fredag 1 juni 2012

iPhone 5 2012-06-01

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Ja jag kan surfa igen!

Tro det eller ej men jag lyckades överskrida min fria surf för maj månad i tisdags. Men nu är det första juni och jag kan återigen sköta allt från min snygg La...
Läs mer

Sitter och dricker morgonkaffe...

...på café cino och ser mig själv prydda mittenuppslaget på Expressen! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Bättre bilder / iPhone

Dax för ett boktips nu, tycker jag . Bättre bilder / iPhone från Dext förlag. Så här säger författaren efter att ha fotat med en iPhone första gång...
Läs mer

iPhone 5: Är det här bilder på Apples kommande iPhone?

iPhone 5 har TkJ skrivit om tidigare, fast då var det före lanseringen av vad som blev en iPhone 4S. Det var många av oss som trodde att Apple då skulle lansera en iPhone 5, men s...
Läs mer

Mitt första Iphone 4s Case

Lovade er att jag skulle fixa lite bättre bilder på skalet med min systemkamera.Och självklart håller jag alltid vad jag lovat! ;)Så här har ni bilderna:Detta skal 228...
Läs mer

Antik + teknik = ♥ ? ~ Antique + technique = ♥ ?

Vanligtvis brukar ju tekniska prylar och antikviteter krocka lite i inredningen. Den stora plasma TV:n matchar inte riktigt det franska antika skåpet, och fjärrkontrollerna passar bätt...
Läs mer

Rosa blommor och jordiga fötter

Trädgårdsfix förra helgen. Det är ju vår första sommar i detta huset och vår trädgård som är ung och ny består i princip bara av häckar och...
Läs mer

Det som tar upp mest utrymme p…

Det som tar upp mest utrymme på min iPhone är ”11,8 GB Bilder” enligt iTunes. Dags att rensa lite kanske?
Läs mer

Hemkommen från gymmet!

Skickat från min iPhone
Läs mer

Städa din inkorg

Jag har 35010 mail i min inkorg. Dags att städa, kanske. Mer läsning:HP sparkar grundare av det senaste uppköpet Grundaren och chefen för Autonomy får sparken. Nya VD:n f...
Läs mer

Nyttigt?

Äre nyttigt?   - I den rosa skålen (som inte syns på bilden) äre chips i, som jag har ätit två stycken av   ! - I de nya popcorn-kartongen (som mam...
Läs mer

Nyfiken på e-böcker – kom igång enkelt och gratis

Alltfler upptäcker e-böcker. Kanske bland annat för att det är bekvämt. När du väl installerat rätt program kan du låna/köpa e-böcker och f...
Läs mer

appel

Inför lanseringen av Iphone cirkulerade rykten och spekulationer om produkten i flera månader.[4] Iphone lanserades först på Apple Worldwide Developers Conference i San Francisco,...
Läs mer

Test

Kollar om jag kan göra inlägg från min IPhone utan Ninas hjälp...:-))
Läs mer

Nya iPhone skal!

Wiee äntligen har mina skal kommit! :D
Läs mer

Du och din iPhone

Ben Brooks om det här med batteriladdare: Here’s the thing with my iPhone: I don’t like to not be near it, ever. It bugs me — yeah call me OCD, or odd — fact is I like my iPhone close to me at...
Läs mer

music for me , its like me for you

hej bloggen! sitter hemma och chillar, o nu börja simpsons. vi fick våra datorer idag<3 men jag vet inte , har typ inte saknat den.. eller något. men jag har inget o göö...
Läs mer

Friday I´m in love

Jag kan meddela att jag är väldigt trött idag. Men trots detta har dagen varit mycket bra. Isacs mormor anlände Lerum tidigt imorse. Vi började med att äta frukost ihop...
Läs mer

I got no iPhone :(

?feature=player_embeddedv=9JJJAYrYMcQ!¨¨ Herregud, nån måst lära mej hur m…
Läs mer

Tjääänaaaa

Haha ja som Wilma skrev i inlägget nedan så fick jag en iPhone idag, eller egentligen igår, gör att jag fyller år imorgon som är idag hahahaha! Så Nu kommer det ju...
Läs mer