tisdag 5 juni 2012

iPhone 5 2012-06-05

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Redan helg!

Skönt med fredagskänsla idag. Hoppas dagen går fort så man får komma hem till sin underbara familj! - Posted using BlogPress from my iPhone
Läs mer

Snart så..

Hey! Snart kommer en e-boks teaser av nya boken! Inom några dagar. Jag har valt att göra den tillgänglig i formaten .epub (iPad, iPhone, Android..) .mobi (Kindle, Blackberry, PalmOS et...
Läs mer

Biliga Apple-produkter

Campadre ska ha kampanj på Apple iPad. På lördag säljer de iPhone. Förra gången var det de allra nyaste modellerna och priserna hamnade 20-30% under lägsta pri...
Läs mer

Nytt skal!!

Hajj! Igår kom mitt nya iphone skal!! Har typ väntat på det i en månad...♥ Och det e ännu snyggare än vad jah trodde att det skulle va! Det kostar 229 kr
Läs mer

Körkort?

NU har jag fasiken bestämt mej! Jag ska ta körkortet. Punkt! Det här går inte! ;) Så imorgon ska jag på stan och skriva in mej! Så är det bara! Ingen åte...
Läs mer

på dåligt humör

Hej sötnosar!  Hade ju sån cykel sak idag, åååh jag dör så tråkigt det va.. Vi bara cykla runt lite överallt och det va verkligen svinkallt. Usch, s...
Läs mer

Uppförsbacke för Nokia när Lumia 900 kommer till Sverige

Det är dags för Nokias nya Windowsmobil Lumia 900 att komma till Sverige. Den kommer dock utan stöd för 4g/lte som den har i Usa. Försäljningen har gått trögt...
Läs mer

Tipsar om appar!

Tänker tipsa om några av mina favorit-appar på min fina iPhone! Alla är gratis och går att ladda ner på Appstore. 1. Videofyme - en perfekt app för dig som gö...
Läs mer

E3 2012 – Microsoft Xbox

”Welcome to the 2012 Xbox global media briefing” Så inleds Microsoft presskonferens som ägde rum igår 18:30 svensk tid under E3-mässan och som streamades live över hela v2...
Läs mer

sandra larsson

mongobarn är du älskling! ;*  1. för några dagar sedan sa jag "fan va ont jag har i min lunga:(" hon ba ; "vafan är en lunga :o?"... hahaha orkar it...
Läs mer

ny iphone

Jag har fått en ny Iphone av min snälla pappa. <3Min har ju haft det lite deppigt och nu tror jag det var droppen, han försökte allvarligt ta självmord. Hoppade ner fr22...
Läs mer

Frisören

Ska snart åka till frissan. Bort med det blonda!! Igår var det Milla som var hos frisören. Hon är dock fortfarande blond. Före: Efter: Mjuk som en björnunge!...
Läs mer

Gossar till min säng här hemma hos mi padreeeeee

Bäddade nyss rent i min säng, outsiders är på tv. Helt stört program. Anyway ska nog in och tvätta bort sminket och borsta tänderna snart. Är typ lite hungrig...
Läs mer

Sluta amma...

Ska sluta med amningen nu, blir bara en gång om dagen nu för tiden och inte ens då finns det tillräckligt. Såååå....det är väl dags att sluta. Vet i...
Läs mer

New

Så jävla lack att min iPhone har börjat lacka. Bilderna blir helt suddiga, står att det inte finns något utrymme fast att jag har det!! Röd dag imorgon, men på tors...
Läs mer

Det var ett tag sen!

 Long time no see! Bloggen är inte prio ett just nu, än mindre då vi ännu inte fått internet. Bredbands bolaget är ju segare än tarzan! Nu ska dem iaf skicka e...
Läs mer

Helluuu :-)

Hej! Sitter vaken vid 12! Idag o i går var jag inte i skolan för jag har feber! ( Skulle inte kännas bra att gå till skolan och smitta alla andra :( Jah vill inte ba Boven!) Men...
Läs mer

En månad utan fungerade mejl från Yahoo

Ett gott råd är att inte ens överväga att betala extra för ett mejlkonto hos Yahoo. Mitt Ymail-konto har inte fungerat på min Mac på en månad. Det fungerar d...
Läs mer

bilderna är alla tagna med iphone

Nu har jag äntligen fått veta flygtider och flygkoden och känns underbart att det bara är två jobb dagar kvar sedan 1 packdag och fixa-till-allting-dag. Nu sitter jag och r...
Läs mer

Tjo bre vad händer jao

Hej! Vad har hänt idag då? Jo, jag gick i skolan och vi tränade på våran musikal al day long, sen gick jag till Kungsmässan en sväng och köpte en jätte s...
Läs mer