tisdag 31 januari 2012

iPhone 5 2012-01-31

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Så kommer 4T mobila betalningar se ut

Via redan genomförda betalningssamarbeten tillsammans med bjässar som PayPal, TeliaSonera, Telenor och 4T-partnern PayEx går det redan idag att få en bild över hur mobil...
Läs mer

50 frågor för att lära känna mig bättre

1. Vad är ditt fullständiga namn? - amanda josefin ågren 2. Har du lätt för att bli kär? - nej, inte för att bli kär, men har lätt att gilla pe...
Läs mer

jag är tyvärr upptagen just nu

jag spelar sims på min iphone! ytterst viktigt.... ska dock inte sitta här hela dagen... funderar på att ringa P.W och se om hon vill hänga och sen träffa aliette som är...
Läs mer

Flower Warfare: iPhone app

Klicka HÄR för att ladda ner spelet!
Läs mer

App-tips

För inte så länge sen så skänkte min syster mig sin gamla iPhone. Sedan dess har livet blivit SÅ mycket lättare… Nåja, lite i alla fall! En sak som HAR blivit...
Läs mer

TÅRAR

Brr, idag är det kallt! Men solens strålar värmer lite. Det smärtar att lämna på dagis när man har ett barn som är ledsen. Jag har onekligen haft dom jobbigas...
Läs mer

A nice day

Kanske det blir :) en solig morgon och nyduschad - en glad Jessica ;) älskar min bakgrundsbild på mobilen! Fåglarna liksom formar sig till meningar. Tom påminner mig. Den heter Su...
Läs mer

Rullarn och Jag =)

Torsdag Går av jobbet på morgonen, Sticker hem och väcker Nathalie. Taggar ner till tåget och där börjar vi ju redan dricka =). Klockan 8 på morgonen. På t...
Läs mer

15 år...............

...........................................................och mest glad för sin nya Iphone 4S! Tänk vad tiden går.  Nu är hon 15, men ibland ser jag henne fortfarande som 2...
Läs mer

Rensa din Iphone med några klick!

Ju mer man använder sin smarta mobiltelefon om dagarna desto fortare tar batteriet slut och man måste leta efter eluttag. Om man har sladden med sig vill säga. Så alla sätt s...
Läs mer

Kan du åka på det här?

Jag satt just och funderade på vad jag skulle blogga om i kväll. Och så ringer GA: - Nu har det hänt en grej i Hablingbo. Kan du åka på det? - Njaej, är det en ol...
Läs mer

So nice iphone

Beställde ett skin till min iphone i går och det kom idag :D Så nu är den ROSA!! :D wiie hahah Blev as nöjd med det :D   Och med det söta kanin skalet :D
Läs mer

INKÖPT PÅ GEKÅS!!!

Denna underbara päls halsduk!  USA filt, AWESOME!  Data sak, sitter på min data nu =)  marinblå kofta!  Transparent shorta/blus as snygg! ...
Läs mer

trött chey här!

Hejj gullisar :* är det bara jag som e skit trött ? :'z Började halv 10 i dag så skönt! Men det e skiiit kallt ute :/ Nu sitter jag och äter mellanmål, tog en lit...
Läs mer

Header ---

Nu gjorde jag en header igen ... Asså jag bytar var vecka <3 Men denna kommer jag ha ett tag det käänns så Mina dockar är allt det är jag som har skapat dom ...
Läs mer

Pluuuggggaa :(

Hej! Hann inte göra ett inlägg senare igår för efter det första inlägget så fick jag ett godkännande så jag kunde lämna in min mobil så jag 2...
Läs mer

Spenderade tiden varmt

God Kväll! Nu har man varit hurtig igen eftermiddagkväll spenderades i stan. Först blev det en rask promenad runt lindesjön sen hämtade jag älskling vid k246...
Läs mer

Iphone, HERE I COME! <3

Är såååååå sjukt nära mobben nu asså! <3 Mamma har beställt en iphone4s så jag får kanske köpa hennes gammla för hur...
Läs mer

Gillar min nya iLuv Bumper :)

I LUV min nya rosa fina Bumper. Min iPhone är dock vit :) Fiin va? Inköpt i USA
Läs mer

Yaay fast nej! :/

Fick mitt SIM-kort idag. Dock så står det "Ingen service" och jag kan inte SMSa, ringa eller nåt. Bara surfa på nätet (ohja, jag har fri surf). Hoppas mamma kan rin...
Läs mer

Framtidens shopping

Både ICA och COOP ger sig in i Smartphone-världen. Coop erbjuder fr.o.m. måndagen den 30 januari sina luncher i Stockholm till rabatterat pris i Rabble(som ni kan läsa mer om H...
Läs mer

1 Februari 2012 .

Hejhejhejhej HEJ! Fick precis reda på att mitt inlägg igår inte hade kommit upp så kände att jag behövde blogga nu då. Jag skrev ett inlägg igår men...
Läs mer