söndag 24 juni 2012

iPhone 5 2012-06-24

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

V37+4 och värkar

Jag la mig vid 22.00 tiden då värkarna hade minskat, låg och kolla på tv. Stängde av tv'n vid 24.00 tiden men låg och vände och vred på mig i 2-3 timmar. V...
Läs mer

omgpop.com

Tjenare! Haha,har suttit uppe hela natten och spelat "Draw Something" x) Sjukt najs jag vet. Men här är sidan med det spelet så nej man behöver inte ha iphone för a...
Läs mer

MYS RUM OCH MERA!

Gick upp till mitt lilla rum nu och inser hur mysigt de kan vara kl 02:35 på natten! Sätter på mig mjukisbyxor och hoodie och kollar på make it or break it medans jag skypar! Pu...
Läs mer

Första inlägget

Hej! Tjena? Tjenare mannen? Tjaaaaj????   Hur börjar man egentligen första inlägget på en blogg som jag ska ha för mig? Tanken är att få skriva av sig och ha d...
Läs mer

PEACE AND LOVE 2012.

dagen eller kanske snarare kvällen i bilder. klockan är nu över 2 och imon bär det av mot borlänge och peace love!! kommer bli så jäkla najs! dock är pac...
Läs mer

Fiske-dag

Hahah serri jag hade otur idag igen,Vi är bortskämda i Stockholm för idag åkte jag till stan och blev chockad när jag såg att allt var stängt, affärerna e inte...
Läs mer

Dollar$tore

Japp, nu har vi vart där igen:):) Och detta köpte jag denna gång:) -iPhone skal -läppsyl -hårinpackning -godis bilpåsar -2st nagellack -nesessär 5pack -iPad fodral...
Läs mer

har börjar packa..

Äntligen, snart bar det av hem åt   Längtar jätte mycket efter K D vi har inte sets på assss länge :/   När jag kommer hem kan jag blogga på d...
Läs mer

Srry för uppdateringen

Har inte bloggat på länge men har ju goldjump nu jue men annars kan jag försöka lite för testar jue blogg.se nu den funkar väl Hood men inte appen till min iPhone 4 och...
Läs mer

TjAo :pp

Hej :) har just laddat ner devote appen på min iPhone så nu kan jag blogga everywhereee :d haha nejmen.. Idag gick jag upp vid tolv av att min brorsa kom :)) idag har de vart en chill dag d...
Läs mer

Nytt skal

Idag har jag varit med pappa och köpt ett nytt skal till min iPhone 4. As snyggt skal:       Q:Gillar ni nya headern?
Läs mer

IPHONE

www.uffessakerochting.se  Kolla vad jag köpt för smart grej - En dockstation till min iphone! Nu slipper jag hitta min mobil på golvet hela tiden ha-ha... Sen beställde ja...
Läs mer

Heejj :)

Hej :) Det är Tilda som skriver.. Vi ska försöka skriva så mycket det går under sommarlovet men jag ska åka till turkiet den 27 (onsdag) till den 4 Juli.. Nu kom vi prec...
Läs mer

hjelluw!

hej på er :D   Har nt varit så aktiv med att blogga men det är ju SÖÖÖMMARLÖÖÖÖV! Ta vara på den inte sitta vid datorn 24,7. eeller ass22...
Läs mer

Allt jag fick!

....pyjamas, maja text, IPhone 4s, sport bh, väska, en massa pengar! Och en tjock tröja jag glömde fota.,
Läs mer

HejHej!

Ny blogg var det ja!Jag har haft massvis med bloggar och jag lovar jagkommer aldrig att kunna fortsätta med det regelbundet, haha!Jag tror aldrig att jag kommer att göra det regelbundet j...
Läs mer

Try a little harder :)

Idag badade jag för den första gången i poolen ja lite sent men vem bryr sig ;)  Knäppte lite kort idag och ville visa dom men mitt kort i kameran gick sönder så al...
Läs mer

01.35

Nu har jag fixat naglarna och fixat lite till inför imorgon!! Känns som jag glömt något ändå men det lär väl märkas. Imorgon ska jag upp tidigt för a...
Läs mer

Up early

I morgon måste jag gå upp runt 8. Ska ta en powerwalk, duscha och hinna fixa till mig tills 10. Åker in till banken och fixar  bankkort och ID, men ska även lämna in min...
Läs mer

Godnatt!

Åh har jätte svårt för att somna nu när jag sovit med Marcus i 4 nätter, så ensamt tråkigt :( Men nu ska jag iallafall krypa ner i min säng so...
Läs mer

TIme Capsule vs Airport Extreme (och extern raidchassi i samma look)

Hej Alla glada Har sökt lite på forumet google och inte riktigt hittat det jag letade efter och vänder mig då till er som är proffs på informationssökning...
Läs mer

Internet bestämde sig för att dö!

*uppdaterar genom min IPhone nu* Så ni får se bilder på vad jag köpte imorgon :3 ... Blev att krypa ner i sängen istället framför en bok som jag köpte för...
Läs mer

Midsommar 2012

Ett idylliskt firande precis som vi önskat med Bästa fam Ljunggren/Graffman Martyn/Mattsson. Alla bidrog till att helgen gick till historien som den bästa midsommaren. Mång...
Läs mer