måndag 11 juni 2012

iPhone 5 2012-06-11

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

LOTTAR UT VINNARE TILL ETT iPhone 4/s SKAL!!

Nummer, 1. Nummer, 2. Nummer, 3. Nummer, 4. Bloglovin': http://www.bloglovin.com/sv/blog/3206348/nathalie-bieber-lok Skriv om du har flöjt på bloglovin' också :)
Läs mer

Vad jag önskar mig C:

Innan jag lägger mig så tänkte jag skriva en önskelista, kan vara bra dagen innan man fyller år...haha  (ute i tid) * smycken * IPHONE 4s skal, inget silikon har bara...
Läs mer

Hej alla!

Hejhej! Förlåt kunde inte skriva nåra inlägg igår bara en. Men idag ska jag göra det. Igår: Var jag med en kompis hela dan, vi snackade, surfade, och spelade,...
Läs mer

AppTips: ”Vilket vin” passar dagens måltid?

Varje dag står vi inför val. Du står i livsmedelsbutiken för att planera fredagskvällens måltid. Många valmöjligheter dyker upp, ska det bli kött, fisk, e...
Läs mer

Idiot

Så sjukt irreterad nu! Jag och Linnea sitter i en buskur i stan och röker så kommer det en utlänning och ger Linnea en ros så Visar han en lapp för oss.. Där det st...
Läs mer

jävla fitt iphone driver den med mig eller

nu när jag vaknar och ska ringa tim för höra tid om att sola så märker jag att min jag iphone har   knullat sig helt inget funkar på den och den har ingen ser...
Läs mer

Lily Allen

Går i solen lyssna på Lily Allen när hon sjunger sin sjukt sköna sång: "Fuck you" där hon (enligt rykten) med sin väns lilla röst sjunger till...
Läs mer

I hate my life and i wanna die, i aint got no iphone :(


Läs mer

Chatta med Kassem Hamadé om Syrien

Läser du detta på vår mobilsajt? Klicka på play-knappen nedan för att följa direktrapporteringen i text. Läser du detta i vår iPhone-app? Klicka här f2...
Läs mer

Rain Rain Go Away!! I Want to Enjoy the Garden!!

via Instagram http://instagr.am/p/LunYMWHRcQ/
Läs mer

Barnläkarråd direkt i mobilen

I förra veckan lanserades en app som ger barnläkarråd direkt i mobilen. I appen finns kortfattade och strukturerade råd utifrån barnets symtom.  Symt...
Läs mer

Fuck iphone*


Läs mer

Nymobil.se – Lagar din iPhone

Min mobil gick sönder förut så jag letade efter företag som lagar mobiler och hittade till Nymobil.se. Blev bemött av riktigt trevlig personal när jag ringde så jag...
Läs mer

GODNATT

Märker verkligen hur dålig jag är på att blogga.. Men jag gör så gott jag kan! En sak är för att jag aldrig sitter vid datorn, har ju min iPhone så g246...
Läs mer

Dag 1- En bild på dig+ 10 om dig själv

(undvik min cp hand) 1. När jag aldrig träffat en person men vet vem de är så är jag ganska blyg, men när jag väl börjar lära känna dej är...
Läs mer

Hos pappii

HEEEEEJ .. SItter nu med pappa oo fixar lite grejer . Älskar verkligen min pappa han e bäääst hihi .. Vi sitter vid matbordet o sååå plockar han fram en helt ny...
Läs mer

iOS 6 är här

Så, då har man nu släppt iOS 6. Men kvällens guldkorn kändes som MBP med Retina skärm! Det skall bli väldigt intressant att se den live! Men nu tillbaka till iOS 6...
Läs mer

Forsbacka Vs Gävle

Kommer bli Gävle i några dagar framöver och åker redan i morgon 06:30 och parkerar sedan mitt ass i min soulmates säng. Vi kommer ha så roligt med tanken att jag bodde h...
Läs mer

iPhone 4s

Titta vad jag hämtade ut idag. Har dock inte fått simkortet aktiverat än.
Läs mer

WWDC: Mountain Lion

Under kvällens WWDC presenterade Craig Federighi mer fördjupat om nästa generations operativsystem, OS X Mountain Lion. Nyheter i Mountain Lion är följande: Twitter och Face...
Läs mer

Nyheterna i iOS6

Tidigare ikväll genomfördes WWDC, Apples årliga utvecklarkonferens, som i år bjöd på en del sköna nyheter för alla oss Apple-fans. Flera nya Macar på h2...
Läs mer

Hatar Nattstad on tha iphone

Som rubriken säger så är jag sjukt trött på Nattstad på mobilen. Men på min kompis app så funkar det jätte bra. Alltså det är bilderna som klydd...
Läs mer