måndag 4 juni 2012

iPhone 5 2012-06-04

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Bilderna från Nossebro/Lidköping

Jag lämnade kamera kvar i dödstaden och bilderna är togs av min kille's iphone.
Läs mer

Juni

Hej vad det går! Lördagen försvann i ett töcken.... Söndagen rullade på med full aktivitet! Först gympaavslutning med fika. Ett HÅRT pass på Factor, h...
Läs mer

Bänkarna och hindren

Måndagsbänk! Kroppen känns fräsch. Vilade i fredags, körde ben i lördags och har en rejäl träningsvärk. Men överkroppen känns fräsch trots...
Läs mer

Måndag.

Nu e de 4e gången jag skriver blogginlägg! Denna mobilen lever sitt eget lilla liv tydligen. En ny (iPhone 4) hade suttit fint ;) o hutta denna långt åt helvete. Dagens planer e o...
Läs mer

Ny vecka

Måndag innebär, ny vecka, nya möjligheter! För mej betyder det jävulskt ont i knät, hur ska det gå med min träning i veckan? Har haft värk i några da...
Läs mer

Bloggat från min mobil

•iPhone 4 •Lisa mellert •nej •oj det var en svår fråga, huset var bättre i Vårgårda och mamma och pappa var tillsammans. •för att mamma och pappa skiljde sig. •ja ibland...
Läs mer

Bumbo

Alfred har fått låna en Bumbo av sin vän Viggo och den är toppen för han kan själv välja och vraka i leklådan TACK Viggo!!! Posted using BlogPress from m...
Läs mer

Varför uppdatera?

En programuppdatering är det bästa sättet att hålla telefonen i topptrim. Och inte nog med det – våra programuppdateringar innehåller många förbättringar...
Läs mer

Rapportera ökända grund och vinn

Rapportera välbesökta grund i sommar och du kan vinna vhf, sjökort eller navigationsappar. Det är Sjöfartsverket, Sjösäkerhetsrådet och Stockholm Radio som ord...
Läs mer

Måndag igen

Idag ska Milla trimmas. Rakas ner så hon blir som labbe i pälsen. Det kommer göra henne gott! Har annars haft en trevlig som innebar att Filip fick träffa sin bästis William...
Läs mer

Min dag

Hej min dag har varit väldigt bra umgåts med bästa Emma haha alltid lika roligt :) Sms men olika , gått i skolan , chillat runt och gjort roligt VB (videobloggar) på Emmas Ip...
Läs mer

Header

Helluu! Har varit ute hos min älskade häst och har också laddat upp lite bilder från min iPhone som jag tänkt o kanske lägga upp på bloggen sen och har börjat...
Läs mer

Rubrik saknas

Veckans bild blir ett Iphone skal som  har pandor på sig! Tyckte att det var sjuukt sött!<33
Läs mer

Home sweet home

Jobbar........Då var en intensiv vecka och helg över. Tjänsteresan till Marbella var 3 riktigt bra dagar. Även om det med de konstiga restiderna blev riktigt långa dagar, ja...
Läs mer

Inte där än..

Fick min nya namnskylt på posten idag! Jättefin är den och den ska bli en fröjd att använda. När jag vågar.. Ännu kan jag inte köpa att det är verkli...
Läs mer

Bilder från min iPhone.

Här kommer en liten sammanfattning på saker jag gjort men inte bloggat om.
Läs mer

Dröm skal

Nu  ska jag förbättra och inte bara skriva om vad jag gör på dagen t.ex. nu ska ni få se iphone skal som jag vill ha!!          de 228...
Läs mer

Normala?

Här den normala familjen i sin helhet. (erkänner att det är jag som har den dåliga humorn, så dålig att jag sitter och skrattar åt mig själv) - Post...
Läs mer

iPhone 4!<3

Hej hej   Nu som vissa vet har jag fått en iPhone 4. Det är jättekul, fast jag fick den för en månad sen. Så det är därför jag inte har bloggat...
Läs mer

Sova? Skulle inte tro det!!

Haha Zacke räddade mig , tog och laddade ner ns appen på hans iPhone . Vi sitter uppe på loftet och har det Chiiiiilll. Haft skit kul och tagit fullt med bilder ! Nu ska vi ta en prome...
Läs mer

sent

HejHej! Klockan börjar snart närma sig halv två snart och här sitter jag fortfarande vaken, på en skoldag till och med. Men grejen är den att jag har inte varit i skola...
Läs mer

sleep tight

Ytterligare en sovmorgon väntar imorgon. Härligt! Har därför spenderat halva natten framför how i met your mother♥ Men nu ska jag sussa. Puss och godnatt! Bjuder på en i...
Läs mer

Sten, sax eller påse för Apple nästa måndag

Buden är många. Något stort kommer Apple att lansera nästa måndag. Frågan är vad. 1. Ny tv-lösning: mitt förstahandsalternativ. 2. Mini-Ipad: det har sn...
Läs mer

Jag erkänner

Visst har jag ojj-at mig över att iphone inte tål vårt klimat och att den inte går att ringa med i kall väderlek, allt för att få Melvin på andra tankar n228...
Läs mer