lördag 16 juni 2012

iPhone 5 2012-06-16

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Kvällen.

Har varit ute och ätit middag, efter det så gick pappa och jag till världens största apple butik, var rätt så ball faktiskt. Köpte mig ett par standard hörlura...
Läs mer

YOU'D BETTER RUN,BETTER RUN FASTER THAN MY BULLET

Efter 4 timmar skypechill med Klarabus ska jag väl ta och sova,fick veta en jävligt najs grej,har nog aldrig varit gladare,sjukt aso. Delar med mig av min glädje haha åå ta t...
Läs mer

SOMMARLOV

Nu är äntligen det efterlängtade sommarlovet här! Fy fan va underbart :´)! Det firades redan dagen innan vi fick det, asså i förrgår. Då drog jag ivä...
Läs mer

HAPPY

Kom hem från stan precis, fick ett par nya joggingskor av pappa. Mycket behövande, mina gamla är försmå, skitiga, sitter inte bra. Så nu har jag införskaffat mig et...
Läs mer

Sommarloooov

Ursäkta min dåliga update! Nu har vi i alla fall fått sommarlov! Gårdagen var riktigt go! Kunde knappast blivit ett bättre avslut än detta! Klassen samlades på morg...
Läs mer

I ain't got no iPhone

Hahah, hej :)Förlåt att jag inte bloggade, men igår skulle jag städa i mitt rum och jag fick inte mitt modem som jag måste ha för att ha internet förrän jag ha...
Läs mer

Enköping

hej va i enköping igår först åkte vi dit sen hem sen åkte vi dit igen för jag spela ju tävling jag kom på 5 plats av 7 men det va min första tävling...
Läs mer

inget att göra...

Asså jag har värkligen inget att göra, det ända jag har gjort i dag var att halv städa (work in progress) mitt rum, och kollat på programet konstiga besattheter. Jag har...
Läs mer

Ja här kommer två kommentar frågor... :)

Hej Othilia! Har lite frågor till dig! 1. Bästa vän? 2. Favorit blogg? 3. Läser du min blogg http://stellizdevell.blogg.se/ ? 4. I så fall är den bra? 5. Vad kan ja...
Läs mer

Du kan glömma dina ensamma stunder, du kan lita på teknikens under.

Sommarlovet breder ut sin unbjudande famn för oss i skolans underbara värld. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtat efter den här dagen. Jag har jobbat på...
Läs mer

Dålig WIFI med 4S?

Har gjort en jämförelse mellan Xperia S och Iphone 4S. Och vilken som har bäst trådlös uppkoppling. Hur kommer det sig att Xperia kommer 2 Mbit snabbare i download jämf...
Läs mer

Ett grisigt inlägg

Tja!     Jag har haft lite bloggtorka, inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Men nu när jag surfade runt på nätet hittade jag en sak som jag kan skriva om! Nämligen gr...
Läs mer

SOMMAR!

Hej! :) har inte bloggat på ett tag nu,förlåt för det haha har varit i fuglie hela veckan,får bara vänja mig vid det! idag flyttar vi hit,hheheheheh ska dela rum,fyfan!...
Läs mer

Ledsen tjej ..

Min iPhone gick sönder för någon timme sen.. Jag får väl använda min gamla telefon några dagar eller veckor. När mamma kommer hem ska jag fråga om hon kan...
Läs mer

Coca cola

Tjotjo, vaknade la vid 12 idag eller nått, Yeah man måste ju sova när man kan liksom, har inte gjort så mycket idag direkt om man säger så, kollat top model typ flera ti...
Läs mer

Fanny Erixon

Hejsan både gamla och nya läsare! Bloggade eller aa bloggar på blogg.se (http://fannyerixon.blogg.se/) har ett hundratal läsare per dag men kan inte uppdatera där särski...
Läs mer

Jag minns min student som igår

Åh nu i dagarna har mina fina tjejer tagit studenten och ikväll var det baldags! Fick agera fotograf på Sandgrund och lyckades även fånga min vackra Ronja och hennes baldejt...
Läs mer

ingen bloggar,,,;(

sorry att ingen av oss har typ bloggat på länge:) haha 1 dag men iallafall så har jag inte gjort ddet för jag har inget att skriva för jag har inte gjort nåt ju, v...
Läs mer

-i will give you all my love-

Hej! Idag så vaknade jag runt elva , lite senare åkte jag,mammaalva till hälla. köpte en regnjacka två par joggingskor till mig, och allt var på rea! gick sen...
Läs mer

Godnatt!!

Godnatt alla! Drar och fixar mig redo för kojs och sen kryper jag i säng! Trött tjej efter en dag med mycket tänkande kring vilket abonnemang som är bäst osv osv..! 2...
Läs mer

Uppdatering från min iPod.

Hej! Jag rotade fram min gamla iphone från någon låda så jag kör på den när jag ska lyssna på musik och såna saker typ instagram, twitter, fejan och blog...
Läs mer

Sommarlov?

Jaha.. Nu har man sommarlov och det är fucking underbart! Fast jag har typ inte fattat det än;D Idag var jag lite med Matilda, hon sov nämligen här igår;) jag har också...
Läs mer

VEGA!

Hej på er! Åt precis en fet vega börjare med pappa och tittar på tenacious D the pick of destiny! Skiiit kul :) hoppas allt är bra med eeer, Här i Haninge är det ia...
Läs mer