söndag 10 juni 2012

iPhone 5 2012-06-10

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Hej! Det här är jag.

För nästan exakt ett år sedan. Då var håret kortare och mycket rödare. Hur gör man då man får en fråga om att skicka med ett foto på sig sj228...
Läs mer

Machine World – manövrera realistiska fartyg, bilar, helikoptrar och fartyg

Machine World är som en stor sandlåda där man kan leka med olika maskinerKlicka här för att läsa hela inlägget!
Läs mer

Nu fotbollscup guvetvar – huuu så trött ja är!!

På bilden: 06.35. Väck mig!! - Posted using BlogPress from my iPhone Postat i:Allmänt, Familj, iPhone, Resor och utflykter, sport
Läs mer

Se så fin han är – vinn en egen här på bloggen!

På bilden: Didrik i sin nya hatt. Igår kom ett kul paket. Didrik fick en ny solhatt och jag fick en strandväska och en UV-mätare. Är nyfiken på hur den där UV-m2...
Läs mer

God morgon

Upp och hoppa! Dags att åka och jobba! :-) Skickat från iPhone
Läs mer

Beautiful wedding flowers, even in the rain.

via Instagram http://instagr.am/p/LrQzy5D_cW/
Läs mer

Nymobil.se - Lagar din iPhone

För eller senare går mobilen sönder så är det. Antingen blir det sprickor i displayen eller så får man räkna med en vattenskada! När detta väl intr...
Läs mer

the sickan.

Fotograf, Mari (iPhone 4S) Har hängt med Sickan ikväll, tillsammans med hennes husse och matte, mina vackra vapendragerskor, blondinen med pojkvän och polare, Lars med sällskap1...
Läs mer

Iphone case fynda på nelly!

Tänkte bara göra ett sista inlägg, att såna här är väääääldigt bra att ha extra skydd till din iphone + om du tappar går den förmodlig...
Läs mer

Därför går Zlatan till Tottenham

Vi satt på Opera Hotels uteservering och slickade såren efter mixad zon, landslagsträning och journalistmatch när Edgar Davids, 39, knallade förbi. Det var nog stort för...
Läs mer

iPhone Spy Software - How And If It Works

Should you prefer a good bit of apple iphone spy software which you can use to determine what is happening on the telephone then this information is only for you. I am going visit over the best way t...
Läs mer

Hemma igen....

Hej igen alla bloggläsare! Nu e jag hemma igen. det var inte sådär jätte kul idag på tosselilla finns två anledningar, 1 för mycket folk, 2 inga roliga karu...
Läs mer

mys

Hatar verkligen söndagar för det finns inte ett skit att göra och man är alltid helt seg. och vädret gör det inte bättre precis? Men Hassti och diana kommer till mi...
Läs mer

Ny mobil på G

Beställde denna mobil igår från Halebop. Är så förbannat trött på min Iphone nu. Jarmo och jag har kämpat oss svetta med att försöka föra ...
Läs mer

Koncept på kommande iOS 6.0

För ett par dagar sedan lade designern Joost van der Ree upp ett videoklipp på Youtube. Klippet var ett koncept på kommande iOS 6. I ”sitt” iOS  har han skapat smarta lösning...
Läs mer

Halvvättern-check

(jag och min cykelkompis Maggan efter målgång) Tid: 4h 48 min Det gick som på räls idag! Vi blev en grupp på 7 personer från VCK och vi bestämde tidigt att m229...
Läs mer

Promenad 10 juni 2012

Då blev det en promenad idag på 55 minuter, en skur regn kom men varade bara några minuter å vi fick så under ett träd den tiden. Skaffat en ny mobil... fattas bara a...
Läs mer

Invirkad cykel

Hej alla fina läsare! Ja,förlåt för att jag inte bloggat på hela helgen men min iPhone har blivit dränkt i vatten (tappa den i toalettstolen) så den har varit d2...
Läs mer

Sommer Bilder

bilderna är tagna med min Iphone 4. //emelie
Läs mer

Emi’s great great great great grand aunt Mimi Von Mimstrom

via Instagram http://instagr.am/p/LtliDCj_dy/
Läs mer

Barnquiz™

New Release ★★★★★ NYTTIG KUNSKAP FÖR SMÅ OCH STORA BARN★★★★★ Barnquiz™ från QuizStone® förvandlar din iPad, iPhone och iPod till en rolig och lärorik quizshow med tre o...
Läs mer

Svar på era frågor

1. Vilken ort bor du i? Göteborg 2. Hur gammal är du? Jag är 15 år 3. Vilka är dina bästa vänner? Mina allra bästa vänner är Sofia, Ala, Louise...
Läs mer

goodnight då

skit snygg ;) nej men ska sova nu ju, elr när som då ska bara fixa mig för sängs sen blir det sova :) så har min iphone tbx nu som ni ser :d skönt de. natti natti :)
Läs mer

yeeeaaah.

sorry för dålig uppdatering men har inte haft tid att blogga. Studentfesten var iaf nice. Har varit med min finaste jill igår och idag. feett mysigt. imorgon ska jag träffa henne...
Läs mer

BLOPPIS

Chanel navelpiercing 10mm - 100:- Armband - 50:- Öronhänge sterling silver - 50:- Shorts med nitar passar storlek 24/25 - 130:- shorts passar storlek 23/24 - 80:- vi…
Läs mer

Tar ni med er mobil och anvander i Sverige?

Jag har en ny iphone (world phone) som jag tankt ta med mig hem till Sverige. Men jag ar inte intresserad av att betala for nagon "International global plan" utan jag horde att man kan be t...
Läs mer

Jävla mobil helvete!!

Nu funkar inte internet även om jag har 3G :( just nu ångrar jag varför jag byte till iphone...-.- bajs helvetes mobil!!! Jag är jätte super jävla sur och behöver e...
Läs mer