lördag 2 juni 2012

iPhone 5 2012-06-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Fotoklubben: revisited

Ett album med Bob Dylan bör man lyssna om med jämna mellanrum, i olika sammanhang och vid olika tidpunkter, för att få ut det mesta och bästa av det. Min förhoppning var...
Läs mer

Godmorgon, världen!

Klockan är 6.34 och Tuva har sovit i sin säng hela natten utan ett ljud ifrån sig. Skönt! Så här kom hon till sovrummet precis. Kanske är det dags för mig at...
Läs mer

Apple

Apples iPhone 4S är nog toppen bra, Apples iPhone 4 var så bra att det räckte i det här läget att endast uppgradera den. Jag tror att Apple kommer att sälja än mer...
Läs mer

Trött

Ellie vill inte riktigt sova. Nu på morgonen. Eller mitt i natten kanske man ska säga. Har varit uppe sedan klockan fyra, och nu, snart halv sex så hoppas jag på ett par timmar s...
Läs mer

Ångest

Alltså visst att jag alltid vaknar tidigt efter en utekväll, men att vakna 02:30?! Come on! Någon kommer somna ståendes på Avicii ikväll haha! Sen lite ångest p22...
Läs mer

Mitt i natten

Och jag börjar bli trött. Sitter på jobbet och tittar på en blinkande skärm, ändrar på läkemedel, tar prover, ändrar igen, tittar på skärmen, by...
Läs mer

Hej helg!

Ååååh, vilken lång seg dag det var! Tack och lov att det blev helg till slut. Synd att fredagskvällen blev så kort bara, eftersom jag somnade på soffan redan f...
Läs mer

Orkar inte, godnatt!

@ Sängen   Åh vilken go dag jag har haft!  Där med anledningen till dålig uppdatering idag . Sitter ialla fall hos min älskling, i sängen...
Läs mer

Nytt iPhone skal! <3

Har precis köpt ett nytt IPhone skal <3 79 kr på Telenor!
Läs mer

Frågor till tipsrunda!

Häromdagen blev jag utlurad till skogen av K, nja inte riktigt kanske, det var skolavslutning så då kanske man måste ;) vilket fall som helst, skogen it was, med korv och hela fad...
Läs mer

Storm!

Åh, det är ju halv storm ute!Fotbollsträningen var inte så vidare värst rolig att kika på vill jag lova. Vi har varit effektiva som få här!Åkte till mormo...
Läs mer

Busat!

Även tagit hål högre upp i örat idag! Haha nu har jag 5 örhängen i öronen... - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

nyduschad + tandsmycke

Här ligger jag helt ny duschad och frech, väntar på att älskling ska komma hem igen från gymmet. Sen ska vi göra vid oss lite och traska bort mot hans styvmamma för...
Läs mer

Förbannat också!

Jag har mobilbloggat två gånger idag....trodde jag. Tills jag kom hem nu och slog på datorn. DÅ har inget av inläggen lagts upp. Blir lite ledsen för har gått runt...
Läs mer

Ny bikini också

Så nu är jag all set for Roma. Sitter till och med bra vid brösten... Funkar denna? - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Du ska inte tro det blir sommar...

Regnet öser ner för tredje dagen i rad. Det är fem grader ute och blåser halv storm. Jag vägrar gå ut. Istället har jag gått runt här hemma och pysslat om...
Läs mer

TIPS

* MUSIK. det är såklart en stor del när man tränar. på dom flesta gymmen har dom helt OK musik som spelas i lokalerna. själv tycker jag det är 1000 gånger b2...
Läs mer

Galen?

Idag har jag lust att gå ut och skalla någon. Förmodligen är det svårt att hitta någon då det är ösregnar tillsammans med styv kuling. Den 2 juni....
Läs mer

Examensfest

Har precis lagt mig i sängen med ömmande fötter men ändå nöjd och glad efter en rolig fest! Vi har ätit, druckit, skrattat och dansat och nu är skolan, med all...
Läs mer

Ah, hej

Haha jag visste inte att bonnie redan börjat blogga men vi kör på det!! Har fått ett nytt objektiv av mamma pappa också, tamron 70-300!! Och jag har även fått...
Läs mer

9 dagar kvar

Nu är det 9 dagar kvar tills jag fyller 20, vilket känns väldigt bra! Då kan jag sköta mina system handlingar själv ist för att försöka ragga upp någ...
Läs mer

En Dag Kap 1

Saras perspektiv Jag vaknade av att det knackade på dörren.Jag sa lätt ah kom in med en trött röst. -Nu får du gå upp Sara klockan är 12 och vi ska in i...
Läs mer

Veckans barnapp: Om en bild

Appen Om en bild är utvecklad för att barn skall kunna utveckal sitt tal genom bild och ljud. Om en bild vann Handikappinstitutets apptävling 2012. Den är utvecklad för iPho...
Läs mer

hey you, you, you.

Åh, blir så oehört frustrerad av att bilderna här på nattstad blir så dåliga och små.. Trodde inte att jag va den personen som klagade på sånt, men n...
Läs mer

rumble

har du tråkigt ? ja men spela rumble. sjuuukt roligt spel. och jag tröttnar f*n aldrig på det. spelat det ett tag nu. och jag föll direkt. nästan beroende! haha men det 228...
Läs mer

Har inget att blogga om som vanligt.

Eftersom att jag inte har något att blogga om så snodde jag denna av Johan! :D Jag har insett att min senaste kyss: Fick jag av Adam! :] Jag pratar: För fort ibland. Mina bäs...
Läs mer