söndag 17 juni 2012

iPhone 5 2012-06-17

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hej läg3t och så

Hej finisar!  De senaste veckorna har jag hunnit gå på sommarlov, haft avslutning, lärarmiddag, avslutningsfest och träffat lite kompisar. Jag har slutat klass 9 och de m22...
Läs mer

Apptips: Mega Mix Retro, lärande och underhållning för de mindre barnen

MegaMix Retro är en svenskproducerad app som innehåller 6 olika retroinspirerade pysselaktiviteter med kunskapsinnehåll för barn från 3 år. Appen är utvecklad av L...
Läs mer

Godmorgon

Sitter här och försöker bestämma mig om vilken mobil jag ska köpa, de står mellan någon HTC eller iphone, men många säger att HTC e över dålig s...
Läs mer

När kommer appen?

Hej!Vet ni när appen kommer?Det står att det skulle ta 2-1 en vecka tills appen skulle komma, men du har det stått så i 4 månader! Det är LITTE ireterande! ❕❕Och efters...
Läs mer

Morning

Hejj, godmorgon, eller typ goddag :/ Vaknade ungefär klockan tio idag också, för att jag fick reda på att halv tre ska jag gå och hämta min iphone för att den 228...
Läs mer

fest i algut

sitter hemma hos emelie och har precis vaknat, åkte på fest igår igen vilket var helt okej! Kom dit ganska sent och då hade dom flesta stuckit men vi hade roligt med dom som var k...
Läs mer

Dag 2

Detta önskar jag mig Ipad 2 Iphone 4s Yogaboll XDD (vill bah ha) Misstake xD Nymfparakit Kleinspitz Deh vah nog allt jah kom på nu o så Vega f...
Läs mer

Foto: Star Wars-lego

Jag har nu testat produktfotografering i miniatyr, genom att fotografera en X-wing och Luke Skywalker ur Legos Star Wars-sortiment. Fotografen Fredrik Marklund tipsade om att skala ner ljussättn...
Läs mer

Fotona i kamerarullen...

Detta känns ju verkligen som en nybörjarfråga...:"> Men fotona som ligger i kamerarullen. Sparas de i iTunes på något sätt? Och om jag skulle vilja tömma...
Läs mer

kusiiin

hello hello, det blev trots allt finare väder tillslut! vid 5 tiden rullade jag mot min kusin som fyllde tio år grattis till honom, visste inte vad man skulle köpa till han för ha...
Läs mer

Ny blogg men..

Nattstad var ingenting för mig. Blogg.se är där jag startade och där jag trivs. Byter alltid tillbaka dit efter ett tag haha. Men jag tyckte om nattstad.se appen till iphone. Men...
Läs mer

99mac ios app

Är det bara jag som har problem med 99mac appen sen ett par dagar? 1. Jag blir utloggad och kan inte logga in igen "felaktigt lösenord". sen efter ett par timmar så funge...
Läs mer

Min sambo har fått ett trasigt ansikte!

Fyfan sämsta dagen på länge kan jag säga! Var ute å lekte i lekparken med Casper,Alice,Malin å Erica sen skulle vi dra oss hemöver å ja skulle springa lite med...
Läs mer

Söööndag

Hej! Vet att uppdateringen är skitdålig men min dator är ju trasig och typ min mobil med... Men lånar mammas nu igen i alla fall! Var på allum förut och fixade ett nytt...
Läs mer

Sorry.

Hey sorry för att jag inte har bloggat idag men jag är jätte förkyld. Känns som jag dör sakta.. Iaf imorgon ska jag ladda ner filmer musik till min iPhone som jag...
Läs mer

du ger mig bra vibrationer, varje gång du tar min hand i din.

yoyo, kom hem för en timma sen ungefär och nu sitter jag och kollar på film, smsar och kollar igenom lite bilder. idag så har jag ju varit med mimmi, kom till henne vid 1 ungef...
Läs mer

:'(

Hej alla!:( jag har tappat min mobil i toaletten,hade den i bakfickan på mina jeans. Fatta att jag la ner min hand i toan och tog upp den?? Den e mitt liv liksom..hur ska jag klara mig utan en :...
Läs mer

Jag.Suger.På.Att.Blogga! :(

Hejsan! Sorry för att jag inte har bloggat på ett bra tag, men jag har inte orkat + vart helt fantasilös angående bloggandet... Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag, me...
Läs mer

Mys med kanella!

Bella åkte för en stund sen och nu sitter vi och myser med varm vit choklad och jordgubbar, trogen fettokväll! Förlåt att jag bloggar med kassa iPhone inlägg/bilder, bli...
Läs mer

kan inte sova pova

åhh, kan inte sova så sjukt jobbigt.... beror la på att jag vaknar ganska sent på dagen meen jaja, asså jag dör av värmeslag typ, fan 100 grader på mitt rum k...
Läs mer

Trying to call home all of my time I spent on you.

Första inlägget, får se hur det funkar!  Okej, jag är inte duktig på det här med presentastioner men ska ge det ett försök.  Ja, som sagt jag heter...
Läs mer

Igen tid

Hej, som ni märkt ligger min blogg och vilar. Jag finner tyvärr ingen tid till att dona med den just förtillfället så den kommer att få vila tills vidare.... Därem...
Läs mer

Dagen/igår

Har ju inte bloggar om hur dagen/igår, har ju bara "småbloggat" lite.. Vaknade vid 10 och åt frukost hos moster, sen fixa med deras växthus sen åka och k246...
Läs mer