när de får in de...
Läs mer

Myspys (L)

Heeeeej .. Försökte skriva ett inlägg igår när vi satt på väg hem från Halmstad men det funkade inte.. Resan ner och hem gick kanon bra.. Vi käkade en ma...
Läs mer

Test myDitto NAS

Det finns en uppsjö av nätverkshårddiskar(NAS) ute på markande idag, myDitto är en NAS precis som alla andra, men ändå skiljer den sig lite från mängden....
Läs mer

Ulrik Munther i Melodifestivalen ! ♥

Heyy igen!  Diggar musik nu, men asså.. jag känner mig väldigt efter just nu   Nej men asså, jag fick typ veta att Ulrik Munther skulle vara med i Melodifesti...
Läs mer

Sony Ericsson XPERIA RAY

Har köpt en Sony Ericsson xperia ray   Wiiho! Jag skulle igentligen ha köpt en iPhone 4s. Men om ja köpte en sony ericson xperi..... så behövde ja in...
Läs mer

Kilometrar av mig

God Dag! Sitter nu ny duschad och fixar med lite bilder i paddy (iPad) som vi ska använda som en digital fotoram ibland, lägger in fler bilder. Tidigare idag då vi var klara med st...
Läs mer

iPad + hamster!

Kom hem nu, så har pappa köpt en fin vit iPad som matchar min iPhone ;) Och en ny hamster! ior heter den :D Är as mätt nu haha för jag och Nicke åt thai (a) Skriver sen!...
Läs mer

lördag !

Hejsan hoppsan! Precis hemkommen från hageby, gick dit med hundarna en sväng och mötte upp en kompis för att hämta lite grejer som jag hade glömt kvar hos henne. Ska...
Läs mer

godmorgon!

hejhej  precis vaknat, hehe ska nog ut i stan med pappa lite sen, hihihih + han köpte en iphone igår, å gissa vad?..     den var inte till mig :( mehehe men hur...
Läs mer

Lördag

Vaknade faktiskt ganska tidigt idag :)  Hela familjen åt frukost tillsammans för en  gångs skull! Ovanligt men mysigt! Gick ner till mormor en stund med syster för h...
Läs mer

äntligen iphone igen!!

sitter och kollar på gg, och spelar wordfeud, så nice!
Läs mer

Dag 6 - En ny bild på dig och 10 faktan

1. Jag har klaustrofobi. 2. Jag har haft världens fjortis crush på Justin Bieber. 3. Carl är min första riktiga kärlek. 4. Jag är grymt känslig. 5. Min dr246...
Läs mer

Godnatt!

Godnatt bloggen ! Blir nog shopping med mamma imon men får se hur det blir Kram//nellie Snälla! Kan någon berätta hur man lägger in bilder fr...
Läs mer

I farmors källare.

Lille L och hans pappa har fyndat i källaren. Jag har rensat ganska hänsynslöst och skickat av massor till loppis och soptipp. Men inte allt förstås. Med fyra barn samlar man...
Läs mer