söndag 5 februari 2012

iPhone 5 2012-02-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Trevlig kväll med trevliga tjejer!

Hej! Åkte ner till centrum runt halv 8 med Maddie och köpte lite gott, sen åkte vi hem till mig igen och kollade på Melodifestivalen, Sean banan och Loreen var ju med! Så gry...
Läs mer

Ändra signatur för e-post på iPhone/iPad

För dig som haft en iPhone eller iPad länge kanske det är en självklarhet hur du ändrar signaturen när du skickar e-post. Jag fick en fråga häromdagen om hur m...
Läs mer

Imponerande fakebilder på Iphone5

Det snurrar en video på Iphone 5 på youtube som jag är riktigt imponerad över. Uppenbarligen är det fake, men mängden jobb som har lagts ner på det hela är min...
Läs mer

opsi,

hejsan! Jag säger nu för jag såg att jag hade glömt säga, Jag har bloggpause Och kommer antagligen tillbax till sportlovet för jag känner att det verkligen är...
Läs mer

In my head

Hejsanhoppsan, igår var jag med Michelle och Madeleine. vi var i slätta och satt i en typ trappuppgång.  Hadi, jonte, fredrik osv gick förbi så vi släppte in...
Läs mer

Kyla, kläder och söndag..

Som lovat så börjar jag detta inlägg med bilder på nyinköpen: Först uut är ett par gröna jeans leggins från Rut mfl ochen stickad blå tröja, ...
Läs mer

Rubrik saknas

Carolina Söndag 5 feb 12:49 Asso gud ! ÄLskar verkligen din blog!! DEn får mej att skratta och gråtta !Men vad älskar du mest godis elelr chips ?? Kram Carolina <3<3...
Läs mer

Rechargeable 1500mAh External Battery Back Case for iPhone 4 / 4s – White

Beställ Rechargeable 1500mAh External Battery Back Case for iPhone 4 / 4s – White redan idag. Rechargeable 1500mAh External Battery Back Case for iPhone 4 / 4s – White för endast $22.00...
Läs mer

Svar på frågestunden Slog vad meed

1. Nej. 2. Det du... 3.  jag slog vad med en kompis.  4. I picasa eller photoshop  5. Många men här är nåra  wiillmmaass juliahofsweden cajsatheresee s...
Läs mer

Svar på frågestunden Slog vad meed

1. Nej. 2. Det du... 3.  jag slog vad med en kompis.  4. I picasa eller photoshop  5. Många men här är nåra  wiillmmaass juliahofsweden cajsatheresee s...
Läs mer

MIN ÖNSKELISTA 1

Jag fyller 12 i mars, den 2:a. Vissa har redan frågat vad jag har önskat mej. (; Men just nu önskar jag mej inte så många saker. (Några saker, MYCKET PENGAR!) 16...
Läs mer

5 februari 2012

Tjenare ! Sitter och chattar med min bästavän Amanda @ Fb ! Ska kanske träffa Saga och Elin idag som sagt, men vi får se hur det blir eftersom jag kanske, kanske ska få min...
Läs mer

Smygbilder från fotograferingen!

Inget blev som planerat under dagens fotografering som vi hade tänkt oss. Istället så blev det helt annorlunda men vi hade väldigt roligt! Hannah följde med till plåtnin...
Läs mer

"Spel spel spel"

Snart kraschar väl min telefon för jag laddar ner så mycket spel. Har ju köpt en iphone :D hm.. jo, jag är lite stolt! HAHA Jaja, till saken. Laddar ner massa spel: Wordfeud...
Läs mer

Här kommer TÄVLING #2

God Kväll! Efter så många deltagande i den förra tävlingen som för övrigt var bloggens premiär tävling så är det nu dags för tävling...
Läs mer

Vit HTC Sensation dyker upp

Vit HTC Sensation En vit HTC Sensation har nu presenterats av den Nederländska PR-byrån Whizpr. Förutom den nya färgen är mobilen den samma. Det var från början sp...
Läs mer

I'm new at this....

Okej, mitt första inlägg! Jag tänkte ge det här ett försök, för er som vill läsa om mig och mitt liv. Det är väl lika bra att sätta igång d...
Läs mer

I morgon kör vi!

Idag har lilla jag varit och kollat på lite basket eftersom laget jag varit med i hela två veckor spelade här i Sundsvall så jag hade turen att kunna gå dit och kolla :) S2...
Läs mer

Kattsäkrade blommor

Skickat från min iPhone
Läs mer

Hehe får se nu :D

Hur bra känner du din pojkvän?   Vi börjar med en enkel fråga, vad heter han?  Hajir Khalanejad När fyller han år? 1 Januari Hur ser han ut? Hårf...
Läs mer

Gästbloggning ala Jaow.

Tjoooooo. Har tänk att våldgästa din blogg lite linn. Höhö. Jag är jättesnäll jag vet. Jag tänker att jag gästbloggar här i stället f246...
Läs mer