onsdag 13 juni 2012

iPhone 5 2012-06-13

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Första reklamfilmen för nya Macbook Pro

Se den här: Mer läsning:Steve Jobs presenterar NeXTSTEP, 18/9 1990 Det är lätt att se var han slipade på sina ...Fem år sedan iPhone lanserades Den första reklamfi...
Läs mer

Lördag!

På lördagen såg jag Elisa!!! Va meganajs! Vi for till nåt område vid Notre Dame med en massa restauranger. Jag åt fondue, med köttbitar som dippas i kastrullen. Mum...
Läs mer

Fejjan

Sitter och chattar med lite people på facebook. Har de ganska mysigt i mit rum hihih. Har ju som sagt inte gjort mycket idag.  Imorgon blir de fullt upp asså. På morgonen så...
Läs mer

Springa som aldrig förr

Tjenna , dag har det variten sån här rolig dag! Gud vad jag har skrattat åhhh vil inte lämna alla vill inte vill inte  :((((( Iallafall har varit hemma ett bra tag nu har k...
Läs mer

Bal ikväll

Hejsan mina favoritläsare!! Är just nu påväg hem till Linnea , vi ska fixa oss och allt sånt innan skolbalen börjar för alla 9 or, kommer bli underbart och jag lova...
Läs mer

Readability tar sitt förnuft till fånga

Slutar ta betalt av bloggläsare. Hela upplägget med Readability har luktat skunk från dag ett. Att ta betalt av användarna utan att säga något till publicisterna, och...
Läs mer

Great deals in store for fans of iTunes

iTunes hardly needs an introduction in today’s day and age. This free application allows you to stay entertained throughout the day. Get unlimited music and videos on your Mac or PC with this amazing...
Läs mer

NOVAPAPPA!


Läs mer

13e juni 2012

Hej bloggen! Ammaaaagaaaad! På lördag tror jag det blir hämtar vi min och hannes iphone! yeahbuddy Ja tävlingen-gick helt bäst! I 50 klassen ,4 fel-(ja för ni som int...
Läs mer

Koooort inlägg!

Hej förlåt för dålig uppdatering .. Men nu när jag har iPhone kommer de bli bättre ;) bloggar mer sen ska fixa mig sen iväg på klassmiddag :)
Läs mer

Spionbilder : iPhone 5?


Läs mer

Paket

Skönt med nytt löshår klänningen var så himla fin dock blir det en retur för den passade inte mig längre ner, typiskt. Hoppas bara på att den andra kl...
Läs mer

Det här med att koppla iPhone till datorn

Det är lite halvsegt att koppla min iPhone till datorn ska ni veta. Det tar nämligen hundra år innan jag kommer till poängen - mina bilder. Först ploppar det fram den ruta s...
Läs mer

BÄSTA KVÄLLEN

Lätt bästa kvällen på länge. Grattis världens finasTe och bästa pojkvän. Stolt flickvän och riktigt grym fest. LOVEYOU!! Haha tack och lov för iPhon...
Läs mer

Frågor svar

SENASTE: Dryck: Mjölk Telefonsamtalet: Ronia Sms: Gabriella Sång du lyssnade på: Låten som är med i Djungel George HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två g22...
Läs mer

PERFECT BIRTHDAY + FUCK IPHONE!

Hello sweeties! Idag har jag haft besök av mina släktningar. Vaknade imorse vid 6 tiden då mamma och min lillebror kom in och sjöng för mig , hur sweet?  Fick frukost p...
Läs mer

LIGGER I SÄNGEN

Zup??? Ligger i sängen nu och kollar igenom allt på mobilen, jaaa jag fick en iPhone 4s vit! Är så jävla glad, min pappa är bäst älskar han!! Först bild...
Läs mer

Newfangled light switch ooooooooo

via Instagram http://instagr.am/p/L1Ac06wawx/
Läs mer

Längtar efter...

Jag längtar efter mandelbiskvier! Mums så gott det är :) - Bloggar i farten med min iPhone
Läs mer

Sämsta uppdateraren är jag

Tobias och jag ligger på var sin sida av sängen, han sitter med sin iPhone och jag med ipaden i knät (som jag för övrigt har ont i efter måndagens bravader, knät al...
Läs mer

Äntligen!

Kunde middagen serveras ute på altanen igen. Länge leve solen! Hoppas bara att den vill visa sig framme nu då man är ledig i två dagar! (just nu vräker regnet ner....) E...
Läs mer

Video: iPadnytt testar iOS 6.

Som utvecklare får man tillgång till beta-versioner av iOS och OS X. Vi på redaktionen har haft ett par dagar där vi lekt och testat den nya mjukvaran. Nu har vi lagt upp den f2...
Läs mer