lördag 18 februari 2012

iPhone 5 2012-02-18

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

HEHEHEHEHEHEHE !!

KAN TIDEN GÅ SNABBARE ELLER????????????????? jag längtar som fan tills min tjej middag idag kl 5 !!  jag och mamma har hämtat min JB tårta och den är ASSSS FINNNN !!...
Läs mer

Dålig bloggning

Har varit kass uppdatering verkligen haha, menmen... Luis åkte precis! Så nu ska jag fixa mig, känner mig jätteofräsch haha. Sen ska jag till en vän. Ska sova med henne...
Läs mer

LHC-Färjestad

På bilden: Förlust mot FBK med 1-3. Många hängande hakor nu. Nu paus. - Posted using BlogPress from my iPhone Postat i:Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Resor och utflykt...
Läs mer

Iphone jakt

Nu drar jag på iphone jakt,  L A T E R!
Läs mer

Svenskar kan nu spela poker på iPhone hos Bet24

Poker på iPhone introducerades i slutet av förra året på Bet24 och nu lanseras detta även för svenska spelare. Bet24 meddelade i veckan att en iPhone klient hade lansera...
Läs mer

god ful dag

japp, det är en ful dag idag. dåligt äder vill säga! vaknade av att de regnade, wtf liksom.. haft så konstigt väder denna veckan va. först sol, sen snö, sen so...
Läs mer

WallaBee är här!

There’s a new kid on the block. I förrgår släpptes den nya appen WallaBee. Som Maria skrev tidigare i veckan är det en app för alla som saknar att samla items sedan Gowa...
Läs mer

Piffad iPhone

Jag har fått sova mycket bättre i natt (tack för allt stöd förresten, men hon vägrar ta flaska) och har därför haft ork att snygga till min tele...
Läs mer

Målskytt Anton Persson

På bilden: Match nr 2. Egna tröjor nu. Slutade 4-3 till Forshaga men Anton gjorde matchens första mål. Nu mat. - Posted using BlogPress from my iPhone Postat i:Allmänt, B...
Läs mer

Dags för Loppis

God Dag! I ett snöväder så åker jag och hubbi till Örebro. Vi börjar med att besöka ett stort loppis som är öppet varje Lördag: väl där...
Läs mer

Skicka filer mellan Mac och iPhone med Messages

Skicka mer än bilder Förstora klippet Mellan iPhone och …
Läs mer

det du inte visste!

Jag vill ha en piercing i läppen  jag har aldrig vart på sol semester utomlands -.-   jag fyller i april  mitt rum är grönt  jag bor på landet ...
Läs mer

LÖRDAG

Hej alla sötisar! Har tyvärr inte kunnat blogga något idag för att min dator vart helt konstig och jag hade inget internet på min Iphone. Men nu har jag det och dock min dato...
Läs mer

IPhone 4S @214£,Ipad 2 @249£,Apple macbook Air @699£,Blackberry torch @£269

Butik med Eco smart shop och du kommer vara glad att du gjorde, tar vi på olika typer av mobiltelefoner som: Apple iPhone 4s, 4g, 3GS, äpple iPads 2, Blackberry, HTC och mer, vi handla f2...
Läs mer

Kusiner

Hej Igår var jag hos mina kusiner vi åt pizza,såg på film och spela på min iPhone det var jätte kul... Idag har jag dansat med Wilma vi brukar dansa på lördaga...
Läs mer

Just loggat in...

Som sagt loggade jag precis in på msp... vet inte vad ja ska ha på meiii e skiiit trött just nue efter att ha sutitt och spelat temple run (ett iphone spel) till jag får...
Läs mer

Vit elr Svart

Så vad tycker ni, vit elr svart ? Tycker faktiskt vit IPhone. Jaha, då får man väll vara snäll och kanske få den på födelsedagen elr ?? Hehe :) Men vit elr sva...
Läs mer

Lördag !

Heej ! .. Allt bra med er !?? Själv mår rätt så bra !! Just nu kollar jag på kesanli ali destan en turkisk serie . Idag blev it det som det skulle bli , gick it till beyza f...
Läs mer

Dag 12 - 7 saker jag gör varje dag

Okej, sju saker jag gör varje dag:  1.Jag går upp ur sängen - Kan hända att jag ligger kvar en hel dag också..  2. Sminkar mig och fixar håret - Gillar att g...
Läs mer

Säljes!

Hej! Här kommer lite grejer som är till salu. Vill ni få det skickat så står ni för frakten. Annars finns sakerna i Gävle området.   Tripp trapp stol...
Läs mer