söndag 3 juni 2012

iPhone 5 2012-06-03

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Responsiv design på ett dåligt sätt

Här följer några exempel på hur man tycker sig ha följt det nya buzzwordet men inte nått hela vägen fram. SVT har gjort det nu och då blir det ofta legitimt at...
Läs mer

iphone <3

Min iphone funkar igen, vet ni hur glad jag är eller?! haha
Läs mer

Rubrik saknas

heej !! har vart ute och hjälpt mamma i grönsaks landet det var typ spindlar överallt xd :p satt och dödade dom ;D jag hjälpte henne bara för att hon beställt en...
Läs mer

Avangelium

Söndagsångest - jag vill inte ha en ny vecka. Helger passar mig ypperligt året om. Men vad jag än gör så kan jag fortfarande inte stoppa tiden. Spelar lite Diablo 3 o...
Läs mer

Bakdags

Nu ska det bakas nyttigt LCHF-knäckis. Håll tummarna för att det blir bra nu! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Söndag.

Hej på er!  Idag är det Söndag och jag har en fullspäckad dag som vanligt. Har först och främst en del bloggprojekt jag måste ta tag i, sedan måste jag...
Läs mer

Godmorgon sötnosar!

Jag har varit vaken ett tag, gick ut med hunden, gick runt som en zombie men skönt med frisk luft. Strålande sol när jag var ute, halv 11. Men det skiftar, men det verkar inte ha regna...
Läs mer

mig leker man fan inte med ska ni ha jävligt klart för er!

okej! jag är så fuckat förbannad så ni förstår inte ens.. jag har blivit av mobilen IGEN !! men denna gången så har den blivit snodd, och jag är inte dum...
Läs mer

Bilder På Allt Jag Köpte

Hejhej! Nu ska jag visa(PÅ BILD) vad jag köpte på gekås och priset. 1. Ett snyggt Iphone-Skal. Det kostae typ 179 kr:   2. Nagerlack, kostade 20kr för alla tr...
Läs mer

Barn med teknologi?

Jag är en sån som gärna vill att barn ska vara barn så länge de kan. Blir lite irriterad när föräldrarna går och ger sina barn på 5-9 år mobiler...
Läs mer

Min stora svaghet..

..är iPhone-skal! Som nog många visste om  Till min 3gs hade jag runt 7-8 skal.. och nu har jag bara 3, till en 4s dessutom. SKANDAL! Måste köpa fler! När jag ser e...
Läs mer

sammanfattning

har världens finaste vänner, de har bland annat emma, anna, ebba hanna bevisat just denna helgen. jag gör vad som höst för er, det vet ni. till saken nu då denna...
Läs mer

Arma trötta människa sammanfattar

Söndagkväll. Trött. Idag fick Anton och Fredrik äntligen vinna en match med nollettornas fotbollspojkar. Jag gläds med dem. Det var verkligen på tiden. Absolut vär...
Läs mer

förlust

till att börja med tänder jag ett ljus för sten-olof som tyvärr lämnat vänner och familj alldeles för tidigt. en enorm mängd kärlek och omtanke g22...
Läs mer

Blogg.se ska få nytt utseende!

Läste nyss på designa din blogg's facebooksida att blogg.se ska få en helt ny design och nya funktioner! Jag tycker det ska bli så hilmla kul och är astaggad och hoppas d...
Läs mer

kittlig

Jag är kittligt och nu tog inspirationen slut. Kommer inte på något mer att skriva om denna rubriken. Kollar fortfarande på big brother och Hanna J vann vilket betyder att Amandus...
Läs mer

pappas iPhone !

pappa har en iPhone 4s !! som jag vill ha !! sjukt grym jämfört med 3GS .. Sååå jag har laddat ner nattstad här också :D han använder inte den mer än p...
Läs mer

Bloggar från mobilen

Har nt bloggat på typ en vecka för har nt haft ork elr tid för de,men har spenderat helgen med världens finaste och har haft det allmänt mysigt! Kollade på film tillsamm...
Läs mer

Irriterad, energilös och ytterst lite energipåfylld

Har känt mig irriterad och ofokuserad sista dagarna. Fastnar i första punkten i det där jag vill ha gjort och i det som jag ständigt misslyckas med, nämligen att lära mi...
Läs mer