lördag 30 juni 2012

iPhone 5 2012-06-30

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Min pojkvän är bäst

Guu så mysigt vi har haft det idag, badat och bastat hela kvällen. Dock började det regna för någon timme sen så då bastade vi bara. Älskling ligger och spelar...
Läs mer

Kapitel 9: Don't even care about the table breaking, we only wanna have a laugh.

Isadora och Linus går till sina tält och gör sig i ordning inför partyt som börjar om en timme. Inne i Isadoras tält ser hon Aki ta på sig några tighta lä...
Läs mer

Livet leker som aldrig förr !!

Hejsan !! Vad gör ni bejbs ? Själv glider man runt på en segelbåt med dem bästa ! Ska åka runt Öland och lite sådant . Så hör av de om ni är p...
Läs mer

Bilder från idag!:)

fina bilder va? Det blir så bra bilder med min iPhone är så nöjd med den!:) Ha en bra dag!:)
Läs mer

Gårdagens

Här är gårdagens outfit! Btw kolla in mitt nya iPhone skal som jag köpte för några dagar sedan!
Läs mer

Säkerhetskopierar

ska uppdatera min iphone nu! skööööönt! hoppas bara att allt går som det ska så inte hela mobilen bara försvinner... men jag tror allt går bra för at...
Läs mer

Ni vet xD

Ja det är precis samma anledning som innan vrf jag inte har bloggat :( Men nu kan jag använda ipaden igen eftersom pappa har fått en ny iphone men nu ska jag äta och sen ska jag t...
Läs mer

Ny blogg!

Hej!   Nu har jag startat en ny blogg här på devote för att jag har tröttnat lite på den gamla och inte har haft någon blogglust. Får hoppas att den kommer til...
Läs mer

Blueberry

Mys, vaknar av att min katt ligger på min kudde och spinner. Någon tycker iallafall om mig.. I vilket fall som helst så ska jag på Pyjamas party idag hos Sofia så måste...
Läs mer

ludvikafesten

fuck pl ! ikväll kör jag på ludvikafesten ist ;) blev av med min iphone, körkort, nycklar, så jaa mitt liv vart lite uppner! men aa jag känner mig änd22...
Läs mer

Ingen titel

Skickat från min iPhone
Läs mer

iPhone skal..

Innan min bästis hade hittat hit till mig så bestämde jag mig för och inskaffa mig lite fina kläder åt henne!!:) så nu är alla fem skalen hemma hos mej och sit...
Läs mer

Dollar store/Blandat

Ska skriva lite om dollar store igen da som vanligt kommer jag skriva lite och sen lägga in en bild :D       1: Ett paqr flip flop / felstavas säkert) Men det är Rö...
Läs mer

Vilket skal till IPhone 3Gs??

hej jag undrar bara vilket skal jag ska köpa till min IPhone 3Gs?? Jag tänkte mej ett skal med glitter där det står Sexy?! Vad tycker ni? Svara gärna i kommentarerna ! Puss p...
Läs mer

if this was a movie you'll be here by now

Igår sov emelie hos mig och imorse gick vi upp och fixade iordning oss och så, sen till kyrkan och träffa alla andra sen träna träna träna. Sen vid två ringde klock...
Läs mer

Bloggar från mobilen

Heeej. Var ett tag sedan jag bloggat ordentligt nu. Men skall försöka komma igång med detta. Idag har jag jobbat på Ronums herrgård i resturangen. Blir det samma imorgon. S...
Läs mer

El greco

Ciaao allihopa!! Idag har ju jag som sagt varit på bröllop. Allt var så himla vackert, brudparet, maten, vädret, herrgården gästerna och alla blommor oav. Efter att de h...
Läs mer

THE UGLY TRUTH

jag älskar chips, mat ja allt man kan stoppa i munjag är inte rädd att prova nya sakerälskar bergochdal banorär lite halvt barnslig (jätte barnslig med Hanna.....
Läs mer

buhuuuu! min iphone är broken!


Läs mer