torsdag 21 juni 2012

iPhone 5 2012-06-21

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Natten i göterborg .........

Chacha bloggen! Ligger nere i en källare med leyla i göterborg!:( Fett synd hade liksom ingen annan stans att sova... de vi skulle sova hos blev vi ovänner med så aaaah! Bt...
Läs mer

- VISSTE NI ATT..

Jag föddes med en tand. Jag skrattar åt allt och då menar jag åt allt. Jag har världens bästa pojkvän. Jag har en iphone utan appar, världelöst. Jag gilla...
Läs mer

apple iphone 4 accessories新建文章1

`````````````````````````````````````````````````````````,hunting video cameras    i like it
Läs mer

just saying!

Hej på er! Inte så länge sen jag skrev, men kan verkligen inte sova! oherrreguuuuud så jobbigt, är skit trött men det går bara inte ! Så behöver någo...
Läs mer

Iphone 5?

Många påstår att detta är Iphone 5?      Kan det vara san?  har kollat på videos med den med, själv tycker jag den är rätt cool!   ...
Läs mer

Nytt skal

Har letat överallt i Sverige efter Justin skal till IPhone men har inte lyckats hitta något, så nu gjorde jag mitt egna :D
Läs mer

Netbeans med Androidstöd

Jag håller på och lär mig Javaprogrammering och behöver en bra utvecklingsmiljö. Den jag fastnat för som fungerar bra i Windows är Netbeans. Den har alla funktioner...
Läs mer

Tog lite tid ..

Ja , hann inte med att skriv ett inlägg förut för fet blev lite stressigt . Jag och Maja skulle precis lägga oss i solen då mamma kommer på tanken att just när vi h...
Läs mer

En arbetsvecka avklarad,tre veckor kvar!

ÄNTLIGEN HELG. Jobbade över tillsammans med syrran min tremänning. Tillsammans softade runt och fick in lite extra cash. Nu är det helg,och det ska firas med att åka ne...
Läs mer

Jerry!

Hör av dig till mig på yohannawithy@hotmail.com angående min trasiga Iphone :)...
Läs mer

It´s bubbly, bubbly, bubbly!

Har nyss druckit upp mitt kaffe vilket tog en evigehet. Längtar som jag vet inte vad om några veckor, vill att tiden går snabbare och vill att kläderna som jag klickade hem ska ko...
Läs mer

dålig uppdatering!;(

...hejhej, jag  bloggar inte så ofta nu för tiden för att jag inte är inne på satan så mke som förut..för nu har jag ju en iphone..jag vet att att man kan...
Läs mer

nytt!

// nytt iphone skal typ? istället för att lägga 200-400 kr på ett så gjorde jag ett eget //   // nya MÉGAGA sminkborstar - wonderful  //     //R
Läs mer

Nästa iPhone kommer att få en mindre dockkontakt.

Tekniksidan Techcrunch påstår att det nu är bekräftat att nästa generations iPhone kommer att ha en betydligt mindre dockkontakt. Vi har tidigare sett bilder samt ett Youtub...
Läs mer

Tips - playman.se

Tänkte passa på att tipsa er lite om snygga iphone skal! Om du vill ha ett snyggt iphone skal billigt tycker jag att du ska beställa från denna sidan --> Playman.se en sjukt br...
Läs mer

Kan inte ändra volymen / Inget ljud ur högtalaren

Hej! Plötsligt blev min iphone helt knasig. När jag försöker ändra volym på ringsignal med knapparna på sidan kommer den här bilden fram jag kan inte justera...
Läs mer

21 Juni - 40grader varmt och balett!

Igårkväll var det som sagt balett som stod på schemat. RomeoJuliet, väldigt vackert! Första gången i hela mitt liv jag har tittat på balett och jag blev inte b...
Läs mer

Blogg-appen finns nu på min iPhone!

Underbar dag idag! Följ mig gärna på instagram @carlsonjulia
Läs mer

Live for the moment, not the memory

Heeeejsan, en helt vanlig dag idag. (Förlåt förövrigt att jag inte bloggade varken i onsdags eller torsdags, vet inte vad ni räknar detta som) Haha. Började dagen med at...
Läs mer

Äntligen iPhone!!!!!

Lycklig tjej mamma ringde mig idag och sa att telefonen kom tidigare så bu kr jag lika inne som alla andra, äntligen!;) Midsommar i morgon och den firas med bästa Fia, grillning och m...
Läs mer

svar på frågestund

det funkar ju inte med videon så då får ni ett inlägg ist.! ska du ha din egen ponny på gården eller på ridklubben? =) Jag skall ha den på gården :) V...
Läs mer

Hemma....

Hemma från London nu, guuud vad jag kommer sakna London, saknar det redan. Men nu ska jag bäretta vad vi gjorde där tänkte jag då, vi har sätt bigben,piccadilly circus,...
Läs mer

It's top secret. You and I. And it is not meant to be.

Igår fick vi shoppa i Berlin. Fick med mig endel saker hem. Bland annat   - klänning -Bh och trosor - fotankel till min mor - iphone skal med britiskflagga - ett linne - svart ögo...
Läs mer

Gekås

Halli hallå! Duschade nyss, och nu ligger vi nedkrupna o redo för en god natts sömn :) var framme i Falkenberg redan vid halv 1, så vi har hunnit med att gå bort till hemmakv...
Läs mer