fredag 8 juni 2012

iPhone 5 2012-06-08

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

4 appar för fotbolls-EM 2012

Idag börjar fotbolls-EM 2012 och vad passar då bättre än några tips om EM-appar som ger dig koll på spelschema, statistik, resultat och spelartrupper? Alla apparna neda...
Läs mer

Cupcake

Denna 'Red velvet' och oreo-varianten är mina absoluta favoriter bland cupcakes. Dåligt för mig med 0 karaktär ;) - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Lista

01. Fullständigt namn? - Josefin Maria Emelie Åkerman 02. Exakt ålder? - 17 år och 7 månader 03. Vart bor du? - Västerhaninge  04. Bor tillsammans med? - Mamma, los...
Läs mer

No sleep part 2!

Fyfan vad jag hatar dem sista skoldagarna!  Men ska tänka positivt eftersom jag just nu sitter och pluggar inför det sista provt innan sommarlovet. Vill bara gå till min sk246...
Läs mer

Just my luck

Är sååååå arg just nu. Kan fan inte ta emot samtal sms på min iphone. Men de konstiga är att jag kan ringa skicka sms till andra. Något j228...
Läs mer

Hejsan ! 50 frågor da.

1. Vad heter du? Dimitri Blomerus 2. Hur gammal är du? 13 3. Vart bor du? Västerås, Sverige 4. Hårfärg? Brunt 5. Ögonfärg? Mörk Bruna...
Läs mer

Friday

Hej! Har varit jätte kul i skolan idag(på rasterna).hihi, men jag kommer sluta nöda min iphone.men jag kommer använda den mer en vad jag  gjorde på min sony ericsson. Im...
Läs mer

Candid street portrait


Läs mer

Tja tja bloggen

Kanske inte men Tjenare Tjenare :) än så länge har vi inte kommit långt på dagen ligger fortfarande i soffan kollar på skilda världar haha, inte min grej med Emma o...
Läs mer

Dag 5

Det jag vill ha mest nu e typ en pojkvän, en iPhone 4S och kläder ;D   If you know what I mean :S
Läs mer

Skolavslutning

10veckors sooommarlov för två tokglada killar :)) - Posted using BlogPress from my iPhone Vi pusslar med tider så de inte behöver gå på fritids en enda dag. Som vanl...
Läs mer

Touch pen for iPhone

Idag trillade en liten iPhone-penna in genom brevinkastet! Beställde den genom någon slags deal för några veckor sen, gratis (+ frakt). Planen var att ha den när jag spelade...
Läs mer

TÄVLING!

TÄVLING! Regler för tävlande i min blogg: Du ska länka till www.iphonetillbehör.eu och motivera i din blogg varför du vill vinna. Du ska länka till det skalet du...
Läs mer

Ny start

Tog bort mitt gamla konto som jag hade på nattstad och gjorde ett nytt. Eftersom jag ville börja om från HELA början. Aa så nu kör jag igång igen. Men jag lämn...
Läs mer

Nymobil.se - Lagar din Iphone

Att tappa sin iphone i marken så att displayen går i tusen bitar är antagligen mindre roligt! Det finns dock hjälp att få. Nymobil.se lagar iphone 4/4S displayer för16...
Läs mer

mobilblogg

Detta blir det första inlägget som är skrivet ifrån min iPhone. Fick den i avslutningspresent :) Så glad! Ligger i sängen nu och är helt slut! Har varit på en...
Läs mer

Var med och tävla!

Hej kära vänner! Jag är med i en tävling som http://www.nattstad.se/Seyagirls håller i, man kan vinna en iPhone eller htc. Gå in o kika in hennes blogg. Den ...
Läs mer

Smågodis

Är ju så gott! Dessa fins färgglada sockersöta små mumsbitar. Utformade som bilar, nappar, bröst, och cocacolaflaskor! Jag kan verkligen längta och det vattnas i mu...
Läs mer

Nymobil.se – Lagar din iPhone

För eller senare går mobilen sönder så är det. Antingen blir det sprickor i displayen eller så får man räkna med en vattenskada! När detta väl intr...
Läs mer

Sébastien Boudet "Den franske bagaren. Surdeg, mat, kärlek"

”Ankfett!?” Min kompis tittar misstroget på mig – som om jag inte vore riktigt klok. ”Men det ska tydligen vara helt fantastiskt! Jag måste prova,” svarar jag medan jag försöker...
Läs mer

Tittat på bebben

Hej! Idag var vi och gjorde ett tillväxt ultraljud. Det är så häftigt att se den lilla som ligger där inne. Han skötte sig så bra så dom kunde mäta honom...
Läs mer

Louise

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering från min sida idag. Skulle egentligen till frisören idag men hon ringde tidigare idag och sa att hon inte kunde. Synd, eftersom att...
Läs mer

Vinn ett valfritt mobilskal!

Tävlingsdags - vinn ett mobilskal!   Vinn ett valfritt mobilskal från supply.se !    Tävlingsreglerna: Gilla deras facebooksida  <----- klicka Följ mig...
Läs mer

Insta-bilder

Lite instagram bilder för er som inte sett!
Läs mer