fredag 31 maj 2013

iPhone 5 2013-05-31

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

GigaBlue HD 800 Quad PRV TWIN TUNER SatellitMottagare

Gigablue Quad Helt ny HD-mottagare som sätter en ny standardGigablue Quad - utförande lämnar inget övrigt att önska.2 Inbyggd DVB-S2-tuners tillåter en oberoende dubbla...
Läs mer

Ingen Nexus 5 på gång säger LG Mobile

Nexus 5 kommer inte att släppas inom en överskådlig framtid och den efterlängtade telefonen är inte under utveckling inom LG Mobile. Uppgifterna kommer direkt från mobil...
Läs mer

Personliga Siri, Google Now, personliga assistenter i mobilen, hajp eller veklighet?

Det finns spännande framtidsvisioner, det finns hajp och sen finns det rena dumheterna. Som de Intelligenta personliga assistenterna som Google Now och Apples Siri. Det är inte en dum tan...
Läs mer

iPhone 5 och LTE

Det känns som operatörerna inväntar Apple´s nästa telefon, kommer den ha stöd för våra frekvenser? Om inte så tror jag att kapplöpningen med att b2...
Läs mer

40 frågor om mig

1. Vad heter du? Alice 2. Hur gammal är du? 18 3. Hårfärg? Svart/mörkbrun 4. Ögonfärg? Blåa 5. Hur lång är du? 1.61 6. Kär? Nej :) 7. Singel eller up...
Läs mer

iPhone mos

Jag är seriöst deprimerad, det är ett helvete. Min iPhone dog , ne men skärmen sprack. Men som tur så har jag plast så jag kommer inte få glas i händerna, och...
Läs mer

Bloggfrågor...!

Vem? Vem sov med dig senast? - Daniel!  Vem pussade du sist? - Daniel!  Vem tror du tänker på dig just nu? - Daniel kanske?  Vem skulle du ta med dig på en utlandsr...
Läs mer

Some facts about me,myself and I'

1. Vad heter du? Nathalie 2. Hur gammal är du? 19 3. Hårfärg? Blond  4. Ögonfärg? Blåagrå 5. Hur lång är du? 1.70 ungefär  6. Kär...
Läs mer

brist på liv..

1. har du ett par string?- har många par :D 2. vem är den senaste du pussade? - William tror jag :p 3. vad har du för bh storlek? -70-75 A-B 4. trivs du med det? - vill ha st...
Läs mer

1024 - nya iphone skal

Köpte idag två nya skal till min iphone 5. Ett rött och ett lila.  De kosta 30 kr/st som jag köpte av Veronica. Kände för ett nytt för mitt silvriga var repigt...
Läs mer

Nice things to know about me ;)

1. Vad heter du? Fanny 2. Hur gammal är du? 18 om 19 dagar! 3. Hårfärg? Brunett 4. Ögonfärg? Blåa, gröna bruna (en riktig blandning haha!) 5. Hur lång ...
Läs mer

50 frågor om mig

1. Vad heter du? Lina 2. Hur gammal är du? 14 3. Vart bor du? skinnsberg 4. Hårfärg? brunt 5. Ögonfärg?  mörkbruna 6. Hur lång är du? 151 7. K...
Läs mer