fredag 29 juni 2012

iPhone 5 2012-06-29

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Nymobil - Iphone skal

Var inne på Nymobil häromdagen och kikade runt. Insåg då att de hade hur snygga/coola iphone skal som helst. Visste faktiskt inte att de hade detta, blev jätte f2...
Läs mer

Jobbat

Hej alla gullisar! Nu har jag köpt iPhone 4 och ÄNTLIGEN skaffat nattstad på den!! Så nu kan jag blogga trots att jag jobbar! Glad tjej. Igår sov jag 1,5 timme innan j...
Läs mer

tidsfördriv

Visste ni... att jag vill ha - Love att min senaste kyss - Linus. att jag lyssnar mest på - Musik att jag pratar - för mycket ibland att jag inte gillar - "vänner" som g22...
Läs mer

HELGENS underbara planer !!

Sitter i sängen och kollar på Simpsons och planerar min helg. Som jag skrev i mitt förra inlägg så blir det öland på lördag helt oplanerat, men det kommer...
Läs mer

godnatt...morgon..?

Helloj   Jag ligger i sängen brevid min älskade pojkvän, han sa godnatt för ca 10 min sen och nu snarkar han typ hihi jag har bajstråk och tittar runt på roli...
Läs mer

Love And Friends!

Imorn ska på Mio och kolla på möbler och sånt. Det ska bli kult! På Måndag ska få min IPhone som jag har fått av Pappa i tidig födelsedagspresent! Jag fyl...
Läs mer

#61 5 dagar kvar !

Heej ! Det är bara 5 dagar kvar !! :D Kan inte tro det :o Men i alla fall var på väla idag med hela familjen :) och så skulle vi då in på telenor för pappa skulle...
Läs mer

we will never look back

härlig dag i uppsala! köpt en massa lägger ut bild då jag orkar, imorgon grönan   sen vet jag inte måndag åker vi hem och tisdag får jag min iphone<3l...
Läs mer

iPhone 5 år idag

I dag är det alltså fem år sedan Apple introducerade den första iPhonen. På den tiden var Apples populäraste konsumentprodukt iPod och meningarna i branschen var minst s...
Läs mer

Fredag eller ....?

Hej vi blev väckta 10.00 i morse och min mobil funkade fortfarande inte , vi åkte in t Visby där jag fick en iPhone 4s vit av världens bästa mormor morfar de låter...
Läs mer

The Old Town

Är inte Gamla Stan bara en sån vacker stadsdel? Jag har ju den stora äran att få jobba här. Brukar ofta se till att ta en promenad på lunchen, kika på alla gamla hu...
Läs mer

Hurra för femåringen Iphone

Just nu har jag laddat ner biografin om Steve Jobs på min läsplatts (eller min och min: en Letto som jag testar). Steve Jobs, datageniet och/eller affärsgeniet som låg bakom Apple...
Läs mer

De 50+ bästa apparna för semestern [iPhone iPad]

Under sommarmånaderna beger sig många svenskar ut semester. Tidigare innebar semester vykort, dyra telefonsamtal, vikbara kartor och kontanter i lokal valuta. Idag har detta till viss del f...
Läs mer

Att ringa – nu på femte plats över aktiviteter med mobilen

O2 har kollat på vad man använder sin smartphone till, och det är onekligen intressant läsning, inte minst med avseende på den snabbt växande marknaden för mobil in...
Läs mer

IPHONE 4S

Idag hämtade pappa mig vid elva sen åkte vi ner på stan och gick in på The Phone House och KÖPTE IPHONE 4S! :D GISSA OM JAG ÄR GLAD?!!   Men ska vänta tills ja...
Läs mer

Main stream att ha en Iphone?

Iphone. Mobiler som just nu alla går runt med. Funderar på att införskaffa mig en jag med. Varför inte? En aning main stream kanske men man kan ju göra den till sin egen geno...
Läs mer

Det fina till en iPad

Något man tyckte var roligt när man var liten och hade en Nokia 3310 eller 3210 var ju alla skal man kunde köpa på marknader och så. Det blev ju som en ny telefon varje g22...
Läs mer

Lördag .. 1.53

hej hej klockan är just nu 1.45 och ska snart ut med hunden sen ska jag gå och tvätta ansiktet sen planera lite , sen gå och lägga mig .    Just det nu p229...
Läs mer

Dead phone

Min telefon är död. Stendöd. Tappade den förut i toaletten när jag var inne i badrummet för att borta tänderna.. Fattar inte hur jag kan vara så klantig?! Hur...
Läs mer

Sömnlös i uppsala!

Kan verkligen inte somna denna natt! Grubblar och har mig, stirrar mig sönder på Mira, kollar bloggar tänker på hur jag ska jobba nästa vecka, vad vi ska göra i he...
Läs mer

01:34

hej idag har jag inte gjort någonting, nu ligger jag i sängen och chillar. imorgon ska jag hämta min mobil på lagning, den är klar har saknat min iphone.
Läs mer

Kan inte sova..

Är helt pigg.. Seriöst! Skulle kunna gå ut och springa ett tag.. Men är nog inte sååå korkad. Eller, vem ljuger jag för ? Jo. Jag är såå korkad....
Läs mer

KORTFATTAT:

Nattbloggning via Linns Iphone , buuja! Lite kortfattat om min dag: vakna 11 , fammo på mat sen hem , tina kom till mig , handla chips och godis , tanka , åkte till petalax till LL hee...
Läs mer

EN SAMMEN TJEJ UTE I SKOGEN!

Aloha! Sitter i pyjamas och myser i sommarstugan med regn väder över huvudet. Ska snart invänta sängen snart och dejta ihjäl kudden. lyckligt par. Imorn blir det sä...
Läs mer

World cry

Glömt bort att jag hade en blogg ( skyller på de ) sorry, men denna veckan har varit kaos. Mamma fyllde år så var tvungen att fixa massa, sen sovit hos pojkvännen miin, i typ...
Läs mer