torsdag 28 juni 2012

iPhone 5 2012-06-28

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

TIDSFÖRDRIV

1. Hur gammal är du om fem år? 19år 2. Vem var den senaste du träffade? mamma 3. Hur lång är du? 1.69 4. Vilken var den senaste film du såg? american pie reunion 5....
Läs mer

snabbt inlägg

Nu ska jag gå ut köpa ett par suer fina skor som jag tittade på igår. Sedan ska jag städa, packa osv. Idag kmr jag verkligen ha fullt upp känner jag!  Ig...
Läs mer

Nya nagellack och iphone skal :-)


Läs mer

Godmorgon :)

Godmorgon bloggen :) idag så är jag trött efter en lång och rolig dag igår nu så skriver jag från min iPhone igen. Igår så vann Spanien med 4-2 det var va...
Läs mer

Länge Leve Atari!

En av de riktigt stora pionjärerna inom spelindustrin var amerikan Nolan Bushnell och hans företag Atari, ett företag som banade väg för tv-spelens väg in i hemmen...
Läs mer

Mot Vimmerby!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Problem med ical

Har ett irriterande problem med ical. Jag och min fru delar på kalendrarna vi har. I min Iphone har jag skrivit in mitt jobbschema som heldagar. Nu kan jag inte se mitt schema på paddan...
Läs mer

Snabbare Facebook-app på gång till iPhone

Du som använder Facebook på iPhone känner säkert till hur långsam appen är när man navigerar och bläddrar bland sidor, men nu ser det ut som att vi slipper det...
Läs mer

Någonting nytt!

Godmorgon bloggen! Åt frukost för 5 minuter sedan och just nu så bloggar jag hoppas ni tyckte om videon som jag gjorde igår  Kommentera om ni vill att jag ska fortsätta...
Läs mer

Hur tänkte jag nu?

Betalade räkningarna i förrgår och häpnade över min mobilräkning. Måste sluta ringa så mycket tänkte jag. I går kväll beställde jag en Iph...
Läs mer

iPhone 4s

Hej! Nu har jag äntligen fått en ny tele. Min gamla iPhone var så förstörd. Knappar och allt var typ sönder, Skönt med en hel ny. Nu blir de mysa ner i soffan med ...
Läs mer

Mötte josefin på stan och...

Jag fick biljetten till malmö !!!:D Så den 16 juli sticker jag till malmö, och är där en vecka eller så ! Hihi ska bli så kul att få träffa han igen <...
Läs mer

me gusta..

shooo alla där ute fina läsare folket, jag har inte kunnat blogga på hela dagen som ni märker? :) när klockan var 12-13 så började att rensa hela mitt rum och...
Läs mer

gladtjej!

Hejsan folket! Idag har jag varit med Sandra och vi va lite på stan (med tanke på att hon bor mitt i stan...) och vi åt mjukglass i regnet och hade det gött. After that så fo...
Läs mer

Sjuk!

Som jag skrivit om tidigare så har blogg.se förändrat sitt bloggverktyg. Dessvärre är inte iPhone appen uppdaterad, så det går inte att blogga med bilder från...
Läs mer

Hoppas på sol och värme

Okej ska försöka få ihop ett till blogginlägg då innan jag avslutar för idag. Enligt min iPhone så kommer det bli soligt imorgon, men syrran sa något om regn i...
Läs mer

Dagen avslutas på bästa sätt!

Har varit med underbara Malin hela dagen. Vi har cyklat över en mil! YEAY! Just nu är jag överlycklig för när jag kom hem förut.. så fick jag en Svart Iphone 4...
Läs mer

Blogg lista

Senaste Låt du hörde: Nån skitdålig låt med Laleh. Usch gillar inte henne... Film du såg: The Backup Plan Mat du åt: Biffar ;) Kram: Mamma Puss: Jesper l...
Läs mer

Apple ID

Asså jag vet inte vad jag ska göra. Jag bloggar alltid via min mac, särskilt nu när jag fått till allt med gimp som jag inte fick först och nu slutar iPhoto att funka. M...
Läs mer

FÖR IKVÄLL SÅ ÄR VI HJÄLTAR

Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen! Men direkt när jag vaknade så skulle vi åka ut och titta på en mobil. Har vaknat så sent dom senaste da...
Läs mer

Show me heaven, please

Ligger i sängen en aning oroad över min kära MacBook Air efter att ha spillt ut vatten över tangentbordet. Ganska lite vatten i och för sig, men jag är rätt nojjig....
Läs mer

Sista natten i Finnboda

Ja, nu ligger vi här på våra madrasser på golvet i en kartongstinn lägenhet. Sista natten i fina Finnboda som erbjudit sådana bra och roliga år som gett oss nya v...
Läs mer

MacWorld 6 2012

MacWorld 6 2012 släpptes torsdag den 28 juni 2012. MacWorld är tidningen för dig som använder din Mac i arbetet eller privat. Vi guidar dig i alla delar av ditt datoranvända...
Läs mer