fredag 15 juni 2012

iPhone 5 2012-06-15

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

God morgon!

Idag ska det bli en fin dag! Här får ni några sommarbilder! Tagna med iphone
Läs mer

Ny blogg , ny start

Ny blogg på devote för ville börja blogga på nån ny :) den här bloggen handlar om mig , tips , mode , vardag , Justin bieber , videoinlägg , tävlingar och mer...
Läs mer

AT WORK

Hej! Jag sitter på jobbet ensam i salen medans resten är på möte! Kan inte jobba heller för det är sånt strul, eftersom jag är ny måste jag få inlogg...
Läs mer

Kultur i Väst släpper boktipsapp för barn

Nu är den här, Sveriges första boktipsapp för barn. Det är Kultur i Väst som står bakom appen. – Tänk vad bra att snabbt kunna kolla upp vad andra läsare...
Läs mer

Iphone 4 YEY!

JAaaa! Nu har jag fått min iphon4 och är SUPER glad :) Så har laddat upp en massa saker, fixat spotify, tat lite bilder och laddat ner lite spela så klart!  Idag ska jag va...
Läs mer

GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAD

Hejsan, förlåt att jag inte skrivit på länge. ska börja skriva mycket mer nu lovar! Jag är riktigt glad idag, tror inte jag har varit såhär glad på l22...
Läs mer

Sneak peak

Nu gör jag mig redo inför skolavslutningen. Det kommer bilder, om mamma klarar av att ta kort med en iphone.. Så länge får ni nöja er med en liten smygtitt på mig:
Läs mer

Brodera Iphone Fodral

Brodera ditt eget Iphone fodral till Iphone 4! Fodralet är som en broderiväv på 33 X 69 (Höjd X Längd).Med detta plastfodral i silikon med små hål, lite nål oc...
Läs mer

kan vi promenera hem i gbg-regn

Mina föräldrar är fantastiska. När vi satt vid matbordet fick jag ett jättestort paket, jag öppnade paketet och där i låg ett till paket, och i det paketet l...
Läs mer

Shooooooppimg

Hemma från stan nu, detta införskaffade jag: Byxdress, hm, 149:- Bikiniöverdel, intersport, 120:- Klänning, GinaTricot, 99:- Klänning, hm, 149:- Skor, hm, 3...
Läs mer

Ny mobil :-)

Hej hej , min mamma kom hem för 30 min sen och då hade hon män sig min nya mobil en iPhone 4s wite :-) Min föra mobil va ju en iPhone 3GS men den gick sönder :-( Men nu ko...
Läs mer

SOMMARLOV! (Julia)

Kan knappt fatta att vi har SOMMARLOV! :D Kommer sakna klassen något sjukt, avslutningen var så jäkla grym! Alla 6:or sjöng fredagsmys-låten sen gick vi ut å fick en ros...
Läs mer

efterlägtade fredag

old pic. solat hela dagen, utan att bli det minsta lilla brun, ahhhh vad är det här.. den ända bränna jag har är på fötterna/vristerna, efter skor och uppvikna byxo...
Läs mer

I väntan på min nya iphone

Nu är min iphone åtefunnen på nån serviceverkstad någonstans i vårt avlånga land. Tyvärr hade garantin på luren precis gått ut så det skulle kos...
Läs mer

Iphone 4s

Gud vad jag älskar min mamma! kom hem till en ny Iphone efter att min andra blev snodd! Det blev också en 4s som jag inte hade innan! Bästa början på sommarlovet! ...
Läs mer

FOOD

Hej!     Ja nu har man äntligen sommarlov!! Asså fett onödigt att ha den här dagen det ända vi gjorde var att vi skulle skriva positiva saker om varandra på et...
Läs mer

OH SUNNY DAY

Hej! Underbart härligt väder det är idag. Solsken och hyffsat varmt. Har gått i shorts ute idag iallafall utan att frysa. Har varit ute en sväng på Potatisfestivalen med...
Läs mer

FROM DA IPHONE

Som rubriken säger så bloggar jag från iphonen och det är riktigt jobbigt att skriva när inte alla bokstäver fungerar. Så jag får ta och vända och vrida p...
Läs mer

Coldplay

Har helt glömt bort att berätta om då vi vart i Manchester och kollade på Coldplay märkte jag nu?! Haha jao, jag och min brorsa åkte ju till Manchester förra fredag...
Läs mer

Ca 12h kvar!!!!

Ligger i soffan med Sasse och slö kollar lite på Tv samtidigt som vi har våran homeboys i Skype som derpar. Vi har städat som satan idag! Dammsugit, diskat, skurat, flyttat p229...
Läs mer

Nöjd tjej!

Är just nu sjukt nöjd. Köpte en iPod touch idag och det är ju som en iPhone bra att man inte kan ringa eller smsa mer än till andra ipods,iphones eller ipads men jag äls...
Läs mer

Natt....

Nu ska jag sova, inatt kommer jag sova hos Zara min kompis mysigt mysigt. imorgon ska jag nog va med Moa och bada, idag Har jag vart med Moa och vi har badat och vart med massa kompisar. Juste jag h...
Läs mer

vafan ska man ha som rubrik

Idag- både en bra och en dålig dag. Det som har varit bra är att jag har umgåtts med min mor, med kajsabajsa och med kajsas mamma. Haha vi spelade minigolf.. men det var kul ialla...
Läs mer

BÄST DAG

Haft en bäst dag att inleda sommarlovet 2012 på! Efter kyrkan idag så stack jag Olivia Jenny Anton ner till Bernts och fikade,mums! Sen drog vi hem till Anton och åkte 228...
Läs mer