torsdag 2 maj 2013

iPhone 5 2013-05-02

Finns det en iPhone 5? Kolla vad bloggarna skriver!

Den nya appen är här!

Nu kan du som är medlem i Hälsas Viktklubb och har en smarttelefon använda vår nya app. Den är testad för Iphone och telefoner med Android som operativsystem. Troligen f...
Läs mer

GLAAAAAD

Hej är jätte glad nu! Mamma ringde till mig när jag satt på bussen och sa att hon hade beställt iphone 5 till mig och henne. Äntligen så slipper jag ha min cp ...
Läs mer

Umgås

Provet var sådär svårt, nu sitter jag och Lisa i soffan och snackar bara. Hon installerar sin iPhone 5. Hon ska alltid få allting! Attans. Mamma kommer väl hem om ett tag och...
Läs mer

Lyssna på radio från hela världen med rätt appar

Spelar radion samma låtar om och om igen? Då har du antagligen begränsat ditt lyssnande till svenska stationer. Med hjälp av radioappar kan du få obegränsad tillgån...
Läs mer

i brist på annat

1. Vad heter du? Lisa 2. Hur gammal är du? 16 3. Vart bor du? Linköping 4. Hårfärg? mörkbrun typ 5. Ögonfärg? blå/grå 6. Hur lång är du? 16...
Läs mer

Iphone 5

Hur snygga är inte dessa skal från Fyndiq? Dom har hur många skal som helst där för alla sorters olika mobiler. Men mobil skal är inte det ända som finns på de...
Läs mer

Mobilanpassa din sajt och nå fler kunder

Under 2011 gjordes en undersökning av World wide web foundation som visade att av 61 länder så har internet störst betydelse i Sverige. Då ligger vi före stora länd...
Läs mer

Varit i ullared och Lucas dålig!

Igår så åkte vi till Ullared vid kl 8 och det var jag,Lucas,Emelie, min mamma och min syster. Det var inte så mycket folk när vi kom upp där men när det gått 4...
Läs mer

2) Något jag vill ha

Normala barn önskar sig iPhone 5 och så, men jag vill ha rullskridskor
Läs mer

2:a maj 2013

GRATTIS PÅ 19-ÅRS DAGEN LILLEBROR! Fantastiska lilla skitunge, vad skulle jag inte göra för dig? ❤ För övrigt grymt bra dag då tjejerna kom hem från London...
Läs mer

JAG HAR FRÅGOR TILL ER.

Vinfyllan har gått ur skallen och jag är mig själv igen.  När jag åter blev nykter insåg jag plötsligt vilken jävla otroligt ful outfit jag har valt ikv...
Läs mer

Blogginspirerad!

Dagens bild 2/5-13: Fick ett ryck och bakade ikväll. Wikipedia: Croissant, ett franskt bakverk av smördeg ofta förknippat med Frankrike. Bakverket äts vanligen till frukost. Ob...
Läs mer

Mindre uppdatering för iPhone 5

Har du Apples senaste mobiltelefon är det nu återigen dags att uppdatera operativsystemet.
Läs mer

30 saker om mig lt;3

Hejhej, Vickis här! Det är ju jag och Mathilda, Thilda, som har den här bloggen och jag tänkte att ni kanske ville veta lite om mig. Så här kommer 30 saker om...
Läs mer