lördag 23 juni 2012

iPhone 5 2012-06-23

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

WE FALLING APART

Tjo. Igår vare fullt ös hela kvällen, ett ton gäster å lite t. Nä men d va väll trevlans. Mitt i allt va ja tvungen att springa ut me lillskiten t hund. Men ojoj va...
Läs mer

Buzz me! – Leksakstelefon med 21 pedagogiska spel

Det är något speciellt med barns intresse för telefoner. Förmodligen är det just att det är så spännande att imitera sina föräldrar. Helst skall tele...
Läs mer

Stallet in my <3

God morgon Fina bloggläsare! Om en stund drar jag till stallet :) hihiNi får gärna skriva en kommentar med eran blogg adress så att jag kan gå in och kolla på den. Det...
Läs mer

Bloggar från iPhone

Hej alla fina!! Igår var det midsommar jag gjorde inget speciellt åt middag drog ner till gropen åkte hem så såg min tråkiga dag ut. Idag ska jag inte göra så...
Läs mer

Glad Midsommar i efterskott!

heeej min dag  började väl bra vaknade halv 10 och var typ död till 12 sen kom alla gäster vid 2 och vi gick ner till sjön där vi skulle dansa runt midsommar st22...
Läs mer

BilligaMobilskal.se - Billiga Mobilskal

Söker du för skal till mobilen? Köp Samsung, Nokia, Sony Ericsson och iPhone skal och bumpers här. billigamobilskal.se erbjuder mobiltilbehör till jättelåga. Skal t...
Läs mer

BilligaMobilskal.se - Mobilskal

Är du efter skal till din mobil? Köp Samsung, Nokia, Sony Ericsson och iPhone skal och bumpers här. Vi erbjuder mobilskal till lÃ¥ga. Skal till de allra populäraste mobi...
Läs mer

Hemma

Bild från hotellet! Är hemma nu, eller är på väg från Arlanda till stugan. Imorgon åker vi hem till Umeå. Det är ganska skönt att få komma hem ...
Läs mer

iphone 4s

Funderar starkt på att köpa en iphone snart, för jag har en samsung galaxy nu som bara är jobbig!
Läs mer

Didrik dansar regndansen

- Posted using BlogPress from my iPhone Postat i:Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hus och hem, husbygge, iPhone, personligt
Läs mer

Hur fasen får man alla att hålla tyst....

Jag har funderat på en sak. När Apple (och andra storföretag) gör stora lanseringar som te x Iphone, så är det imponerande lite information som läcker ut innan. Jag...
Läs mer

Släkten är värst (Och silvis bäst, ingen protest)

*tusen miljarders iPhone gråtgubbar* Jag ba grinar och grinar. Det va bland det finaste jag läst. (Inlägget under om ni ej fattade det) Min Silbis är skogstokigt underbar. Hon 2...
Läs mer

MARKNAD

Godkväll! Har varit på marknad idag, köpte nya skal till iPhone en skinnjacka. Riktigt nöjd är jag! Ett skal med Justin Bieber, och ett med Chanel, sedan köpte jag...
Läs mer

Slutade blogga för ett tag ..

Hejsan! Nu tänker jag börja blogga igen för innan så hann jag inte och då var jag tvungen och blogga på datorn men nu har jag skaffat en iPhone så nu kan jag blogga...
Läs mer

Då börjar vi hemresan

Hej på er! Förlåt för jätte dålig uppdatering denna helgen. Men har varit på kålmorden hela dagen idag, vi ställde klockan på halv 10 imorse och va...
Läs mer

uppdatering från Iphone!

när man inte har tillgång till dator så är det förbannat bra med en Iphone, den hjälper en med nästa exakt allt! sitter för tillfället mätt efter gr...
Läs mer

frågor.

Dagens: Humör: glad Minus: nada Kläder: short  en t-shirt Frisyr: utsläppt Låt: Pitbull feat Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego Hur är ditt liv: ibland grymt,ibland use...
Läs mer

frågestund

Lite frågor om mig.. 1) Har du ett smeknamn? ja, linnsan,sjöborg,sjöbbe 2) Favoritämnet i skolan? hmm, Idrott får jag säga:) 3) Favorit dricka? S A F T 4) Favoritl...
Läs mer

trög!

Vart inga inlägg på midsommar efter jag gått in till min moster.. Mitt mobil internet var sååå segt! Jag hade i alla fall en kanon midsommar :D Hoppas ni också hade...
Läs mer

Vad gör man?

Jag har ju bestämt mig för att välja Sony som dom nu heter istället för Eriksson. Men här om dagen gick den sönder helt cp var den. den började lysa och blinka...
Läs mer

vad du än gör..lämna mig inte

Frågor 1) Har du ett smeknamn?-bella,isa 2)Vilket ämne var din favorit i skolan?-oj..vet inte 3)Favorit dricka?- cola och pucko 4)Favoritlåt just nu?-det vet jag inte hihi 5)Vilka namn...
Läs mer