onsdag 20 juni 2012

iPhone 5 2012-06-20

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Haha va fan?

Ja men bra iPhone! Bra att datumen stämmer in. Men då vet vi ju att det blir regn i december ;) hahaha fett gay!
Läs mer

Wrong turn!

Tjenare! I går så var jag med Felicia Hanna och Anna! Vi tittade på wrong turn! Den är så sjukt äcklig, men lite overklig ändå ;) BÄr med dom nu ocks22...
Läs mer

Godmorgon!

Hej! Sorry för jättedålig uppdatering men jag har varit hos mina små kusiner sen i fredags. Och igår hade jag tänkt att blogga när jag kom hem men då var klock...
Läs mer

Iphone inlägg

Sitter på bussen påväg till liseberg nu, bloggar från annas iphone hihi. Vi har två timmars resa kvar o jag o anna har inget med oss att äta alla andra har massa godis o...
Läs mer

FörlåtförlåtFÖRLÅT!!!

Hihi, förlåt för att hjag inte bloggade igår Men hade annat för mig, var med David och hans vänner i Tibro och kom hem vid 11, och då var haf redigt trött. S...
Läs mer

Välkommen till min nya blogg....❤

Aleksandra Svensson heter jag och kom till världen den 14 augusti 2000, alltså jag är 12 år. Jag bor i närheten av Göteborg, Mölndal. På min fridtid fotar ja...
Läs mer

SORRY

Hej bloggen!   Verkar bara vara jag som bloggar  nu på sommarlovet,så det får ni nöja er med;) Blir inte så mycket bloggning mitt på dagarna och såh2...
Läs mer

God morgon :)

God morgon på er , idag ska jag göra det som dagen helt enkelt har att erbjuda , tre att jag ska vara lite med min lillembror idag , övernatta på balkongen kanske ? Jag vet inte....
Läs mer

Sovrum som inspirerar

Jag har fått en ny obsession på min iPhone. Den kallas Instagram. Den bildinspiration man får där, både vad gäller mode och outfits men även vad gäller inredni...
Läs mer

Jag har köpt ett nytt skal för 60 kronor, det var ju bara mer än värt!

Igår när jag var i stan så gick jag in i en butik vid t-centralen med massa skal till iPhonen. Alla skal för 60 kronor, sjuuuukt ju! Jag köpte bara ett, men jag är j22...
Läs mer

bafsåfäpksgåpk

:D DU MÅSTE,MÅSTE,MÅSTE BARA BLOGGA NÄR DU ÄR I RHODOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ♥♥♥♥♥♥ HARE GÖTT IAF! Postat av: Kadde!...
Läs mer

Tipsrunda på midsommar – utan fusk

Hur brukar du fira midsommar, brukar det blir en dans kring midsommarstången och en piknick i parken och dessutom en tipspromenad. Idag har ju de flesta en iphone eller en andriod eller någ...
Läs mer

Åh Tack mej själv för att ja är klantig!!! :D

Tack vare att ja e så klantig så har ja tappat min xperia x8 i toan och den dog så nu beställde pappa en vit Iphone 4S till mej!!!!! :D :D <3 <3 OMG överlycklig ch...
Läs mer

The Day Before The Day

Härligt väder det var (ett tag) idag! Kändes riktigt lovande inför den stora dagen imorgon. Idag har jag haft en uuurtrevlig dag med uuurläckra Klara! Pangbrud. Nu: storst2...
Läs mer

Har tråkigt

Hej alla läsare ännu en gång,    Jag testade och blogga via mobilen, och det funkade ju men funkade inte och ladda upp bilder så om jag inte är hemma så blogga...
Läs mer

Ny blogg!

Yolo! Hoppas ni mår lika bra som jag gör!   Har skapat en ny blogg (min gamla: mayawahlberg.blogg.se) för att jag har fått en Iphone och det går inte att blogga på...
Läs mer

Idag var en grym dag!

Hej!   Grym dag idag! :) Jag, Lisa och Sara var nere i Bökhult och badade, och vattnet var faktiskt varmt! :) Skönt var det! När jag sen kom hem upptäckte jag att jag har br...
Läs mer

packa vare ja...

Skulle packa, men jag har inte packat nåååååtttt!!!!!!!.. Vet verkligen inte vad jag ska ta med mig.. Har iallafall hängt med mamma och min syster idag. Vi cyklade till...
Läs mer

Teeest

Test! Var kommer du ifrån ? Piteå Heter ? Frida Har du en katt ? Yes, 2 När fyller du år ? 15 november Tycker du om någon just nu ? Klart! jag samlar på? Inget...
Läs mer

Örebro

Hej alla världs fina Vi är framme i Örebro har kommit på plats på en camping här. Resan gick helt suveränt det var nästan så vi funderade p...
Läs mer

iPad

Grundläggande för en iPad, eller läsplatta som den också kallas, är att den är som en kombination av en större iPhone och en bärbar dator, fast i en mindre, l...
Läs mer

Dagen

Hej allihoppa. Sorry för dålig uppdatering men har haft fullt upp hela dagen. Åkte först in till stan med mamma imorse, fikade och fick med mig lite smått och gott hem. Menin...
Läs mer

Denna bild får ej kopieras eller sparas utan min tillåtelse!

När man har en iPhone blir det en del konstiga och helt knäppa bilder utan mening. Ja, till och med att man borde radera dom på studs för att dom inte senare i livet kan anvä...
Läs mer

fan vad glad jag är !:D

Ville bara berätta att jag har lyckats och lägga in musik på min iphone 4s :D.     Nu sitter nu säkert och tänker " hon måste ju fan vara blåstqu...
Läs mer

Jag konkurrerar snart ut Iskanders Livs!

Lovade mig själv att lägga bort dator och Iphone i samband med att jag kryper ned i sängen. Att googla är ju en av mina favoritsysselsättningar. Tyvärr fastnar jag ofta...
Läs mer